Vapaa kuvaus

Nainen vailla päämäärää ja eikun sinne minne pää määrää.

Pilkkihullu,muuten ihan normaali,muutakin nähnyt,kuin kurjuutta,eikä siitä yli missä aita matalin.

Ensi parkaisun siis mielipiteeni toin julki hesassa,jonka jälkeen kyyti on ollut kylmää,kun sitä sulkaa hatuun olen yrittänyt tavoittaa ja pysyä oravanpyörässä,jossa joskus liikaa kierroksia.
Nyt vanhenevana lähes kahdeksankymppisenä huomaankin,vanheneneminen ei ole taidetta,se on elämänmuoto?

Suosikkibändit/artistit: Tuure Kilpeläinen

Lempikirjat: Okalinnut,Tuntematon sotilas

Vapaa-aikanani: Kalastus

Suosikkipalstat Bongaus

Katson tv:stä mieluiten: Uutiset

Kotieläimet:

En pidä: selkäänpuukottajista

Parhaat matkakohteet: Kreikka,Lappi,Italia,Lontoo

Ruoka & juoma: kala ja vesi

Koulutus: Peruskoulu

Ammatti: Eläkeläinen

Siviilisääty: sinkku

Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Messenger

Aloituksia

299

Kommenttia

3929

1. Oliko lapsuudenaikainen raittiuskasvatus poliittista?

Minä tollo menin pioneeripiiriin naapurin mukuloiden mukana ja kun tulin takaisin maalaisliittolaiseen pienviljelijä kas
    70 plus
    36
    151
  2. Kun kirppu puree sinua

ole ystävä minulle. Hyvää Ystävänpäivää!
    70 plus
    13
    148
  3. Talventörröttäjät ja törömökkeily?

Täällä kysellään vanhojaen nimikkeiden perään,joka todella aivojenkäyttöä parhaimmillaan. Talventörröttäjiin olemme kasv
    70 plus
    6
    146
  4. Voi aikoja voi tapoja

Nämä ensimmäiset tavuni tälle keskustelupalstalle tämän vuoden alkajaijaisiksi olisin voinut jätää tekemättäkin,siis ki
    70 plus
    38
    144
  5. Mikä koirarotu sinulle mieleisin?

Minulla ollut bulmastiffi,sakemanneja muutamia,beagle,suomenajokoira,englannin sringelsspanieli ja nyt surutyötä lievitt
    70 plus
    18
    143
  6. Yhteiskunnan epäkohdista haluaisin taittaa peistä.

Ei eurokriisi ja ylisuuret kädepuristukset enää ole mitään,kun olemme porvareidenkelkassa,niin kyyti on köyhällä kylmää.
    70 plus
    34
    143
  7. Onhan todella kannustavaa keskustelua!

Jollet halua äänestää Hallaahoa,voit kuolla pois! Pikavilkaisu palstalle ei paljoa toivoa huomisesta anna! Voi me porhal
    80 plus
    8
    143
  8. Lastenkasvatus ennen ja nykyaikaan

Se koivuniemenherra oli ovenpielessä ja sitähän sai jo melkein jos ajatteli kepposia ja jos jotain teki niin vyöremmillä
    Ikäryhmät
    8
    142
  9. Tämän päivän Jouluevankeliumi.

Meille on syntynyt kerkakulutus, jolloin vigutamme visaamme,ja kun paimenet,siis voudit tulevat ilmoittamaan sen suuren
    80 plus
    2
    142
  10. Mitä tämä keskustelupasta on teille antanut?

Minäpä keron minulle se antoi aikoinaan Monican vetämässä murreketjussa,kun mieheni oli hegityskoneesa,niin tämä kanava
    70 plus
    13
    140
  11. Se ihana yksinäinen Joulu !

Ei ylimitoitetetua puuhastelua,ei kaaosta lahjojenostossa,ei henkisiä paineita Se ihana rauha omassa sisäisessämielessä
    Ikäryhmät
    24
    140
  12. Yön hiljaisina hetkinä,jolloin Yle on ainoa ystävä.

Ei todella huono! Radiosta tulee aivan mahtavaa ohjelmaa öisin. Juontajat ovat todella asiansa osaavia,he yritäävät pitä
    80 plus
    12
    140
  13. Hyvää joulua!

Hyvää Joulumieltä teille kaikille, Ajatelkaa Petteri Punakuono hän saa koko vuoden palkan yhdestä illasta. Eikö se ole t
    80 plus
    0
    140
  14. Olin jo huolissani,

kun rengastettua selkälokkia,Jämsänäijää ei kuulunut. Eihän sen linnun digitaalinenkello ollut rukattu taajamalle,että m
    70 plus
    7
    139
  15. Työ tekijäänsä neuvoo,

huomion,kun äsken perunakuokalla sekoitin sementtilaastia,jota tein kottikärryyn valmispetonista. Oli minulla lapiokin j
    70 plus
    13
    139
  16. Uskomattoman hienoja avauksia!

Meitä vain,kynnelle kykeniviä on vain tietty määrä? Tavallaan tämä vähäisten mielipiden kirjo ei yllä tälle sektorille,e
    80 plus
    27
    139
  17. Minä muistan,kun

Ameriikassa oli keksitty näköradio! Minä muistan,kun jonotin appelsiinejä Helsingissä? Viinakaupanjonossakin olen joskus
    70 plus
    50
    139
  18. Täyttä hebreaa koko uudistus

Onko teistä kaikki päässeet selvyyteen,ketä tämä uudistus oikein palvelee? Kaiketi minä maalaistollo,vaikkei meille aika
    70 plus
    39
    138
  19. Kun ystävän känny jää auki?

ja se aukeaa kaiketi taskussa? Voiko olla rikollista kuunella sitä??
    70 plus
    8
    137
  20. Hautajaiseni,kuinka haluaisin

niiden tapahtuvan! Voi haluaisin,että te rakkaat tyttäreni hyvästelette minussa rakkaan äitinne,joka jätti teille suunna
    80 plus
    38
    137