Vapaa kuvaus

Aloituksia

299

Kommenttia

16298

1. Uskovainen Big Brotherissa

Heh, naurettavaa kun Big brotheriin on mennyt joku uskovainen biseksuaali, joka vain rukoilee alvariinsa (lentää heti ku
    Kirkko kuulolla
    59
    101
  2. Kristityt ovat "ihmisvihaajia"

Olen tullut siihen lopputulokseen että melkoinen joukko kristityistä ovat ihmismielen vainolaisia ja vihaavat ihmisiä. M
    Kirkko kuulolla
    32
    101
  3. S. Niinistö: Natosta pitäisi kysyä myös kansalta

Ei mitään itsestäänselvyyksiä tulisi kysyä Suomen kansalta! Suomessa menee tarpeettomasti jo asekalustotappiota siihen
    Sivarit ja totaalit
    6
    100
  4. Esimerkki "uskosta"!

Moni suomalainen uskoo, että F-secure on kotimainen tuote ja hankkii sen vuoksi ko. tuotteen. Näin ei kuitenkaan ole, si
    Kirkko kuulolla
    13
    99
  5. Vanhoilta ihmisiltä puuttuu "viisaus"

En tiedä missä on vanhojen ihmisten ns. viisaus!? Kateissa?! Eräs vanha mies sanoi kerran mulle että kun minä olen josku
    Maailman menoa
    74
    96
  6. Juhannus ei ole ollut koskaan uskonnollinen juhla

Juhannus on ollut minulle aina kaikkea muuta kuin kristillinen juhla. Enimmäkseen saunomista, uimista ja valvomista. Kes
    Yleistä uskonnosta
    4
    95
  7. Kreationisti valehtelee itselleen ja muille!

Miten joku voi valehdella itselleen ohittaen käsityksen evoluutiosta tai dinosaurukset tai valehdella itselleen Jumalan
    14
    95
  8. Minkä muu elämässään menettää kuin ateisti!?

Kristityille on varmasti kauheeta kun näin kesähelteillä ei ole paljonkaan niihin teidän telttakokouksiin kokoonnu enää
    Ateismi
    14
    95
  9. Uskonvapaudesta

Lyhyt ja ytimekäs kysymys. Koska vihdoinkin Suomessa parannetaan uskonnottomien elinoloja ja mahdollisuuksia? Uskonvapau
    Kirkko kuulolla
    28
    92
  10. Räsänen poistaisi ravintoloiden alkoholialennukset

AL: Räsänen poistaisi ravintoloiden alkoholialennukset http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288482671221.html?ref=rss
    Kirkko kuulolla
    27
    89
  11. Muinaisjäänteet pois Suomesta!

Suomi kutsuu itseään huipputeknologiseksi valtioksi, mutta joukossa on kansalaisia joille elämääkin tärkeämpi asia on us
    Kirkko kuulolla
    55
    88
  12. Kristillisdemokraattien ihmisvaino siirtynyt musiikkifestareil!

Miksi musiikkifestareilta tulisi viedä alkoholi pois, koska se kuuluu osaksi siihen kulttuuriin ja on aina kuulunut ja t
    7
    88
  13. Nationalismista!

Vaikuttaisi siltä, että joillekin suomalaisille Hitler ja Raamatun Mooses oli Jumala. Olette varmaan lukeneet jo "Mein
    Maahanmuutto
    13
    88
  14. Olen kohdannut hämmästelyä sivaruudestani...

..kunnen ole ennakkokäsitysten mukainen sivarina! Monet streotypiat olen kyennyt kadottamaan sivarina muiden ihmisten s
    Sivarit ja totaalit
    7
    88
  15. Uskovaisten erityisoikeudet: koulun juhlat kirkossa ja agnostikko Kärnä

On kummallista kuinka ihmiset voivat ymmärtää apulaisoikeuskanslerin tekstin väärin että jokin joulukirkko ja muu kultt
    Ateismi
    78
    86
  16. Homoillekin oikeus avioitua!!!

Toivottavasti homoseksuaalisuus tulee näyttämään vuonna 2013 ihmisoikeudellisen paikkansa täällä Suomen valtiossa, että
    Kirkko kuulolla
    30
    85
  17. Uskovaisen mukaan tyhjiöstä syntyminen on mahdotonta...

...mistä helkkarista se teidän Jumalanne on tähän maailmaan on syntynyt, jos kerran teistä uskovaisista maapallon "tyhji
    Kirkko kuulolla
    9
    85
  18. Homojen eheyttäyttäminen

Avopuolisoni katsoi Salkkareita. Siellä on menossa homoseksuaalien eheyttäminen ja siinä keskusteltiin kuin jollekin "pa
    Kirkko kuulolla
    23
    83
  19. Oppilaiden esitelmät kouluissa on Päivi Räsäsen mukaan kielletty?

Siis Päivi Räsänen on joko tahallaan väärinymmärtäjä tai sitten ehkä täysin hullu https://yle.fi/uutiset/3-11152561 ...
    Ateismi
    10
    83
  20. Hyvästi BB-Ville, BB-Kimmo voittakoon!

Taitaa lahkolaisten varat huveta BB-taloon Villen auttamiseen häätöäänestyksissä ja läheltä on mennyt ettei Ville ole jo
    Kristinusko
    0
    82