Vapaa kuvaus

Varattu täti-ihminen, joka höpötteli aikoinaan Miehen Logiikassa. Nyt poikkeaa joskus ihmettelemässä, missä tutut luuraa.

"Kaikki pitäisi tehdä niin yksinkertaiseksi kuin mahdollista, mutta ei yhtään sitä yksinkertaisemmaksi. " A.E.

Aloituksia

43

Kommenttia

13022

  1. Moikkuli! Pyhäinpäivä, Halloween tai Kekri?

    Mitäs vietätte tänä lauantaina? Vaiko mitään? Minä oon viettänyt Pyhäinpäivää ja vielä niissä tunnelmissa vaikka sunnunt
    Miehen logiikka
    35
    485
  2. Intuitio/kuudes aisti

    Onko teillä kokemusta, että olisitte hyötyneet vaistostanne, intuitiosta joskus? Tämmönen henkimaailman hörhöily näin l
    Miehen logiikka
    72
    485
  3. Ullatus, tein kallupin/aloituksen!

    Mikä on voimabiisisi? Mikä biisi saa sinut tuntemaan itsesi rohkeaksi, voimakkaaksi, auttaa arjessa kohtaamaan haasteet
    Miehen logiikka
    74
    454
  4. Haha!

    Jeeeee!!! Miinuspeukkuja ei pysty enää antaa! *Näyttää kieltä*
    Miehen logiikka
    34
    398
  5. Kerro!

    Siinäpä ärsyttävä huudahdus, kun olen kysymässä jotakin asiaa ihmiseltä. Tulee vastareaktio: en kerro! Ja ei, en ole jaa
    Miehen logiikka
    16
    389
  6. Trololoo !

    Trolleille ei ole koskaan tehty ketjua. Tämä ketju on siis omistettu trolleille, trollaukselle ja biiseille, joita halut
    Miehen logiikka
    28
    380
  7. Tsautsau!

    Mut käskettiiin järjestää tänne jotain äksönii, mut lienee mahdottomuus tällasena ajankohtana:D Mut olen viel hetkisen a
    Miehen logiikka
    38
    375
  8. Onko soveliasta korkata

    jo vuoden ensimmäinen mignon-muna? Tiedän, ettei oikein kai olisi, mutta kun niiden kutsuhuudot vetoavat muhun niin luja
    Miehen logiikka
    42
    372
  9. Ukonilma

    Täällä ukkosti ja salamoi äsken ja herneen kokoisia rakeitakin tuli. Siitä tuli kysymyksiä mieleen. 1. Mitä toimenpitei
    Miehen logiikka
    16
    352
  10. Lomalle lompsis

    Löytyykö näistä sun lemppari-inhokki-sanonta? Mulle tuo biisin nimi on jo top vitosessa:) https://www.youtube.com/watch
    Sinkut
    15
    347
  11. Lauantai-illan musiikkia

    tässä teille: http://www.youtube.com/watch?v=BOByH_iOn88&feature=related Täällä on mielenkiintoinen tunnelma:)
    Miehen logiikka
    57
    338
  12. Miksi tämä etusivu

    näyttää tältä? Ihmettelen vain... Ja menen nukkumaan. Hyvää Yötä.
    Miehen logiikka
    23
    328
  13. KESÄ TULEE,

    oletko valmis? Onko uimaräpylät valmiina? Aurinkolasit silmillä? Hankkijan lippis päässä? Sortsit silitettynä? Koska si
    Miehen logiikka
    83
    292
  14. Y.B:n joulu-ullatus

    Väsyneenä, mutta onnellisena (sain suunnilleen kaikki tehtyä, mitä piti) toivotan palstalle Hyvää Joulua! Linkkien myöt
    Miehen logiikka
    11
    291
  15. Luontoterapiaa :)

    Turkkarissa oli tänään tämmöinen mielenkiintoinen juttu: http://www.ts.fi/teemat/terveys/244066.html Tutkimusten mukaa
    Miehen logiikka
    41
    277
  16. Toivon

    Valoa Jouluun ja Tulevaan Vuoteen Kaikille Palstalaisille! Kiitos sykähdyttävistä, mielenkiintoisista ja tunteita herät
    Miehen logiikka
    6
    277
  17. Talviurheilu

    Vaikuttaako sinulla vuodenaika urheiluharrastuksiisi? Harrastatko mitään talviurheilulajia? Jos, niin mitä? Itsellä ei
    Miehen logiikka
    7
    276
  18. Oijoi,

    kun mua itkettää :,( Mut bannattiin miehen logiikka-palstalta :( Elämä on ohi..
    Naisen logiikka
    10
    269
  19. Mummot!

    Maailmassa on räikeä virhe, jos Venäjän baabuskat ei voita Euroviisuja: http://www.youtube.com/watch?v=h0vQ9_BhU1M&fea
    Miehen logiikka
    33
    252
  20. Suoja

    Haluan olla suojassa antakaa minun olla suojassa olen voimaton on vaikea jatkaa matkaa sellaisen jälkeen Vuosipäivä läh
    Runot
    1
    227