Vapaa kuvaus

Nainen vailla päämäärää ja eikun sinne minne pää määrää.

Pilkkihullu,muuten ihan normaali,muutakin nähnyt,kuin kurjuutta,eikä siitä yli missä aita matalin.

Ensi parkaisun siis mielipiteeni toin julki hesassa,jonka jälkeen kyyti on ollut kylmää,kun sitä sulkaa hatuun olen yrittänyt tavoittaa ja pysyä oravanpyörässä,jossa joskus liikaa kierroksia.
Nyt vanhenevana lähes kahdeksankymppisenä huomaankin,vanheneneminen ei ole taidetta,se on elämänmuoto?

Suosikkibändit/artistit: Tuure Kilpeläinen

Lempikirjat: Okalinnut,Tuntematon sotilas

Vapaa-aikanani: Kalastus

Suosikkipalstat Bongaus

Katson tv:stä mieluiten: Uutiset

Kotieläimet:

En pidä: selkäänpuukottajista

Parhaat matkakohteet: Kreikka,Lappi,Italia,Lontoo

Ruoka & juoma: kala ja vesi

Koulutus: Peruskoulu

Ammatti: Eläkeläinen

Siviilisääty: sinkku

Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Messenger

Aloituksia

299

Kommenttia

3929

1. Aman elämä on levällään,kuin jokiseneväät

viinakaupan rappusilla. Kalustin sen kunnan tarjoaman asunnon ja toin mieheni sinne intervallijaksolta,hän oli ihan ulko
    70 plus
    15
    114
  2. Yömyöhäisten tietolaari

Kaikkea maan ja taivaan välistä. Minä kyttään niitä auringonpurkauksia,vai mitä ne oli,kun revontulijakin pitäis näkyä.
    70 plus
    9
    113
  3. Yhteiskunnan epäkohdista haluaisin taittaa peistä.

Ei eurokriisi ja ylisuuret kädepuristukset enää ole mitään,kun olemme porvareidenkelkassa,niin kyyti on köyhällä kylmää.
    70 plus
    34
    113
  4. Taas poistui ketju,

meillä on siis valvova silmä. Aloitus oli Ruuneperin,jossa hän karsinoi meidät vuohiin ja lampaisiin. Aloitus oli todell
    70 plus
    38
    113
  5. Oliso tämä keskustelupalsta mieluisampi,

jos me täällä alkaisimme myötäilemään ja kehumaan toisiamme? Onhan meillä Kahvipirtti,sen leppoisaan tunnelmaan voi aina
    70 plus
    26
    113
  6. Nyt on taistelu käyty loppuun.

Mieheni sai täydenpalvelun palveluasunnon. Kalustin sen viikonloppuna ja huomenna haen hänet terv.kesk. vuodeosatolta. O
    70 plus
    6
    111
  7. Aman ajatelmia,kun oikein koskee

Nyt ei lähdetä aurinkomatkalle,sille viimeiselle,vaikka monikin jo huokaisi helpotuksesta,nyt siitä rääväsuisesta juoppo
    70 plus
    18
    110
  8. Ohjataanko meitä peliriippuvuuteen?

Pelasin lottoa sen normin ja sen jälkeen ilmestyivät nämä ilmestyskirjanpedot,siis maksetut houkutuslinnut ja houkutteli
    70 plus
    5
    110
  9. Kalastusta ja lemmikkieläimiä

Aman sinkkuelämää simppelisti. Vielä kerran pyydän anteeksi,kun yritin vierittää omaa taakkaani teidän hartiollenne. Min
    70 plus
    7
    109
  10. Palveluiden ulkoistaminen

alkaa olla nykyaikaa kunnilla. Kilpailutettujen tuottajien,jotka halvinmalla tekevät taso on ollut arveluttavaa. Jopa ar
    70 plus
    10
    107
  11. Se taivallus palstan mukana

on ollut todella kiehtovaa.Älkää pelätkö ei ama ole jättämäsä palstaa joillekin olen ollut ikuinen riesa,mutta kaiketi a
    70 plus
    10
    107
  12. Ajatteletko omilla aivoillasi,vai perikunnan?

Joskus tulee mieleeni,kun selailen noita mielipiteitä ja vanhustenhyväksikäyttöä ilmenee todella paljon. Kyllä minäkin o
    70 plus
    23
    107
  13. Radio auki koko vuorokauden,

Parhaat ohjelmat tulevat yöllä? Kanavalintaakin löytyy? No tietenkin ymmärrän toisintoja. Rekkakuskit he jotka kuljetta
    80 plus
    22
    106
  14. Lietsotaanko palstalla joukkohysteriia?

Joskus vain tuntuu siltä,että avominkortein pelaajia yritetään kammeta yli laidan? Ruune on hyvä esimerkki,kuinka alasaj
    70 plus
    4
    105
  15. Talventörröttäjät ja törömökkeily?

Täällä kysellään vanhojaen nimikkeiden perään,joka todella aivojenkäyttöä parhaimmillaan. Talventörröttäjiin olemme kasv
    70 plus
    6
    105
  16. Viikon voin olla oma itseni,

vein mieheni hoitojaksolle. Itku tuli silmään tänä aamuna,kun korin perunoita kalakeittoon ja ajattelin,voin laittaa ja
    70 plus
    11
    104
  17. Patterisydänkö?

Pulssi oli tänä aamuna 41 meillä tota laiskaa sydämmensykettä perinnöllisenä. Näin alakuloinen pumppuni ei ole vielä oll
    70 plus
    21
    104
  18. Ei auta itku markkinoilla..

Tähän ummehtuneeseen elintilaan oli pakko hakea daivia ja aloin toteuttaa itseäni. Kun täksinperävalot jättivät pihapiir
    70 plus
    6
    104
  19. Kuinka onnea voisi julkituoda,loukaamatta ketään

Tyttäreni ohjasti ensimmäisen kerran hevosensa kolmanneksi. Siis nainen ohjastana on aika harvinainen ja ensimmäinen ohj
    70 plus
    11
    103
  20. Aman ansaittu lomaviikko

meneillään.Olin alkumetreillä niin väsynyt,että nukuin lähes vuorokauden putkeen. Minulla oli keskiviikkona,kun tyttären
    70 plus
    20
    103