Vapaa kuvaus

Olen Markku Korpinen Lieksasta Harrastan musiikkia Kuorossa sekä yksinlaulua. Olen menestynyt joissakin laulukilpailuissa Kultakurkku karaokekisan finalisti 2008 Lieksan karaokemestari 2008 Kainuun Tangolaulun Finalisti 2008 sekä seniorilaulukisan semifinalisti toinen kierros 2007 aikanaan myös Pohjois-Karjalan karaokemestari.Senioritangokisan semifinalisti 2010 ja EL piirinmestari 2009 ja 2011 edustan nyt Oulussa PK piiriä ja olen toistamiseen mukana karaokelegenda semifinaalissa Olen työskennellyt kehitysvammaisten hoitajana sekä ohjaajana eri laitoksissa viimeksi Lieksan TEEKOO tuotteen johtavana ohjaajana. Harrastuksiini laulun lisäksi on kuulunut urheilutoimitsijan tehtävät ajanotossa tuloksia lukiessa sekä myös kuuluttajana,Toimin myöskin järjestyksenvalvojana eri tilaisuuksissa. Olen nykyään kihloissa ja elän avoliitossa jäin leskeksi ja siitä avioliitosta aikuiset lapset poika ja tyttö Suosikkibändit/artistit: Kuuntelen erilaista musiikkia Lempikirjat: Raamattu Vapaa-aikanani: Kuorotoiminta yksinlaulu ulkoilu marjastus sienestys.matkailu Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Lieksa Katson tv:stä mieluiten: Uutiset luonto dokumentit elokuvat Kotieläimet: Kotieläimiä ei tällä hetkellä pidän eläimistä aikanaan koita kalat ja kilpikonnat En pidä: Hyttysen pistot jos paljon, siihen mäntysuopa hyvä Parhaat matkakohteet: Unkari mutta olen käynyt eri valtioissa useamman kerran mutta, kaikkiaan 17 maassa diakuvia esim egypti israel Ruoka & juoma: Keitot maito piima kivennäisvesi Koulutus: Ammattikoulu Koulut: Mieskotiteollisuuskoulu puutyö 2 v hitsaus ja levyseppä 6 kk kansankorkeakoulu ja vajaamielishoitajakoulu erikoistuminen ohjaaja Ammatti: Terveydenhuolto Työskentelen: entinen johtava ohjaaja Ase tai siviilipalvelus: säkylä korpraali Yhdistykset/kerhot: Hengitysyhdistys Diabetes.SPR.Kehitysvammayhdistys.venäjäseura suomen latu.Sotaveteraanit.Lieksan urheilijat Siviilisääty: Varattu Lapset: --- Skype: Minulla on skype ja kamera Email: OYK.fi

Aloituksia

288

Kommenttia

12377

1. Asiantuntijoita

Taannoin Syrjäläinen useissa lehdissä kirjoitti mutta nyt sitten eilen Elli Aaltonen ylijohtaja tyrmää kirjoituksen ain
    Lieksa
    55
    472
  2. Uutta neuvottelua Venäjän kanssa

Täällä on aikaisemmin ollut keskustelua Inarin rajanylityspaikasta Lieksassa Nyt kaupungin delegaatio on lähdössä Petro
    Lieksa
    93
    469
  3. Mitä olen kokenut Lieksassa

on aivan selvää, että olen outo ihminen ja sanavalmis Mtta koska ny minua kohataan heitetää asiattomuuksia niin toean r
    Lieksa
    61
    462
  4. Kuolema

Tänään oli kirjoitus Lieksan lehden yleisön osastolla ja tuollaiseen asiaan joutuu moni ihminen kokemaan omaisen kuoltua
    Lieksa
    10
    453
  5. Aloitteeseeni vastauksia kaupungilta

Lieksan kaupungin kulttuuri ja vapaa-ajan lautakunta käsitteli sitten tekemääni aloitetta uudelleen joten tuota sanamuo
    Lieksa
    31
    451
  6. "katri " lähettää taas viestejä

Eli taas alkoi tulemaan viestejä "katrilta " joka toteaa oli kiva tavata. Nämä viestit tulevat taas jälleen jostakin pa
    Lieksa
    15
    450
  7. Tuulivoimaa

Tuulivoimaa alle 1000e summalla Luin juuri Viiskunta lehdestä,että Alavudella miehet kansalaisopistossa rakentavat tuuli
    Lieksa
    25
    448
  8. Mustan kissan paksut posket

Taajamassamme liikuu meidän pihapiirissa musta kissa joka on alkanut olla riesa jatkuvasti yhtenä päivänä sentään siili
    Lieksa
    57
    446
  9. Uusi kirjastoauton hankinta Lieksaan.

Lieksaan on suunnitteilla hankkia uusi kirjastoauto. Lieksan seudun invalidit keskustelivat asiasta syyskokouksessa ja s
    Lieksa
    66
    441
  10. Kohdeavustukset

Seuraan kaupungin sivustoja ja nyt huomasin eriarvoisuutta jälleen vapaa-ajan lautakunnan sivustolla. Eli Helluntaiherät
    Lieksa
    101
    440
  11. Hygienia

Olin iltatorilla juontamassa ja siellä tuli yleisön taholta samaisia asioita esiin mitä jo olen todennut mitä lainsäädän
    Lieksa
    14
    431
  12. Pölyrätti

Käväisin lukemassa viiskuntalehteä jossa aiheesta oli juttu.sSiellä kemisti Suistamo on kouluttanut siivousalan ammatila
    Lieksa
    19
    426
  13. Karjalaiset laulavainen kansa ?

Varhaiskasvatus ja koululautakunta käsittelee aloitettani 13.3.2013 Olen tuonut esille sen, että kuoromme johtaja jättää
    Lieksa
    85
    420
  14. Oletteko kokenut syrjintää?

Olen joulukuun alkupäivistä lähtien odottanut keskussairaalaan tutkimukseen jonkun kerran asiaa kysynyt mutta vielä ei k
    Lieksa
    29
    417
  15. Uimahallin pääovi

Uimahallin pääovi on ollut keväästä asti suljettuna ja näin vaikeutuu invalidien pääsy itsenäisesti ja jopa avustajan ka
    Lieksa
    46
    417
  16. Oikeusasiamies huomauttaa Lieksan poliisia

Eduskunnan oikeusasiamies huomauttaa Lieksan Nurmeksen ja kiteen poliisilaitoksia siitä,että nämä käyttävät pidätettyjen
    Lieksa
    10
    416
  17. Tietokoneet suljettu!

Käväisin lehtiä lukemassa kirjastossa ja huomasin otsikon asian. Miksi sitten muutaman päivän on ollut jo laput koneissa
    Lieksa
    29
    414
  18. Onko Lieksassa kulttuurin tekijöitä

Luin tänään lehdestä että Lieksaan ollaan perustamassa uusi kulttuuriyhdistys. Asialla on Timitranlinnan isäntä. Onnea j
    Lieksa
    15
    411
  19. seurakuntavaalit 2014 Lieksa

Tulokset seurakuntavaalit.fi ( etsi kunta Lieksa) äänestysprosentti 17.9% ennakkoon 12% 16.17v äänestysprosentti 3.5% Va
    Lieksa
    25
    401
  20. Aloitteet

Vaaltuustoaloitteet ja kuntalaisten aloitteet saatetaan nyt valtuuston tietoon. Kuten huomaatte jonkun aloitteen kohdall
    Lieksa
    30
    393