Vapaa kuvaus

Olen Markku Korpinen Lieksasta Harrastan musiikkia Kuorossa sekä yksinlaulua. Olen menestynyt joissakin laulukilpailuissa Kultakurkku karaokekisan finalisti 2008 Lieksan karaokemestari 2008 Kainuun Tangolaulun Finalisti 2008 sekä seniorilaulukisan semifinalisti toinen kierros 2007 aikanaan myös Pohjois-Karjalan karaokemestari.Senioritangokisan semifinalisti 2010 ja EL piirinmestari 2009 ja 2011 edustan nyt Oulussa PK piiriä ja olen toistamiseen mukana karaokelegenda semifinaalissa Olen työskennellyt kehitysvammaisten hoitajana sekä ohjaajana eri laitoksissa viimeksi Lieksan TEEKOO tuotteen johtavana ohjaajana. Harrastuksiini laulun lisäksi on kuulunut urheilutoimitsijan tehtävät ajanotossa tuloksia lukiessa sekä myös kuuluttajana,Toimin myöskin järjestyksenvalvojana eri tilaisuuksissa. Olen nykyään kihloissa ja elän avoliitossa jäin leskeksi ja siitä avioliitosta aikuiset lapset poika ja tyttö Suosikkibändit/artistit: Kuuntelen erilaista musiikkia Lempikirjat: Raamattu Vapaa-aikanani: Kuorotoiminta yksinlaulu ulkoilu marjastus sienestys.matkailu Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Lieksa Katson tv:stä mieluiten: Uutiset luonto dokumentit elokuvat Kotieläimet: Kotieläimiä ei tällä hetkellä pidän eläimistä aikanaan koita kalat ja kilpikonnat En pidä: Hyttysen pistot jos paljon, siihen mäntysuopa hyvä Parhaat matkakohteet: Unkari mutta olen käynyt eri valtioissa useamman kerran mutta, kaikkiaan 17 maassa diakuvia esim egypti israel Ruoka & juoma: Keitot maito piima kivennäisvesi Koulutus: Ammattikoulu Koulut: Mieskotiteollisuuskoulu puutyö 2 v hitsaus ja levyseppä 6 kk kansankorkeakoulu ja vajaamielishoitajakoulu erikoistuminen ohjaaja Ammatti: Terveydenhuolto Työskentelen: entinen johtava ohjaaja Ase tai siviilipalvelus: säkylä korpraali Yhdistykset/kerhot: Hengitysyhdistys Diabetes.SPR.Kehitysvammayhdistys.venäjäseura suomen latu.Sotaveteraanit.Lieksan urheilijat Siviilisääty: Varattu Lapset: --- Skype: Minulla on skype ja kamera Email: OYK.fi

Aloituksia

288

Kommenttia

12377

1. PS Oikeutta eläkeläisille

Aikanaan Lieksassa oli yhdistys Oikeutta eläkeläisille puheenjohtajana oli Sylvi M ja toimintaa oli retkiä yms joissa my
    Lieksa
    14
    343
  2. Kuntaliitosselvitys virhe tiedotuksessa

Kuntaliitosselvityksesta on ollut lehdessä pari ilmoitusta jossa kuntalaisten kuulemistilaisuus olisi tänään. Kuitenkin
    Lieksa
    47
    339
  3. Testi

Oletko käynyt persoonallisuustestissä.Minä käväisin iltasanoman sivustolla sen tekemässä. Minusta voisi tulla vaikka pap
    Lieksa
    0
    336
  4. Mitä on taide ja sen tekijä sekä yksilö

Lieksan kulttuuri ja vapaa-ajan lautakunta käsittelee seuraavassa kokouksessa mm Urheilijoiden palkitsemista ja niinhän
    Lieksa
    39
    336
  5. Ketä petetään ja miten?

Katselin noiden iltapäivälehtien sivustoja ja sieltä nousi esiin nämä säätiöiden hommelit. Vasemmistoliiton Arhimmäki o
    Lieksa
    12
    332
  6. Nyt se tapahtui

Millaista on ryhmäkuri valtuustossa,eli Lieksa siirtui ns oikeistoenenmistöiseksi eilen Lieksan valtuuston kokouksessa S
    Lieksa
    17
    319
  7. Kysymys mikä ero on`?

Eilisesä keskustelutilaisuudessa esitin ajatuksen joka jai tekemättä aikaisemmin koska puheeni estettiin. Eilen radiost
    Lieksa
    27
    317
  8. "keskus puhutti"

Sanomalehti karjalaisessa oli sunnuntaina sivulla 5 kirjoitus Käännös vasempaan. "Keskus puhutti yhdeksi puheenvuorojen
    Lieksa
    31
    316
  9. Olisiko Liikuntahalli ja jäähalli toiminnot yhdistettävä ?

Olisiko joiltakin osin jäähallin ja tulevaisuuden tarveseen myöskin urheiluhallin toimintoja yhdistettävä? Jäähallia oll
    Lieksa
    13
    316
  10. Pelastuspalvelun tilanne Lieksassa

Selvittäkää asiantuntijat meille kuntalaisille mikä on pelastuspalvelun tilanne Lieksassa ja miten hoidetaan ensihoito j
    Lieksa
    14
    316
  11. Myönteistä julkisuutta Lieksaan

Karaokelaulajat toivat myönteistä julkisuutta Lieksaan Suomen suurimmassa karaokekisassa Himoksella loppukilpailuissa se
    Lieksa
    16
    312
  12. Onko lapsesi ollut varalla?

Onko lapsesi ollut joihinkin toimintoihin varalla esim leireille tai kerhoon. Veljeni on toiminut lasten ja nuorten par
    Lieksa
    57
    309
  13. savuton Lieksa

Lieksan kaupunginhallitus on päättänyt että Lieksa on savuton? Olen aikanaan 2006 tehnyt kunta-aloitteen ja sen on valt
    Lieksa
    72
    305
  14. Etanat ongelmana

Etanoita jos ilmaantuu niiin kulkureitille voi asentaa käytöstä poisteetua hiekkapaperia pinta ylös. Katkerasuola tepsii
    Lieksa
    5
    304
  15. Menikö äitienpäivä överiksi

Täällä kysyttiin äitienpäivästä miten se kuluu mutta menikö sitten äitienpäivä jotenkin överiksi? Kysyjälle terveisiä M
    Lieksa
    16
    301
  16. Kuntalaki ja koulujen lakkautus

Kuntalaisilla on osallistumis ja vaikuttamismahdollisuus todetaan kuntalain 27§ Valtuuston on pidettävä huolta siitä, et
    Pohjois-Karjala
    23
    301
  17. Waskikaraoke

Lieksassa on nyt ratkottavissa viikonlopulla Lieksan karaokemestaruus tulkoon heti mainituksi,etten siihen saa enää osal
    Lieksa
    54
    300
  18. Paimenkirje kaupunginjohtajalta kuntalaisille.

Kuntalaisena kysyn sinulta miten elää täällä kaupungissa toivomallasi tavalla mitä toteat Lieksan lehdessä "olen valmiso
    Lieksa
    25
    299
  19. Katukaupustelijoita

Lieksassa on ilmestynyt katukaupustelijoita minullekkin tarjottiin kiikaria kahden henkilön taholta kauppakeskusten park
    Pohjois-Karjala
    30
    297
  20. Vaskihiihto pielisentiellä?

Pielisentie on saatettu turvalliseksi vauhdin hiljentämiseksi autoilijoille. Kuitenkin nyt suuren suosion saanut vaskiyh
    Lieksa
    31
    297