rituliini_38

Nainen vailla päämäärää ja eikun sinne minne pää määrää.
Pilkkihullu,muuten ihan normaali,muutakin nähnyt,kuin kurjuutta,eikä siitä yli missä aita matalin.
Ensi parkaisun siis mielipiteeni toin julki hesassa,jonka jälkeen kyyti on ollut kylmää,kun sitä sulkaa hatuun olen yrittänyt tavoittaa ja pysyä oravanpyörässä,jossa joskus liikaa kierroksia.
Nyt vanhenevana lähes kahdeksankymppisenä huomaankin,vanheneneminen ei ole taidetta,se on elämänmuoto?
Suosikkibändit/artistit: Tuure Kilpeläinen
Lempikirjat: Okalinnut,Tuntematon sotilas
Vapaa-aikanani: Kalastus
Suosikkipalstat Bongaus
Katson tv:stä mieluiten: Uutiset
Kotieläimet:
En pidä: selkäänpuukottajista
Parhaat matkakohteet: Kreikka,Lappi,Italia,Lontoo
Ruoka & juoma: kala ja vesi
Koulutus: Peruskoulu
Ammatti: Eläkeläinen
Siviilisääty: sinkku
Lapset: Olen ylpeä vanhempi
Messenger
Aloituksia
299
Kommenttia
3929
Mitä tämä keskustelupasta on teille antanut?
Minäpä keron minulle se antoi aikoinaan Monican vetämässä murreketjussa,kun mieheni oli hegityskoneesa,niin tämä kanava13136Työ tekijäänsä neuvoo,
huomion,kun äsken perunakuokalla sekoitin sementtilaastia,jota tein kottikärryyn valmispetonista. Oli minulla lapiokin j13135Lastenkasvatus ennen ja nykyaikaan
Se koivuniemenherra oli ovenpielessä ja sitähän sai jo melkein jos ajatteli kepposia ja jos jotain teki niin vyöremmillä8134Olin jo huolissani,
kun rengastettua selkälokkia,Jämsänäijää ei kuulunut. Eihän sen linnun digitaalinenkello ollut rukattu taajamalle,että m7134Suojautukaa punkeilta!
Borresioosi on vielä,joskin hoidettavissa,sen jälkiseurauksia tuskin tiedetään,yhteyttä Altzheimeriin? Ystäväni vaimo me8134Yhteiskunnan epäkohdista haluaisin taittaa peistä.
Ei eurokriisi ja ylisuuret kädepuristukset enää ole mitään,kun olemme porvareidenkelkassa,niin kyyti on köyhällä kylmää.34133Kun ystävän känny jää auki?
ja se aukeaa kaiketi taskussa? Voiko olla rikollista kuunella sitä??8132Onhan todella kannustavaa keskustelua!
Jollet halua äänestää Hallaahoa,voit kuolla pois! Pikavilkaisu palstalle ei paljoa toivoa huomisesta anna! Voi me porhal8132Ama täysin pihalla!
Sähkökojohtoja yrittävät piilottaa maanalle ja ovat kaataneet kauneimmat koivuni Onko tämä tätä nykyaikaa? Siis minä en11131- 13130
Tuleeko Suomesta nyt pandalandia?
Tietenkin sukupuuttoon kuolevat eläimet ovat pelastamisenarvoisia,mutta kukaa näkee niiden ekokemian,niiden lajille omi10130Aloitteellisuus kadonnut täysin palstalta?
No tietty,nyt vaalihurmoksessa, kaikki oleellinen kiinnekohta kadonnut? Media ryösti pandahysterian? Minä ruunen kanssa11130Uskomattoman hienoja avauksia!
Meitä vain,kynnelle kykeniviä on vain tietty määrä? Tavallaan tämä vähäisten mielipiden kirjo ei yllä tälle sektorille,e27130Huomionarvoinen asia,
kyllä nicilliset ovat johdossa,kun palstaa seuraa. Onhan se niin reilua,että olemme täällä,niinkun facepookissa face to40129Yön hiljaisina hetkinä,jolloin Yle on ainoa ystävä.
Ei todella huono! Radiosta tulee aivan mahtavaa ohjelmaa öisin. Juontajat ovat todella asiansa osaavia,he yritäävät pitä12129Viikon voin olla oma itseni,
vein mieheni hoitojaksolle. Itku tuli silmään tänä aamuna,kun korin perunoita kalakeittoon ja ajattelin,voin laittaa ja11128Niin harvoin,
voin näkyä palsatilaa rohmuavana kirjoittelijana, mutta henki pihisee vielä amalla Ihana syyspäivä kirvoittaa kieleni,si11127Taas poistui ketju,
meillä on siis valvova silmä. Aloitus oli Ruuneperin,jossa hän karsinoi meidät vuohiin ja lampaisiin. Aloitus oli todell38126Ajatteletko omilla aivoillasi,vai perikunnan?
Joskus tulee mieleeni,kun selailen noita mielipiteitä ja vanhustenhyväksikäyttöä ilmenee todella paljon. Kyllä minäkin o23126Surun käsite!
Olla surullinen.Olla allapäin. Minä vietän päiviä,että haluan kutsua surua luokseni. Suru puseroon ja olla vain sen17125