Vapaa kuvaus

Aloituksia

299

Kommenttia

16298

1. Julkiset paikat ovat vaarassa uskonnolle!

Uskovainen paheksuu julkisella paikoilla ryyppäämistä, mutta ei puhumista uskonasioista. Eikö uskovainen ymmärrä, että u
    Kirkko kuulolla
    81
    114
  2. Uskonnon mainonta tulisi lailla kieltää!

Se, että kiellettiin alkoholimainonta tulisi kieltää samalla uskonnollinen propaganda ja uskonnon tuputtaminen Suomessa.
    Ateismi
    33
    112
  3. Tulossa kiihkokristityille!

Ensi torstaina 8.8. alkaa Yle Teemalta klo 21 kolmiosainen Dawkinsin maailma. Suosittelen varsinkin kiihkokristityille,
    Kirkko kuulolla
    31
    111
  4. Minkä muu elämässään menettää kuin ateisti!?

Kristityille on varmasti kauheeta kun näin kesähelteillä ei ole paljonkaan niihin teidän telttakokouksiin kokoonnu enää
    Ateismi
    14
    111
  5. Miten vietät joulusi!?

Itse vietän jouluni YKSIN niillä perinteillä (avovaimoni viettää joulunsa Pohjois-Suomessa), joita olen vaalinut iät ja
    Kirkko kuulolla
    11
    109
  6. Sunnuntaisin kauppojen myynti on suurempaa kuin keskellä viikkoa!

Kautta aikojen ovat Päivi Räsänen ja kumppanit huutaneet että sunnuntaisin pitäisi olla ruokakaupat kiinni. Sunnuntaisin
    Uskonnot ja uskomukset
    0
    109
  7. Otti eteen bussissa, uskovaista ei olisi?!

Tänään paikallisbussissa istui kaunis nuori äiti hajareisin lastenvaunujen vieressä. Alkoi ottamaan eteen, mutta uskovai
    Ateismi
    0
    108
  8. Olen kohdannut hämmästelyä sivaruudestani...

..kunnen ole ennakkokäsitysten mukainen sivarina! Monet streotypiat olen kyennyt kadottamaan sivarina muiden ihmisten s
    Sivarit ja totaalit
    7
    108
  9. Hihhuleille taas itkettävää

Kuinkas mahtaakaan hihhulit taas itkeä kuinka ihminen tekee lakeja vastoin heidän mielikuvitusolentoa jumalaansa kohtaan
    Ateismi
    82
    108
  10. Hyvä esimerkki risteytyksestä

http://yle.fi/alueet/satakunta/2010/12/kuha-ahven_todettiin_harvinaiseksi_takaisinristeymaksi_2206500.html Mitähän maht
    Kirkko kuulolla
    5
    108
  11. Kristityt ovat "ihmisvihaajia"

Olen tullut siihen lopputulokseen että melkoinen joukko kristityistä ovat ihmismielen vainolaisia ja vihaavat ihmisiä. M
    Kirkko kuulolla
    32
    108
  12. Uskovainen Big Brotherissa

Heh, naurettavaa kun Big brotheriin on mennyt joku uskovainen biseksuaali, joka vain rukoilee alvariinsa (lentää heti ku
    Kirkko kuulolla
    59
    107
  13. Yhtymäkohtia Suomi vs. Neukut ja nyk. Israel vs. Palestiina

Katsoin eilen A-talk asiankohtaisohjelman ja totesin mielessäni vaan että joskus on Suomikin ollut samanlaisissa konflik
    Suhteet
    17
    107
  14. Kirkonkin tulee änkeä mukaan Prideen

Kaikkein hämmästyttävintä on se että Turun Prideen osallistuu Turun seurakunta joka pitää Pride viikolla oikein sateenka
    Ateismi
    35
    106
  15. Esimerkki "uskosta"!

Moni suomalainen uskoo, että F-secure on kotimainen tuote ja hankkii sen vuoksi ko. tuotteen. Näin ei kuitenkaan ole, si
    Kirkko kuulolla
    13
    105
  16. Kreationisti valehtelee itselleen ja muille!

Miten joku voi valehdella itselleen ohittaen käsityksen evoluutiosta tai dinosaurukset tai valehdella itselleen Jumalan
    14
    102
  17. Nationalismista!

Vaikuttaisi siltä, että joillekin suomalaisille Hitler ja Raamatun Mooses oli Jumala. Olette varmaan lukeneet jo "Mein
    Maahanmuutto
    13
    102
  18. Ei ennakkoon äänestämistä

Vältän itse äänestämistä ennakkoon ja äänestän aina vaalipäivänä. Aikaisemmin ennen nyt viime eduskuntavaaleja olin ääne
    Politiikka
    0
    102
  19. Naurattaa kokoomuksen hokema isänmaallisuus ennen ja jälkeen vaalien!

Mikähän se Kokoomuksen "isänmaallisuus" nykyisin on kun valtion omistajuutta halutaan myydä pois ja pienituloisia kyykyt
    Kansallinen Kokoomus
    0
    100
  20. Homoillekin oikeus avioitua!!!

Toivottavasti homoseksuaalisuus tulee näyttämään vuonna 2013 ihmisoikeudellisen paikkansa täällä Suomen valtiossa, että
    Kirkko kuulolla
    30
    99