yksinkertainen.blondi
![]()
Varattu täti-ihminen, joka höpötteli aikoinaan Miehen Logiikassa. Nyt poikkeaa joskus ihmettelemässä, missä tutut luuraa.
"Kaikki pitäisi tehdä niin yksinkertaiseksi kuin mahdollista, mutta ei yhtään sitä yksinkertaisemmaksi. " A.E.
Aloituksia
43
Kommenttia
13022
Moikkuli! Pyhäinpäivä, Halloween tai Kekri?
Mitäs vietätte tänä lauantaina? Vaiko mitään? Minä oon viettänyt Pyhäinpäivää ja vielä niissä tunnelmissa vaikka sunnunt35485Intuitio/kuudes aisti
Onko teillä kokemusta, että olisitte hyötyneet vaistostanne, intuitiosta joskus? Tämmönen henkimaailman hörhöily näin l72485Ullatus, tein kallupin/aloituksen!
Mikä on voimabiisisi? Mikä biisi saa sinut tuntemaan itsesi rohkeaksi, voimakkaaksi, auttaa arjessa kohtaamaan haasteet74454- 34398
Kerro!
Siinäpä ärsyttävä huudahdus, kun olen kysymässä jotakin asiaa ihmiseltä. Tulee vastareaktio: en kerro! Ja ei, en ole jaa16389Trololoo !
Trolleille ei ole koskaan tehty ketjua. Tämä ketju on siis omistettu trolleille, trollaukselle ja biiseille, joita halut28380Tsautsau!
Mut käskettiiin järjestää tänne jotain äksönii, mut lienee mahdottomuus tällasena ajankohtana:D Mut olen viel hetkisen a38375Onko soveliasta korkata
jo vuoden ensimmäinen mignon-muna? Tiedän, ettei oikein kai olisi, mutta kun niiden kutsuhuudot vetoavat muhun niin luja42372Ukonilma
Täällä ukkosti ja salamoi äsken ja herneen kokoisia rakeitakin tuli. Siitä tuli kysymyksiä mieleen. 1. Mitä toimenpitei16352Lomalle lompsis
Löytyykö näistä sun lemppari-inhokki-sanonta? Mulle tuo biisin nimi on jo top vitosessa:) https://www.youtube.com/watch15347Lauantai-illan musiikkia
tässä teille: http://www.youtube.com/watch?v=BOByH_iOn88&feature=related Täällä on mielenkiintoinen tunnelma:)57338- 23328
KESÄ TULEE,
oletko valmis? Onko uimaräpylät valmiina? Aurinkolasit silmillä? Hankkijan lippis päässä? Sortsit silitettynä? Koska si83292Y.B:n joulu-ullatus
Väsyneenä, mutta onnellisena (sain suunnilleen kaikki tehtyä, mitä piti) toivotan palstalle Hyvää Joulua! Linkkien myöt11291Luontoterapiaa :)
Turkkarissa oli tänään tämmöinen mielenkiintoinen juttu: http://www.ts.fi/teemat/terveys/244066.html Tutkimusten mukaa41277Toivon
Valoa Jouluun ja Tulevaan Vuoteen Kaikille Palstalaisille! Kiitos sykähdyttävistä, mielenkiintoisista ja tunteita herät6277Talviurheilu
Vaikuttaako sinulla vuodenaika urheiluharrastuksiisi? Harrastatko mitään talviurheilulajia? Jos, niin mitä? Itsellä ei7276Oijoi,
kun mua itkettää :,( Mut bannattiin miehen logiikka-palstalta :( Elämä on ohi..10269Mummot!
Maailmassa on räikeä virhe, jos Venäjän baabuskat ei voita Euroviisuja: http://www.youtube.com/watch?v=h0vQ9_BhU1M&fea33252Suoja
Haluan olla suojassa antakaa minun olla suojassa olen voimaton on vaikea jatkaa matkaa sellaisen jälkeen Vuosipäivä läh1227