Vapaa kuvaus

Nainen vailla päämäärää ja eikun sinne minne pää määrää.

Pilkkihullu,muuten ihan normaali,muutakin nähnyt,kuin kurjuutta,eikä siitä yli missä aita matalin.

Ensi parkaisun siis mielipiteeni toin julki hesassa,jonka jälkeen kyyti on ollut kylmää,kun sitä sulkaa hatuun olen yrittänyt tavoittaa ja pysyä oravanpyörässä,jossa joskus liikaa kierroksia.
Nyt vanhenevana lähes kahdeksankymppisenä huomaankin,vanheneneminen ei ole taidetta,se on elämänmuoto?

Suosikkibändit/artistit: Tuure Kilpeläinen

Lempikirjat: Okalinnut,Tuntematon sotilas

Vapaa-aikanani: Kalastus

Suosikkipalstat Bongaus

Katson tv:stä mieluiten: Uutiset

Kotieläimet:

En pidä: selkäänpuukottajista

Parhaat matkakohteet: Kreikka,Lappi,Italia,Lontoo

Ruoka & juoma: kala ja vesi

Koulutus: Peruskoulu

Ammatti: Eläkeläinen

Siviilisääty: sinkku

Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Messenger

Aloituksia

299

Kommenttia

3929

1. Olen paljon vartijana.

Nyt etenee miehen muistisairaus,vai lieneekö kevät hepulia. En pyyhi mieheni pyllyä,en siihen pystyisikään,joku oli siit
    70 plus
    29
    166
  2. Yön hiljaisina hetkinä,jolloin Yle on ainoa ystävä.

Ei todella huono! Radiosta tulee aivan mahtavaa ohjelmaa öisin. Juontajat ovat todella asiansa osaavia,he yritäävät pitä
    80 plus
    12
    166
  3. Nettikirjoittelun alasajo?

Nyt koronaaikaan,kun olisi aikaa aloituksille ja kirjoittelulle vanhuksilla.? Olemmeko kasvattaneet vanhuksista piitta
    Ikäryhmät
    11
    166
  4. Oliko lapsuudenaikainen raittiuskasvatus poliittista?

Minä tollo menin pioneeripiiriin naapurin mukuloiden mukana ja kun tulin takaisin maalaisliittolaiseen pienviljelijä kas
    70 plus
    36
    164
  5. Uudenvuoden tuomat uudet haasteet,

sen että seitenvitosena vielä olen elämässä kiinni ja voin katsoa elettyä elämää lähes selkein ajatuksin. Kiitos tämän k
    70 plus
    41
    164
  6. Uudenvuodenpuhe!Niinistö käsitteli asioita!

Suomen leipäjonot ja köyhyyden Hän jätti käsittelemättä. Käsitteli Hän sitä käsikirjoitusta,joka Hänelle laadittu,tapaan
    70 plus
    8
    164
  7. Ruuneperiä ei voi kyllä

syyttää aloitteellisuudettomuudesta,olipas sana. Hän kyllä avaa kanavia omilla mielipiteillään,hyvä niin tämähän on kesk
    70 plus
    20
    163
  8. Se hoitamaton marjaaroniapensas!

Tuotti uskomattoman sadon! Joskus tulee mieleen,mikä on meidän vanhenevien ihmisten tuotos sadonkorjuuaikaan? Ei palsta
    70 plus
    19
    163
  9. Sotalapsena eletty elämä

Mitä muistat talvisodasta ja yleensä niistä sodista? Mitä muistat,ehkä Ruotsiin lappukaulassa menostasi? Minä muistan,l
    80 plus
    41
    162
  10. Aivan mielettömän kaunis syyspäivä.

Voitaisko tehdä tästä tavallaan syyspäiväntasaus. Minulla alkaa olla jo kaikki marjat mehustettuina,jopa marjaaroniatki
    80 plus
    4
    162
  11. Mikä koirarotu sinulle mieleisin?

Minulla ollut bulmastiffi,sakemanneja muutamia,beagle,suomenajokoira,englannin sringelsspanieli ja nyt surutyötä lievitt
    70 plus
    18
    161
  12. Avain tyhjentyneeseen mieleen,

kun olet omaishoitajana antanut kaikkesi,ponnahduslauta uuteen elämään,onko sitä? Ei ole kaiteita mihin nojata,keskustel
    70 plus
    24
    161
  13. Talventörröttäjät ja törömökkeily?

Täällä kysellään vanhojaen nimikkeiden perään,joka todella aivojenkäyttöä parhaimmillaan. Talventörröttäjiin olemme kasv
    70 plus
    6
    160
  14. Minä muistan,kun

Ameriikassa oli keksitty näköradio! Minä muistan,kun jonotin appelsiinejä Helsingissä? Viinakaupanjonossakin olen joskus
    70 plus
    50
    158
  15. Se ihana yksinäinen Joulu !

Ei ylimitoitetetua puuhastelua,ei kaaosta lahjojenostossa,ei henkisiä paineita Se ihana rauha omassa sisäisessämielessä
    Ikäryhmät
    24
    158
  16. Lastenkasvatus ennen ja nykyaikaan

Se koivuniemenherra oli ovenpielessä ja sitähän sai jo melkein jos ajatteli kepposia ja jos jotain teki niin vyöremmillä
    Ikäryhmät
    8
    157
  17. Kilpailukyky palsta parenmuudesta.

Nyky yhteiskunta on täynnä tota kikyä? Minä tollo en edes tiennyt mitä toi kirjainjärjemä edes sisälsi. Kilpailukyky o
    80 plus
    7
    157
  18. Olin jo huolissani,

kun rengastettua selkälokkia,Jämsänäijää ei kuulunut. Eihän sen linnun digitaalinenkello ollut rukattu taajamalle,että m
    70 plus
    7
    156
  19. Yksitoikkostako tämä elämä?

No ei todella! Ajetelkaa aamuisin,kun avamme räpsyttimemme ja tietty senjälkeen tietolähteen TV:n saamme tietää,kuinka m
    70 plus
    48
    156
  20. Täyttä hebreaa koko uudistus

Onko teistä kaikki päässeet selvyyteen,ketä tämä uudistus oikein palvelee? Kaiketi minä maalaistollo,vaikkei meille aika
    70 plus
    39
    155