Vapaa kuvaus

Nainen vailla päämäärää ja eikun sinne minne pää määrää.

Pilkkihullu,muuten ihan normaali,muutakin nähnyt,kuin kurjuutta,eikä siitä yli missä aita matalin.

Ensi parkaisun siis mielipiteeni toin julki hesassa,jonka jälkeen kyyti on ollut kylmää,kun sitä sulkaa hatuun olen yrittänyt tavoittaa ja pysyä oravanpyörässä,jossa joskus liikaa kierroksia.
Nyt vanhenevana lähes kahdeksankymppisenä huomaankin,vanheneneminen ei ole taidetta,se on elämänmuoto?

Suosikkibändit/artistit: Tuure Kilpeläinen

Lempikirjat: Okalinnut,Tuntematon sotilas

Vapaa-aikanani: Kalastus

Suosikkipalstat Bongaus

Katson tv:stä mieluiten: Uutiset

Kotieläimet:

En pidä: selkäänpuukottajista

Parhaat matkakohteet: Kreikka,Lappi,Italia,Lontoo

Ruoka & juoma: kala ja vesi

Koulutus: Peruskoulu

Ammatti: Eläkeläinen

Siviilisääty: sinkku

Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Messenger

Aloituksia

299

Kommenttia

3929

1. Kun kirppu puree sinua

ole ystävä minulle. Hyvää Ystävänpäivää!
    70 plus
    13
    155
  2. Avain tyhjentyneeseen mieleen,

kun olet omaishoitajana antanut kaikkesi,ponnahduslauta uuteen elämään,onko sitä? Ei ole kaiteita mihin nojata,keskustel
    70 plus
    24
    154
  3. Tämän päivän Jouluevankeliumi.

Meille on syntynyt kerkakulutus, jolloin vigutamme visaamme,ja kun paimenet,siis voudit tulevat ilmoittamaan sen suuren
    80 plus
    2
    152
  4. Talventörröttäjät ja törömökkeily?

Täällä kysellään vanhojaen nimikkeiden perään,joka todella aivojenkäyttöä parhaimmillaan. Talventörröttäjiin olemme kasv
    70 plus
    6
    151
  5. Mikä koirarotu sinulle mieleisin?

Minulla ollut bulmastiffi,sakemanneja muutamia,beagle,suomenajokoira,englannin sringelsspanieli ja nyt surutyötä lievitt
    70 plus
    18
    150
  6. Yön hiljaisina hetkinä,jolloin Yle on ainoa ystävä.

Ei todella huono! Radiosta tulee aivan mahtavaa ohjelmaa öisin. Juontajat ovat todella asiansa osaavia,he yritäävät pitä
    80 plus
    12
    149
  7. Lastenkasvatus ennen ja nykyaikaan

Se koivuniemenherra oli ovenpielessä ja sitähän sai jo melkein jos ajatteli kepposia ja jos jotain teki niin vyöremmillä
    Ikäryhmät
    8
    148
  8. Voi aikoja voi tapoja

Nämä ensimmäiset tavuni tälle keskustelupalstalle tämän vuoden alkajaijaisiksi olisin voinut jätää tekemättäkin,siis ki
    70 plus
    38
    148
  9. Yhteiskunnan epäkohdista haluaisin taittaa peistä.

Ei eurokriisi ja ylisuuret kädepuristukset enää ole mitään,kun olemme porvareidenkelkassa,niin kyyti on köyhällä kylmää.
    70 plus
    34
    148
  10. Hyvää joulua!

Hyvää Joulumieltä teille kaikille, Ajatelkaa Petteri Punakuono hän saa koko vuoden palkan yhdestä illasta. Eikö se ole t
    80 plus
    0
    148
  11. Se ihana yksinäinen Joulu !

Ei ylimitoitetetua puuhastelua,ei kaaosta lahjojenostossa,ei henkisiä paineita Se ihana rauha omassa sisäisessämielessä
    Ikäryhmät
    24
    147
  12. Minä muistan,kun

Ameriikassa oli keksitty näköradio! Minä muistan,kun jonotin appelsiinejä Helsingissä? Viinakaupanjonossakin olen joskus
    70 plus
    50
    146
  13. Hautajaiseni,kuinka haluaisin

niiden tapahtuvan! Voi haluaisin,että te rakkaat tyttäreni hyvästelette minussa rakkaan äitinne,joka jätti teille suunna
    80 plus
    38
    146
  14. Onhan todella kannustavaa keskustelua!

Jollet halua äänestää Hallaahoa,voit kuolla pois! Pikavilkaisu palstalle ei paljoa toivoa huomisesta anna! Voi me porhal
    80 plus
    8
    145
  15. Aivan mielettömän kaunis syyspäivä.

Voitaisko tehdä tästä tavallaan syyspäiväntasaus. Minulla alkaa olla jo kaikki marjat mehustettuina,jopa marjaaroniatki
    80 plus
    4
    144
  16. Mitä tämä keskustelupasta on teille antanut?

Minäpä keron minulle se antoi aikoinaan Monican vetämässä murreketjussa,kun mieheni oli hegityskoneesa,niin tämä kanava
    70 plus
    13
    143
  17. Täyttä hebreaa koko uudistus

Onko teistä kaikki päässeet selvyyteen,ketä tämä uudistus oikein palvelee? Kaiketi minä maalaistollo,vaikkei meille aika
    70 plus
    39
    142
  18. Kiminkinen maalaislääkäri tuli mieleeni,kun

kävin terveyskeskuksessa tänään. No verenpainelääkitykseni oli ikivanha,niinkuin minäkin. Ajattelin sitä vähän uudistaa
    80 plus
    4
    142
  19. Taas poistui ketju,

meillä on siis valvova silmä. Aloitus oli Ruuneperin,jossa hän karsinoi meidät vuohiin ja lampaisiin. Aloitus oli todell
    70 plus
    38
    141
  20. Olin jo huolissani,

kun rengastettua selkälokkia,Jämsänäijää ei kuulunut. Eihän sen linnun digitaalinenkello ollut rukattu taajamalle,että m
    70 plus
    7
    141