Seppo_Ilmarinen
![]()
Olen porvarillisesti ajatteleva kommunisti, joka lukeutuu lähinnä Keskustan yläpuolelle.
Aloituksia
128
Kommenttia
663
Levitoimisesta järkevään politiikkaan
Lahden MM –kisat heijastavat hyvin Suomen poliittista ilmapiiriä, jota leimaa tekopyhyys ja ulkokultaisuus. Yksilö, joka11248SYVÄLLISTÄ POHDITTAVAA KESKUSTALLE
Kohta on vaalit. Kansalaisen on aika valpastua. Valpastua seuraamaan oikeaa tietoa, ettei vahingossa äänestä väärin, mik2247Sekaisin kuin seinäkello
Keskusta on sekaisin kuin seinäkello. Muuta ei voi sanoa siitä hurskastelusta, hääräämisestä ja kaksilla rattailla ajami16229Keskustassa vainoharhan ja ahdasmielisyyden aika?
Onko ahdasmielisyys ja vainoharha vallannut Keskustan? Tältä palstaltakin katoavat asialliset kysymykset kuten pieru Sah0221Ketkä täällä saavat keskustella?
Yritin vastata yhteen ketjuun, mutta robotti ei sitä sallinut. Kone kertoi aluksi, että palvelinvirhe, sen jälkeen se ke0220Euroopan uusi tulevaisuus?
Skenaarioiden laadinta on muodikasta puuhaa. Erityisesti porvarit ovat erikoistuneet laatimaan kaikenlaisia tulevaisuutt25213Porvarillistuneen urheilun rappio
Miksi Suomella menee huonosti? Porvarillinen vastaus kysymykseen on kilpailukyvyttömyys. Porvarin mukaan kilpailukyky sa11212Keskustalle lisää kannatusta
Olen nuortunut. Näin päättelen siitä, etteivät nuoret kannata Kuskustaa. Juuri mediassa olleen tiedon mukaan Keskustaa k12212Kuntavaalit, ihmisläjädemokratian riemuvoitto
Tieteen mukaan ihminen on apinasta jollakin tavalla syntynyt eläin. Tarina kertoo, että ihmisen alkuperä on Afrikassa, m7212Trollitehdas ja Tyrjän betoni
Pääministeri tiesi tässä äskettäin kertoa, ettei Venäjällä ole keksitty juuri mitään ja että maan talouden alamäki olisi15208Tollo yhteiskuntapolitiikka
Juha Sipilän kerrotaan kuittailleen oppositiolle: sen pitäisi katsoa työllisyyslukuja tulonjakotilastojen desimaalipilkk0203Nappaskengät ja keltainen solmio
Kun asiat menevät huonosti, syy on yksinkertainen: vallassa ovat väärät ihmiset. Osaava ihminen ei tee juurikaan virheit7187Olisi aika vaihtaa hallitus
Suomi näkyy saavan yhä oudompia piirteitä. Ei ennen Linnan juhlintaa pidetty pakollisena, eikä kukaan ministeri valehdel35179Pututaskut asialla nopeutta säätämässä
Ennen armeijassa kutsuttiin pututaskuiksi yksilöitä, jotka eivät olleet varsinaista mannerheim –ristin tasoa. Nämä henki0176Leijonat, kikymaa pienoiskoossa
Valtion sielunmaiseman hyvä ilmenemismuoto on joukkuepeli, tässä tapauksessa jääkiekko. Meneillään on jääkiekon niin kut0172Orjayhteiskunnan paluu
Orjayhteiskunnan paluu, kauhuromaani, kirjoittajat sattumaministerit x, y ja z. Näin kai voi asian ilmaista, kun tutkii14168Suojeleeko YLE rosvoja?
Katsooko Yleisradio lähdesuojan koskevan oikeutta piilottaa verojaan kätkevät porvarit? On vaikea ymmärtää, miksi Panama15166PALUU AITOVIERILÄISYYTEEN
Nyt kun Keskustasta tipahti johtaja, näyttävät alkaneen pohdinnat siitä, millaisen johtajan Keskusta tarvitsee. Yllätyks0166Poistuiko saatana Moskovasta?
Saatanan kerrottiin aikanaan saapuneen Moskovaan. Nyt näyttää siltä, ettei saatana ole viihtynyt Moskovassa, vaan on muu45165Trolleja porvarillisiin tarpeisiin
Venäjä ja venäläiset ovat olleet suomalaisten vihapuheen kohteena satoja vuosia. Ystävyyden ja yhteistyön aikakaudella t42164