rituliini_38

![]()
Nainen vailla päämäärää ja eikun sinne minne pää määrää.
Pilkkihullu,muuten ihan normaali,muutakin nähnyt,kuin kurjuutta,eikä siitä yli missä aita matalin.
Ensi parkaisun siis mielipiteeni toin julki hesassa,jonka jälkeen kyyti on ollut kylmää,kun sitä sulkaa hatuun olen yrittänyt tavoittaa ja pysyä oravanpyörässä,jossa joskus liikaa kierroksia.
Nyt vanhenevana lähes kahdeksankymppisenä huomaankin,vanheneneminen ei ole taidetta,se on elämänmuoto?
Suosikkibändit/artistit: Tuure Kilpeläinen
Lempikirjat: Okalinnut,Tuntematon sotilas
Vapaa-aikanani: Kalastus
Suosikkipalstat Bongaus
Katson tv:stä mieluiten: Uutiset
Kotieläimet:
En pidä: selkäänpuukottajista
Parhaat matkakohteet: Kreikka,Lappi,Italia,Lontoo
Ruoka & juoma: kala ja vesi
Koulutus: Peruskoulu
Ammatti: Eläkeläinen
Siviilisääty: sinkku
Lapset: Olen ylpeä vanhempi
Messenger
Aloituksia
299
Kommenttia
3929
Uudenvuoden tuomat uudet haasteet,
sen että seitenvitosena vielä olen elämässä kiinni ja voin katsoa elettyä elämää lähes selkein ajatuksin. Kiitos tämän k41162Uudenvuodenpuhe!Niinistö käsitteli asioita!
Suomen leipäjonot ja köyhyyden Hän jätti käsittelemättä. Käsitteli Hän sitä käsikirjoitusta,joka Hänelle laadittu,tapaan8162Se hoitamaton marjaaroniapensas!
Tuotti uskomattoman sadon! Joskus tulee mieleen,mikä on meidän vanhenevien ihmisten tuotos sadonkorjuuaikaan? Ei palsta19161Ruuneperiä ei voi kyllä
syyttää aloitteellisuudettomuudesta,olipas sana. Hän kyllä avaa kanavia omilla mielipiteillään,hyvä niin tämähän on kesk20160Yön hiljaisina hetkinä,jolloin Yle on ainoa ystävä.
Ei todella huono! Radiosta tulee aivan mahtavaa ohjelmaa öisin. Juontajat ovat todella asiansa osaavia,he yritäävät pitä12159Oliko lapsuudenaikainen raittiuskasvatus poliittista?
Minä tollo menin pioneeripiiriin naapurin mukuloiden mukana ja kun tulin takaisin maalaisliittolaiseen pienviljelijä kas36158Avain tyhjentyneeseen mieleen,
kun olet omaishoitajana antanut kaikkesi,ponnahduslauta uuteen elämään,onko sitä? Ei ole kaiteita mihin nojata,keskustel24158Mikä koirarotu sinulle mieleisin?
Minulla ollut bulmastiffi,sakemanneja muutamia,beagle,suomenajokoira,englannin sringelsspanieli ja nyt surutyötä lievitt18156Talventörröttäjät ja törömökkeily?
Täällä kysellään vanhojaen nimikkeiden perään,joka todella aivojenkäyttöä parhaimmillaan. Talventörröttäjiin olemme kasv6156Yhteiskunnan epäkohdista haluaisin taittaa peistä.
Ei eurokriisi ja ylisuuret kädepuristukset enää ole mitään,kun olemme porvareidenkelkassa,niin kyyti on köyhällä kylmää.34155Minä muistan,kun
Ameriikassa oli keksitty näköradio! Minä muistan,kun jonotin appelsiinejä Helsingissä? Viinakaupanjonossakin olen joskus50155Aivan mielettömän kaunis syyspäivä.
Voitaisko tehdä tästä tavallaan syyspäiväntasaus. Minulla alkaa olla jo kaikki marjat mehustettuina,jopa marjaaroniatki4155Se ihana yksinäinen Joulu !
Ei ylimitoitetetua puuhastelua,ei kaaosta lahjojenostossa,ei henkisiä paineita Se ihana rauha omassa sisäisessämielessä24154Voi aikoja voi tapoja
Nämä ensimmäiset tavuni tälle keskustelupalstalle tämän vuoden alkajaijaisiksi olisin voinut jätää tekemättäkin,siis ki38152Lastenkasvatus ennen ja nykyaikaan
Se koivuniemenherra oli ovenpielessä ja sitähän sai jo melkein jos ajatteli kepposia ja jos jotain teki niin vyöremmillä8151Nettikirjoittelun alasajo?
Nyt koronaaikaan,kun olisi aikaa aloituksille ja kirjoittelulle vanhuksilla.? Olemmeko kasvattaneet vanhuksista piitta11151Sotalapsena eletty elämä
Mitä muistat talvisodasta ja yleensä niistä sodista? Mitä muistat,ehkä Ruotsiin lappukaulassa menostasi? Minä muistan,l41150Taas poistui ketju,
meillä on siis valvova silmä. Aloitus oli Ruuneperin,jossa hän karsinoi meidät vuohiin ja lampaisiin. Aloitus oli todell38149Täyttä hebreaa koko uudistus
Onko teistä kaikki päässeet selvyyteen,ketä tämä uudistus oikein palvelee? Kaiketi minä maalaistollo,vaikkei meille aika39149Onhan todella kannustavaa keskustelua!
Jollet halua äänestää Hallaahoa,voit kuolla pois! Pikavilkaisu palstalle ei paljoa toivoa huomisesta anna! Voi me porhal8149