Vapaa kuvaus

Nainen vailla päämäärää ja eikun sinne minne pää määrää.

Pilkkihullu,muuten ihan normaali,muutakin nähnyt,kuin kurjuutta,eikä siitä yli missä aita matalin.

Ensi parkaisun siis mielipiteeni toin julki hesassa,jonka jälkeen kyyti on ollut kylmää,kun sitä sulkaa hatuun olen yrittänyt tavoittaa ja pysyä oravanpyörässä,jossa joskus liikaa kierroksia.
Nyt vanhenevana lähes kahdeksankymppisenä huomaankin,vanheneneminen ei ole taidetta,se on elämänmuoto?

Suosikkibändit/artistit: Tuure Kilpeläinen

Lempikirjat: Okalinnut,Tuntematon sotilas

Vapaa-aikanani: Kalastus

Suosikkipalstat Bongaus

Katson tv:stä mieluiten: Uutiset

Kotieläimet:

En pidä: selkäänpuukottajista

Parhaat matkakohteet: Kreikka,Lappi,Italia,Lontoo

Ruoka & juoma: kala ja vesi

Koulutus: Peruskoulu

Ammatti: Eläkeläinen

Siviilisääty: sinkku

Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Messenger

Aloituksia

299

Kommenttia

3929

1. Mitä tämä keskustelupasta on teille antanut?

Minäpä keron minulle se antoi aikoinaan Monican vetämässä murreketjussa,kun mieheni oli hegityskoneesa,niin tämä kanava
    70 plus
    13
    136
  2. Työ tekijäänsä neuvoo,

huomion,kun äsken perunakuokalla sekoitin sementtilaastia,jota tein kottikärryyn valmispetonista. Oli minulla lapiokin j
    70 plus
    13
    135
  3. Lastenkasvatus ennen ja nykyaikaan

Se koivuniemenherra oli ovenpielessä ja sitähän sai jo melkein jos ajatteli kepposia ja jos jotain teki niin vyöremmillä
    Ikäryhmät
    8
    134
  4. Olin jo huolissani,

kun rengastettua selkälokkia,Jämsänäijää ei kuulunut. Eihän sen linnun digitaalinenkello ollut rukattu taajamalle,että m
    70 plus
    7
    134
  5. Suojautukaa punkeilta!

Borresioosi on vielä,joskin hoidettavissa,sen jälkiseurauksia tuskin tiedetään,yhteyttä Altzheimeriin? Ystäväni vaimo me
    70 plus
    8
    134
  6. Yhteiskunnan epäkohdista haluaisin taittaa peistä.

Ei eurokriisi ja ylisuuret kädepuristukset enää ole mitään,kun olemme porvareidenkelkassa,niin kyyti on köyhällä kylmää.
    70 plus
    34
    133
  7. Kun ystävän känny jää auki?

ja se aukeaa kaiketi taskussa? Voiko olla rikollista kuunella sitä??
    70 plus
    8
    132
  8. Onhan todella kannustavaa keskustelua!

Jollet halua äänestää Hallaahoa,voit kuolla pois! Pikavilkaisu palstalle ei paljoa toivoa huomisesta anna! Voi me porhal
    80 plus
    8
    132
  9. Ama täysin pihalla!

Sähkökojohtoja yrittävät piilottaa maanalle ja ovat kaataneet kauneimmat koivuni Onko tämä tätä nykyaikaa? Siis minä en
    80 plus
    11
    131
  10. Kun kirppu puree sinua

ole ystävä minulle. Hyvää Ystävänpäivää!
    70 plus
    13
    130
  11. Tuleeko Suomesta nyt pandalandia?

Tietenkin sukupuuttoon kuolevat eläimet ovat pelastamisenarvoisia,mutta kukaa näkee niiden ekokemian,niiden lajille omi
    70 plus
    10
    130
  12. Aloitteellisuus kadonnut täysin palstalta?

No tietty,nyt vaalihurmoksessa, kaikki oleellinen kiinnekohta kadonnut? Media ryösti pandahysterian? Minä ruunen kanssa
    70 plus
    11
    130
  13. Uskomattoman hienoja avauksia!

Meitä vain,kynnelle kykeniviä on vain tietty määrä? Tavallaan tämä vähäisten mielipiden kirjo ei yllä tälle sektorille,e
    80 plus
    27
    130
  14. Huomionarvoinen asia,

kyllä nicilliset ovat johdossa,kun palstaa seuraa. Onhan se niin reilua,että olemme täällä,niinkun facepookissa face to
    70 plus
    40
    129
  15. Yön hiljaisina hetkinä,jolloin Yle on ainoa ystävä.

Ei todella huono! Radiosta tulee aivan mahtavaa ohjelmaa öisin. Juontajat ovat todella asiansa osaavia,he yritäävät pitä
    80 plus
    12
    129
  16. Viikon voin olla oma itseni,

vein mieheni hoitojaksolle. Itku tuli silmään tänä aamuna,kun korin perunoita kalakeittoon ja ajattelin,voin laittaa ja
    70 plus
    11
    128
  17. Niin harvoin,

voin näkyä palsatilaa rohmuavana kirjoittelijana, mutta henki pihisee vielä amalla Ihana syyspäivä kirvoittaa kieleni,si
    70 plus
    11
    127
  18. Taas poistui ketju,

meillä on siis valvova silmä. Aloitus oli Ruuneperin,jossa hän karsinoi meidät vuohiin ja lampaisiin. Aloitus oli todell
    70 plus
    38
    126
  19. Ajatteletko omilla aivoillasi,vai perikunnan?

Joskus tulee mieleeni,kun selailen noita mielipiteitä ja vanhustenhyväksikäyttöä ilmenee todella paljon. Kyllä minäkin o
    70 plus
    23
    126
  20. Surun käsite!

Olla surullinen.Olla allapäin. Minä vietän päiviä,että haluan kutsua surua luokseni. Suru puseroon ja olla vain sen
    80 plus
    17
    125