a-teisti
Olen juoppo renttu, joka tuhlaa elämänsä ja rahansa paheisiin.
Väitetään harrastavan erilaista epäsosiaalista, moraalisesti tai eettisesti arveluttavaa toimintaa.
Sanon nyt ihan suoraan, että tämä on paskapuhetta.
Maailmassa on ainakin kaksi sairautta, joita ei voida parantaa: Alkoholismi ja tyhmyys. Ja totta helvetissä minä kärsin molemmista mutta se ei, toisin kuin kuvitellaan korreloi moraaliini missään suhteessa.
Moraalissani ei ole yhtään mitään vikaa.
Elämänohjeitani:
Järjen jättömailla päivä kerrallaan. Eilistä en muista, huomisesta en tiedä... (Miksi huominen edes kiinnostaisi?)
'Jos tässä olisi jotain järkeä, en ymmärtäisi mitään.'
-Juice Leskinen-
'Maailmaa en voi parantaa, eikä maailma minua.'
-tuntematon juoppo-
IN
-Säälistä saaminen
- Sukupuolitauti kaverilla. Kateudesta sikiävää vahingoniloa. Siitäs sait, kun sait.
- Bootsit
- Alan mestat
- Väkevät väkijuomat. Viski aina ykkönen mutta ellei ole sattumoisin rahaa lippuviinakin kyllä käy. Litra lippuviinaa ja päikkärit päälle.
- Lintat tai muut kasilla kulkevat romut. Ei V8 ole Mossen työntötankomoottoria kummempi sinänsä mutta onhan siinä munaa erityisen paljon enemmän.
- Rakas. Ehdottomasti. Huumorintajuineen ja olankohautuksineen, ai jaa, että näin nyt... Erittäin korrekti ja asiallinen suhtautumistapa arkiseen kauppareissuun, joka päättyi Berliiniin. Ehdotin vain kantabaarissa kavereille, että vaihdetaanko baaria. Minne? Vastasin: Berliiniin. Ja jokainen sen enempää kummastelematta, että ok. Siistiä. Mutta fiksu oli Naisenkin reaktio kun kuuli kauppamatkan mutkat, noin Fiksu Nainen toimii.
- Kissat. Kissat kehrää aina. Naisesta ei aina tiedä.
- Käänteiset listat
OUT
- Kapiset rakit, jotka tulevat kusemaan kintuille
- Markkinoilta itsensä ulos hinnoitelleet vanhat huorat
- Kusipäät. Pois lukien itseni. Tietenkin.
- Laimeat drinkit
- Menneisyyteni turkulaisena
Myös Dominat kiehtovat minua. Valitettavasti koulutus ei vain ole tuottanut tulosta... Aivan sama paskiainen olen kuin ennenkin.
Kiinnostukseni sub-henkisiä narttuja kohtaan onkin vain looginen seuraus edellisestä. Toisin sanoen: minä koulutan Dominani itse.
No, olisi tämän voinut lyhyemminkin ilmaista, siispä:
Merkityksettömiä negatiivisia vivahteita lukuunottamatta pidän itseäni luonnollisesti aivan verrattomana tyyppinä. Persoonallisuuttani hallitseva vakava luonnehäiriö ei ole sen suurempi ongelma, kuin koiranpaskaan astuminen. Minulle.
Onko tuo kaikki edes totta? Jospa se on jossain valheen ja totuuden puolivälissä? PS. tämä ei ole seuranhakuprofiili läheisriippuvaisille renttuja rakastaville naisille. Eikä miehille.
Aloituksia
170
Kommenttia
12949
Uskossa vai ei ?
Käännetäänpä kysymys "uskossa vai ei? " päälaelleen aiheen normaaliin kysymyksen asetteluun nähden. Eli: milloin fundam40115Keskustelu alkakoon
Tätä herkullista tilaisuutta väittelyyn ei voi ohittaa. http://www.aamulehti.fi/Ulkomaat/1194794865417/artikkeli/puhe31111Hyvin sanottu
"Asioiden pelkistäminen ja itsensä korostaminen vaikkapa pelkän uskon voimalla on säälittävää. Ihmiset eivät kestä elämä6111Syvä huoli kirkossa
Sateenkaariparien vihkiminen huolestuttaa konservatiiveja. Suhtautuminen vihkiviin pappeihin on heidän mielestään hiippa10111Maan ulkopuolinen elämä
Jos lähiaikoina löytyisi viitteitä maan ulkopuolisesta elämästä kuinka siihen Raamatun mukaan tulisi suhtautua? Raamattu15110Fundamentalisti ihanneyhteiskunta?
Millainen se olisi? Olen kysynyt tätä joskus ennenkin mutta vastaukset ovat olleet vähälukuisia ja ja harvat vastaukset10109- 14107
- 97107
Mikä viiri, kuka tietää?
Arkkipiispan virka-asunnon lipputangossa roikkui ainakin eilen keltainen viiri jossa punainen maltanristi. En ole ennen3104Parodiaa...
Tehdään koe. Viedään 100 liberaalia sekä 100 fundamentalistista kirkkokristittyä ja aikuiskasteen vastustajaa, 100 lapsi7103Henkilökohtaiset tragediat
Sattui silmään tuo juttu. Meille se oli tämä: http://www.hs.fi/raha/a1413519366767 Juttu keskittyy paljolti kustannuks17102Toteutukoon laki ja oikeus
Aitouskovien vakaa käsitys näköjään on, että konservatiivinen aitokristillinen uskonnollinen vakaumus antaa todellakin o12101Fundamentalistien lohduton sanoma
Niin, miksi fundamentalistien sanoma on niin lohduton? Apokalyptiset pikaiset maailmanlopun ennustukset, tuomiohenkinen3499Pussy Riot. Linnaa tuli.
No niin. Pussy Riot - 3 vuotta vankilaa. Ainakin papit Maarit ja Merja suhtautuivat hyvin ymmärtäväisesti vaatimuksiin3197Kuinka se oikein käy?
Kuinka tavallisesta ihmisestä tulee fundamentalistinen uskova? Sellaisesta jolla asiat ovat aina olleet ainakin melko hy12296Kirkolliskokous ja kuuma peruna
Piispa Auvinen ei ole toiveikas: "– Oikeastaan jo viime kauden aikana samat puheenvuorot kuultiin useamman kerran. En u5095Kasteesta ja demoneista
Törmäsin väitteeseen, joka alempana. Vaikka esimerkiksi vapaissa suunnissa henkivaltojen olemassaolo on jopa korostunees1094Tänään huomasin rakastavani
Olimme eilen tangomarkkinoilla ja tuli aikamoista kismaa siellä, ei mahduttu samaan taksiinkaan vaan eri takseillakin si894Joulun tähti(kin) tarua?
"Joulun alla puhuttavien taivaanilmiöiden yksi kestosuosikki on legenda joulun tähdestä – siis siitä raamatullisesta tai2294Mikä vika humanismissa?
Niin, mitä vikaa on humanistissa arvoissa? Olen lähinnä kai humanisti, ja yhtä kompuroiva humaanisissa arvoissani ja teo3990