Vapaa kuvaus

Nainen vailla päämäärää ja eikun sinne minne pää määrää.

Pilkkihullu,muuten ihan normaali,muutakin nähnyt,kuin kurjuutta,eikä siitä yli missä aita matalin.

Ensi parkaisun siis mielipiteeni toin julki hesassa,jonka jälkeen kyyti on ollut kylmää,kun sitä sulkaa hatuun olen yrittänyt tavoittaa ja pysyä oravanpyörässä,jossa joskus liikaa kierroksia.
Nyt vanhenevana lähes kahdeksankymppisenä huomaankin,vanheneneminen ei ole taidetta,se on elämänmuoto?

Suosikkibändit/artistit: Tuure Kilpeläinen

Lempikirjat: Okalinnut,Tuntematon sotilas

Vapaa-aikanani: Kalastus

Suosikkipalstat Bongaus

Katson tv:stä mieluiten: Uutiset

Kotieläimet:

En pidä: selkäänpuukottajista

Parhaat matkakohteet: Kreikka,Lappi,Italia,Lontoo

Ruoka & juoma: kala ja vesi

Koulutus: Peruskoulu

Ammatti: Eläkeläinen

Siviilisääty: sinkku

Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Messenger

Aloituksia

299

Kommenttia

3929

1. Yhteiskunnan epäkohdista haluaisin taittaa peistä.

Ei eurokriisi ja ylisuuret kädepuristukset enää ole mitään,kun olemme porvareidenkelkassa,niin kyyti on köyhällä kylmää.
    70 plus
    34
    129
  2. Aloitteellisuus kadonnut täysin palstalta?

No tietty,nyt vaalihurmoksessa, kaikki oleellinen kiinnekohta kadonnut? Media ryösti pandahysterian? Minä ruunen kanssa
    70 plus
    11
    129
  3. Talventörröttäjät ja törömökkeily?

Täällä kysellään vanhojaen nimikkeiden perään,joka todella aivojenkäyttöä parhaimmillaan. Talventörröttäjiin olemme kasv
    70 plus
    6
    129
  4. Tuleeko Suomesta nyt pandalandia?

Tietenkin sukupuuttoon kuolevat eläimet ovat pelastamisenarvoisia,mutta kukaa näkee niiden ekokemian,niiden lajille omi
    70 plus
    10
    128
  5. Uskomattoman hienoja avauksia!

Meitä vain,kynnelle kykeniviä on vain tietty määrä? Tavallaan tämä vähäisten mielipiden kirjo ei yllä tälle sektorille,e
    80 plus
    27
    128
  6. Onhan todella kannustavaa keskustelua!

Jollet halua äänestää Hallaahoa,voit kuolla pois! Pikavilkaisu palstalle ei paljoa toivoa huomisesta anna! Voi me porhal
    80 plus
    8
    127
  7. Ei mitään motiivia!

Ei hänelläkin ollut,joka tappoi yksityiyrittäjä poikani. Siis,kun on pää täynnä huumeita? Kaiketi motivaationpuutos saat
    80 plus
    37
    126
  8. Huomionarvoinen asia,

kyllä nicilliset ovat johdossa,kun palstaa seuraa. Onhan se niin reilua,että olemme täällä,niinkun facepookissa face to
    70 plus
    40
    125
  9. Niin harvoin,

voin näkyä palsatilaa rohmuavana kirjoittelijana, mutta henki pihisee vielä amalla Ihana syyspäivä kirvoittaa kieleni,si
    70 plus
    11
    125
  10. Suojautukaa punkeilta!

Borresioosi on vielä,joskin hoidettavissa,sen jälkiseurauksia tuskin tiedetään,yhteyttä Altzheimeriin? Ystäväni vaimo me
    70 plus
    8
    124
  11. Ajatteletko omilla aivoillasi,vai perikunnan?

Joskus tulee mieleeni,kun selailen noita mielipiteitä ja vanhustenhyväksikäyttöä ilmenee todella paljon. Kyllä minäkin o
    70 plus
    23
    124
  12. Uusi lehti uudet kujeet!

Uskomattoman upea väriloisto ympärillä. Toi korona estää kaiken,paitsi ei tätä nettikirjoittelua. Kertokaa hyvät ihm
    80 plus
    3
    124
  13. Hyvää Kalevalanpäivää!

Itätaivas ruskotaa pahaenteisesti,muutamia pilvenharsoja,kuin lammaslaumoja kaiketi etelästä seilaa. Ensimmäiset keltas
    70 plus
    1
    121
  14. Taas poistui ketju,

meillä on siis valvova silmä. Aloitus oli Ruuneperin,jossa hän karsinoi meidät vuohiin ja lampaisiin. Aloitus oli todell
    70 plus
    38
    121
  15. Minä muistan,kun

Ameriikassa oli keksitty näköradio! Minä muistan,kun jonotin appelsiinejä Helsingissä? Viinakaupanjonossakin olen joskus
    70 plus
    50
    120
  16. Aman elämä on levällään,kuin jokiseneväät

viinakaupan rappusilla. Kalustin sen kunnan tarjoaman asunnon ja toin mieheni sinne intervallijaksolta,hän oli ihan ulko
    70 plus
    15
    119
  17. Kun kirppu puree sinua

ole ystävä minulle. Hyvää Ystävänpäivää!
    70 plus
    13
    119
  18. Palveluiden ulkoistaminen

alkaa olla nykyaikaa kunnilla. Kilpailutettujen tuottajien,jotka halvinmalla tekevät taso on ollut arveluttavaa. Jopa ar
    70 plus
    10
    119
  19. Oppia olemaan ihmiseksi!

Olla ihminen omilla mielipiteillään,loukaamatta toisten mielipiteitä on psykologiaa ja sen olen unohtanut täysin. Tänne
    80 plus
    28
    119
  20. Nyt on taistelu käyty loppuun.

Mieheni sai täydenpalvelun palveluasunnon. Kalustin sen viikonloppuna ja huomenna haen hänet terv.kesk. vuodeosatolta. O
    70 plus
    6
    118