ateisti1982

Aloituksia
299
Kommenttia
16298
Uskovainen Big Brotherissa
Heh, naurettavaa kun Big brotheriin on mennyt joku uskovainen biseksuaali, joka vain rukoilee alvariinsa (lentää heti ku59101Kristityt ovat "ihmisvihaajia"
Olen tullut siihen lopputulokseen että melkoinen joukko kristityistä ovat ihmismielen vainolaisia ja vihaavat ihmisiä. M32101S. Niinistö: Natosta pitäisi kysyä myös kansalta
Ei mitään itsestäänselvyyksiä tulisi kysyä Suomen kansalta! Suomessa menee tarpeettomasti jo asekalustotappiota siihen6100Esimerkki "uskosta"!
Moni suomalainen uskoo, että F-secure on kotimainen tuote ja hankkii sen vuoksi ko. tuotteen. Näin ei kuitenkaan ole, si1399Vanhoilta ihmisiltä puuttuu "viisaus"
En tiedä missä on vanhojen ihmisten ns. viisaus!? Kateissa?! Eräs vanha mies sanoi kerran mulle että kun minä olen josku7496Juhannus ei ole ollut koskaan uskonnollinen juhla
Juhannus on ollut minulle aina kaikkea muuta kuin kristillinen juhla. Enimmäkseen saunomista, uimista ja valvomista. Kes495Kreationisti valehtelee itselleen ja muille!
Miten joku voi valehdella itselleen ohittaen käsityksen evoluutiosta tai dinosaurukset tai valehdella itselleen Jumalan1495Minkä muu elämässään menettää kuin ateisti!?
Kristityille on varmasti kauheeta kun näin kesähelteillä ei ole paljonkaan niihin teidän telttakokouksiin kokoonnu enää1495Uskonvapaudesta
Lyhyt ja ytimekäs kysymys. Koska vihdoinkin Suomessa parannetaan uskonnottomien elinoloja ja mahdollisuuksia? Uskonvapau2892Räsänen poistaisi ravintoloiden alkoholialennukset
AL: Räsänen poistaisi ravintoloiden alkoholialennukset http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288482671221.html?ref=rss2789Muinaisjäänteet pois Suomesta!
Suomi kutsuu itseään huipputeknologiseksi valtioksi, mutta joukossa on kansalaisia joille elämääkin tärkeämpi asia on us5588Kristillisdemokraattien ihmisvaino siirtynyt musiikkifestareil!
Miksi musiikkifestareilta tulisi viedä alkoholi pois, koska se kuuluu osaksi siihen kulttuuriin ja on aina kuulunut ja t788Nationalismista!
Vaikuttaisi siltä, että joillekin suomalaisille Hitler ja Raamatun Mooses oli Jumala. Olette varmaan lukeneet jo "Mein1388Olen kohdannut hämmästelyä sivaruudestani...
..kunnen ole ennakkokäsitysten mukainen sivarina! Monet streotypiat olen kyennyt kadottamaan sivarina muiden ihmisten s788Uskovaisten erityisoikeudet: koulun juhlat kirkossa ja agnostikko Kärnä
On kummallista kuinka ihmiset voivat ymmärtää apulaisoikeuskanslerin tekstin väärin että jokin joulukirkko ja muu kultt7886Homoillekin oikeus avioitua!!!
Toivottavasti homoseksuaalisuus tulee näyttämään vuonna 2013 ihmisoikeudellisen paikkansa täällä Suomen valtiossa, että3085Uskovaisen mukaan tyhjiöstä syntyminen on mahdotonta...
...mistä helkkarista se teidän Jumalanne on tähän maailmaan on syntynyt, jos kerran teistä uskovaisista maapallon "tyhji985Homojen eheyttäyttäminen
Avopuolisoni katsoi Salkkareita. Siellä on menossa homoseksuaalien eheyttäminen ja siinä keskusteltiin kuin jollekin "pa2383Oppilaiden esitelmät kouluissa on Päivi Räsäsen mukaan kielletty?
Siis Päivi Räsänen on joko tahallaan väärinymmärtäjä tai sitten ehkä täysin hullu https://yle.fi/uutiset/3-11152561 ...1083Hyvästi BB-Ville, BB-Kimmo voittakoon!
Taitaa lahkolaisten varat huveta BB-taloon Villen auttamiseen häätöäänestyksissä ja läheltä on mennyt ettei Ville ole jo082