Vapaa kuvaus

Aloituksia

299

Kommenttia

16298

1. Liikenneonnettomuuksia tapahtuu !!

Olen miettinyt tässä katsoessani tositilanteisiin perustuvaa ohjelmasarjaa "Toistaiseksi tuntemattomasta syystä"!! Miten
    Kirkko kuulolla
    41
    127
  2. "Usko ja elämä"-lehti työnnettiin postiluukusta

Taas näin lauantaina työnnettiin postiluukusta sisään joku ihan tarpeeton "Usko ja Elämä" -lehti, joka on tätä samaa "Ma
    Kirkko kuulolla
    24
    126
  3. Hotelleissa varmaan ennemmin nukutaan, eikä harjoiteta uskontoa?

En oikein voi ymmärtää kyseistä "kohu-Juhania" ja yleensäkään sitä että Raamattu voi joillekin olla yhtä tärkeä hotellih
    Ateismi
    31
    126
  4. Olen kohdannut hämmästelyä sivaruudestani...

..kunnen ole ennakkokäsitysten mukainen sivarina! Monet streotypiat olen kyennyt kadottamaan sivarina muiden ihmisten s
    Sivarit ja totaalit
    7
    126
  5. Uskontyrkytystä palstalla

Tästä keskustelupalstasta on tullut uskovien jankutus, uskon tyrkytys, väittely palsta. Ateistit kuulemma valehtelee eli
    Ateismi
    54
    125
  6. Kristillisyys pahin ja pakko

Sitä kristityt ja äärioikeistolaiset suut vaahdossa jankuttavat että islamilaisuus on kaiken pahan alku ja juuri, eivätk
    Ateismi
    48
    125
  7. Outoa todellakin!?

Vain kaikki muslimeita ja homoja halveksuvat aloitukset pääsevät sensuroimatta tälle palstalla läpi!?
    Kristinusko
    0
    124
  8. Minkä muu elämässään menettää kuin ateisti!?

Kristityille on varmasti kauheeta kun näin kesähelteillä ei ole paljonkaan niihin teidän telttakokouksiin kokoonnu enää
    Ateismi
    14
    124
  9. Uskonnon mainonta tulisi lailla kieltää!

Se, että kiellettiin alkoholimainonta tulisi kieltää samalla uskonnollinen propaganda ja uskonnon tuputtaminen Suomessa.
    Ateismi
    33
    123
  10. Uskoville ja konservatiiveille Suomen hallitus on kuin maailmanloppu!?

Nyt on uskonnollisten ja muiden konservatiivisten ihmisten maailma romahtanut, kun Suomen hallituksessa on pääministerin
    Uskonnot ja uskomukset
    0
    123
  11. Julkiset paikat ovat vaarassa uskonnolle!

Uskovainen paheksuu julkisella paikoilla ryyppäämistä, mutta ei puhumista uskonasioista. Eikö uskovainen ymmärrä, että u
    Kirkko kuulolla
    81
    121
  12. Yhtymäkohtia Suomi vs. Neukut ja nyk. Israel vs. Palestiina

Katsoin eilen A-talk asiankohtaisohjelman ja totesin mielessäni vaan että joskus on Suomikin ollut samanlaisissa konflik
    Suhteet
    17
    120
  13. Kreationisti valehtelee itselleen ja muille!

Miten joku voi valehdella itselleen ohittaen käsityksen evoluutiosta tai dinosaurukset tai valehdella itselleen Jumalan
    14
    119
  14. Avioliitto on juridinen

Katsoin torstaina eduskunnan kyselytuntia, jossa käsiteltiin alaikäisten avioliiton kieltämistä Suomessa. Miellän sen hy
    Ateismi
    6
    119
  15. Uskovaisen mukaan tyhjiöstä syntyminen on mahdotonta...

...mistä helkkarista se teidän Jumalanne on tähän maailmaan on syntynyt, jos kerran teistä uskovaisista maapallon "tyhji
    Kirkko kuulolla
    9
    118
  16. Tulossa kiihkokristityille!

Ensi torstaina 8.8. alkaa Yle Teemalta klo 21 kolmiosainen Dawkinsin maailma. Suosittelen varsinkin kiihkokristityille,
    Kirkko kuulolla
    31
    118
  17. Hyvä esimerkki risteytyksestä

http://yle.fi/alueet/satakunta/2010/12/kuha-ahven_todettiin_harvinaiseksi_takaisinristeymaksi_2206500.html Mitähän maht
    Kirkko kuulolla
    5
    116
  18. Hämmentävää että 74 edustajaa vastusti Rinnettä pääministerinä!

Mua hämmentää eduskunnassa käyty äänestys Rinteen pääministeriydestä. Siis tulos "kyllä" 111- "ei" 74 ja loput "poissa".
    1
    116
  19. Otti eteen bussissa, uskovaista ei olisi?!

Tänään paikallisbussissa istui kaunis nuori äiti hajareisin lastenvaunujen vieressä. Alkoi ottamaan eteen, mutta uskovai
    Ateismi
    0
    115
  20. Miten vietät joulusi!?

Itse vietän jouluni YKSIN niillä perinteillä (avovaimoni viettää joulunsa Pohjois-Suomessa), joita olen vaalinut iät ja
    Kirkko kuulolla
    11
    114