rituliini_38

![]()
Nainen vailla päämäärää ja eikun sinne minne pää määrää.
Pilkkihullu,muuten ihan normaali,muutakin nähnyt,kuin kurjuutta,eikä siitä yli missä aita matalin.
Ensi parkaisun siis mielipiteeni toin julki hesassa,jonka jälkeen kyyti on ollut kylmää,kun sitä sulkaa hatuun olen yrittänyt tavoittaa ja pysyä oravanpyörässä,jossa joskus liikaa kierroksia.
Nyt vanhenevana lähes kahdeksankymppisenä huomaankin,vanheneneminen ei ole taidetta,se on elämänmuoto?
Suosikkibändit/artistit: Tuure Kilpeläinen
Lempikirjat: Okalinnut,Tuntematon sotilas
Vapaa-aikanani: Kalastus
Suosikkipalstat Bongaus
Katson tv:stä mieluiten: Uutiset
Kotieläimet:
En pidä: selkäänpuukottajista
Parhaat matkakohteet: Kreikka,Lappi,Italia,Lontoo
Ruoka & juoma: kala ja vesi
Koulutus: Peruskoulu
Ammatti: Eläkeläinen
Siviilisääty: sinkku
Lapset: Olen ylpeä vanhempi
Skype: on
Messenger
Aloituksia
299
Kommenttia
3929
Ama taas luikkii palstalle lopenuupuneena.
Mikä meihin suomalaisiin on iskostanut melankolian ja säälissä rypemisen? Kuinka monta kertaa minäkin olen luullut,että22179Aivan mielettömän kaunis syyspäivä.
Voitaisko tehdä tästä tavallaan syyspäiväntasaus. Minulla alkaa olla jo kaikki marjat mehustettuina,jopa marjaaroniatki4179Uudenvuoden tuomat uudet haasteet,
sen että seitenvitosena vielä olen elämässä kiinni ja voin katsoa elettyä elämää lähes selkein ajatuksin. Kiitos tämän k41177Olin jo huolissani,
kun rengastettua selkälokkia,Jämsänäijää ei kuulunut. Eihän sen linnun digitaalinenkello ollut rukattu taajamalle,että m7177Se Jämsänäijä,
kesy selkälokki 15v.,joka on minulle,kuin perheenjäsen viipyilee vieläkin rantamaisemissani,koska kalansaaliit ovat olle22176Omaishoitajat nykyajan kaleeriorjat
ovat vailla minkäänlaista sosiaaliturvaa,sen sain tuta taistelutantereella,joka hiljeni toviksi,mutta sotaa ei ole vielä39174Avain tyhjentyneeseen mieleen,
kun olet omaishoitajana antanut kaikkesi,ponnahduslauta uuteen elämään,onko sitä? Ei ole kaiteita mihin nojata,keskustel24173Kilpailukyky palsta parenmuudesta.
Nyky yhteiskunta on täynnä tota kikyä? Minä tollo en edes tiennyt mitä toi kirjainjärjemä edes sisälsi. Kilpailukyky o7173Yön hiljaisina hetkinä,jolloin Yle on ainoa ystävä.
Ei todella huono! Radiosta tulee aivan mahtavaa ohjelmaa öisin. Juontajat ovat todella asiansa osaavia,he yritäävät pitä12172Olen paljon vartijana.
Nyt etenee miehen muistisairaus,vai lieneekö kevät hepulia. En pyyhi mieheni pyllyä,en siihen pystyisikään,joku oli siit29171Oliko lapsuudenaikainen raittiuskasvatus poliittista?
Minä tollo menin pioneeripiiriin naapurin mukuloiden mukana ja kun tulin takaisin maalaisliittolaiseen pienviljelijä kas36170Ruuneperiä ei voi kyllä
syyttää aloitteellisuudettomuudesta,olipas sana. Hän kyllä avaa kanavia omilla mielipiteillään,hyvä niin tämähän on kesk20169Talventörröttäjät ja törömökkeily?
Täällä kysellään vanhojaen nimikkeiden perään,joka todella aivojenkäyttöä parhaimmillaan. Talventörröttäjiin olemme kasv6168Se hoitamaton marjaaroniapensas!
Tuotti uskomattoman sadon! Joskus tulee mieleen,mikä on meidän vanhenevien ihmisten tuotos sadonkorjuuaikaan? Ei palsta19167Se ihana yksinäinen Joulu !
Ei ylimitoitetetua puuhastelua,ei kaaosta lahjojenostossa,ei henkisiä paineita Se ihana rauha omassa sisäisessämielessä24167Uudenvuodenpuhe!Niinistö käsitteli asioita!
Suomen leipäjonot ja köyhyyden Hän jätti käsittelemättä. Käsitteli Hän sitä käsikirjoitusta,joka Hänelle laadittu,tapaan8166Ei auta itku markkinoilla..
Tähän ummehtuneeseen elintilaan oli pakko hakea daivia ja aloin toteuttaa itseäni. Kun täksinperävalot jättivät pihapiir6165Minä muistan,kun
Ameriikassa oli keksitty näköradio! Minä muistan,kun jonotin appelsiinejä Helsingissä? Viinakaupanjonossakin olen joskus50165Lastenkasvatus ennen ja nykyaikaan
Se koivuniemenherra oli ovenpielessä ja sitähän sai jo melkein jos ajatteli kepposia ja jos jotain teki niin vyöremmillä8164Täyttä hebreaa koko uudistus
Onko teistä kaikki päässeet selvyyteen,ketä tämä uudistus oikein palvelee? Kaiketi minä maalaistollo,vaikkei meille aika39162