rituliini_38
Nainen vailla päämäärää ja eikun sinne minne pää määrää.
Pilkkihullu,muuten ihan normaali,muutakin nähnyt,kuin kurjuutta,eikä siitä yli missä aita matalin.
Ensi parkaisun siis mielipiteeni toin julki hesassa,jonka jälkeen kyyti on ollut kylmää,kun sitä sulkaa hatuun olen yrittänyt tavoittaa ja pysyä oravanpyörässä,jossa joskus liikaa kierroksia.
Nyt vanhenevana lähes kahdeksankymppisenä huomaankin,vanheneneminen ei ole taidetta,se on elämänmuoto?
Suosikkibändit/artistit: Tuure Kilpeläinen
Lempikirjat: Okalinnut,Tuntematon sotilas
Vapaa-aikanani: Kalastus
Suosikkipalstat Bongaus
Katson tv:stä mieluiten: Uutiset
Kotieläimet:
En pidä: selkäänpuukottajista
Parhaat matkakohteet: Kreikka,Lappi,Italia,Lontoo
Ruoka & juoma: kala ja vesi
Koulutus: Peruskoulu
Ammatti: Eläkeläinen
Siviilisääty: sinkku
Lapset: Olen ylpeä vanhempi
Messenger
Aloituksia
299
Kommenttia
3929
Aman elämä on levällään,kuin jokiseneväät
viinakaupan rappusilla. Kalustin sen kunnan tarjoaman asunnon ja toin mieheni sinne intervallijaksolta,hän oli ihan ulko15114Yömyöhäisten tietolaari
Kaikkea maan ja taivaan välistä. Minä kyttään niitä auringonpurkauksia,vai mitä ne oli,kun revontulijakin pitäis näkyä.9113Yhteiskunnan epäkohdista haluaisin taittaa peistä.
Ei eurokriisi ja ylisuuret kädepuristukset enää ole mitään,kun olemme porvareidenkelkassa,niin kyyti on köyhällä kylmää.34113Taas poistui ketju,
meillä on siis valvova silmä. Aloitus oli Ruuneperin,jossa hän karsinoi meidät vuohiin ja lampaisiin. Aloitus oli todell38113Oliso tämä keskustelupalsta mieluisampi,
jos me täällä alkaisimme myötäilemään ja kehumaan toisiamme? Onhan meillä Kahvipirtti,sen leppoisaan tunnelmaan voi aina26113Nyt on taistelu käyty loppuun.
Mieheni sai täydenpalvelun palveluasunnon. Kalustin sen viikonloppuna ja huomenna haen hänet terv.kesk. vuodeosatolta. O6111Aman ajatelmia,kun oikein koskee
Nyt ei lähdetä aurinkomatkalle,sille viimeiselle,vaikka monikin jo huokaisi helpotuksesta,nyt siitä rääväsuisesta juoppo18110Ohjataanko meitä peliriippuvuuteen?
Pelasin lottoa sen normin ja sen jälkeen ilmestyivät nämä ilmestyskirjanpedot,siis maksetut houkutuslinnut ja houkutteli5110Kalastusta ja lemmikkieläimiä
Aman sinkkuelämää simppelisti. Vielä kerran pyydän anteeksi,kun yritin vierittää omaa taakkaani teidän hartiollenne. Min7109Palveluiden ulkoistaminen
alkaa olla nykyaikaa kunnilla. Kilpailutettujen tuottajien,jotka halvinmalla tekevät taso on ollut arveluttavaa. Jopa ar10107Se taivallus palstan mukana
on ollut todella kiehtovaa.Älkää pelätkö ei ama ole jättämäsä palstaa joillekin olen ollut ikuinen riesa,mutta kaiketi a10107Ajatteletko omilla aivoillasi,vai perikunnan?
Joskus tulee mieleeni,kun selailen noita mielipiteitä ja vanhustenhyväksikäyttöä ilmenee todella paljon. Kyllä minäkin o23107Radio auki koko vuorokauden,
Parhaat ohjelmat tulevat yöllä? Kanavalintaakin löytyy? No tietenkin ymmärrän toisintoja. Rekkakuskit he jotka kuljetta22106Lietsotaanko palstalla joukkohysteriia?
Joskus vain tuntuu siltä,että avominkortein pelaajia yritetään kammeta yli laidan? Ruune on hyvä esimerkki,kuinka alasaj4105Talventörröttäjät ja törömökkeily?
Täällä kysellään vanhojaen nimikkeiden perään,joka todella aivojenkäyttöä parhaimmillaan. Talventörröttäjiin olemme kasv6105Viikon voin olla oma itseni,
vein mieheni hoitojaksolle. Itku tuli silmään tänä aamuna,kun korin perunoita kalakeittoon ja ajattelin,voin laittaa ja11104Patterisydänkö?
Pulssi oli tänä aamuna 41 meillä tota laiskaa sydämmensykettä perinnöllisenä. Näin alakuloinen pumppuni ei ole vielä oll21104Ei auta itku markkinoilla..
Tähän ummehtuneeseen elintilaan oli pakko hakea daivia ja aloin toteuttaa itseäni. Kun täksinperävalot jättivät pihapiir6104Kuinka onnea voisi julkituoda,loukaamatta ketään
Tyttäreni ohjasti ensimmäisen kerran hevosensa kolmanneksi. Siis nainen ohjastana on aika harvinainen ja ensimmäinen ohj11103Aman ansaittu lomaviikko
meneillään.Olin alkumetreillä niin väsynyt,että nukuin lähes vuorokauden putkeen. Minulla oli keskiviikkona,kun tyttären20103