Ruuneman
![]()
Lisää vapaa kuvaus.
Vanha, 83v, entinen sheriffi, joka vielä kirjoittaa aikansa pitimiksi. Uusi sheriffi tarvittaisiin, mutta nyky-ylläpito ei ilmeisesti suostu.
Heippa vaan Sinulle, joka kurkistit!
Aloituksia
456
Kommenttia
1655
Nyt nähdään mihin joudutaan
Hallituspuolueet kokoontuvat neuvottelemaan . Persukset haluavat mittauttaa kannatuksensa ja mm. ministerivaihdokset ov22316Tunnetko tämän miehen?
Oli varhainen aamu 2000-luvun alussa kun palstalle ilmestyi suurmies. Hän oli kaikessa muita parempi, tunsi kaikki suurm19315Hyvän ja pahan kamppailu maailmassa
Hyvä ja paha katsotaan toistensa vastakohiksi. Paha on aina ja kaikessa olemassa, hyvä vain uskovien mielessä. Viha ja15315Ihmisen luotettavuus
Ihmisen luotettavuuden tulisi olla täydellistä. Luotettavuuden tulisi olla kaikilla samalla lujuuden tasolla kuin granii19313Maailman ensimmäinen päivä
Se oli maailman ensimmäinen päivä kun Luoja hiffasi, ettei mitään ollut olemassa ja se tyhjäkin pimeyden peitossa. Tulk21311Mistä saataisiin parannusta palstalle?
Se, että koko halltus määritellän rikolliseksi ja osaamattomaksi , on tietysti kovaa kamaa palstalle. Kun tuohon vielä l27311Minä ja tapani.
Melllä on jokaisella omat tapamme kirjoittaa, niin minullakin. Arvostelen kaikkia, jopa itseäni, kiitoksiakin jakelen,14309Jotakin asiaakin
Palstalaiset odottavat kieli pitkällä aloituksia. Turhaanko! Mietitään mitä kirjoitusalustat löytyy. Aiheita löytyy pal19308Tietoa loukkausten poistoista
Soitin oikeusministeriöön ja kysyin suhtautumista suoriin loukkauksiin palstakirjoitteluissa. Kun kerroin tavasta, jolla25307Lauantai-aamun näkemyksiä Suomesta.
Meillä oli Kataisen johtama hallitus tukenaan demarit ym. Se oli konkurssihallitus, jota oli jatkunut jo pitkään. Huono12306Perätön väite
Eräs nimimerkki syyttää minua toisena henkilönä esiintymisestä. Mitä voin tehdä?4301Suomella mahtiasema talouskasvussa
Suomen talouskasvu on 3% ja sellaisena Euroopan huippuluokkaa, ellei paras. Demarit ovat tuloksesta kauhuissaan. Sus s24301Keitin ketju
Yritän avata tällaisen yhteisen ketjun, joka oikealla Suomella olisi meidän ketju. Joskus aina syntyy joku ketju, jossa18300Kuka on enemmän oikeassa.?
Onko enemmistö tuo vai vähemmistö. Onko Suomen oppositio tuollainen? Kaikki Suomen oppositiopuolueetovat nostaneet kan16297Minä ja epäuskoni
Nyt se kirjoittaa ihan hirveitä, sanotte. Katson, että ihminen saa käyttää niitä aivojaan, jotka syntymässään on saanut22297Uskotteko evoluutioon
Evoluution myötä on syntynyt ihminenkin. Yksi eläinkunnan osa, imettäväinen muiden mukana. Kun imettäväisistä puhutaan n29296Ensin ei ollut mitään, piti keksiä!
Piti siis kesiä joku joka saisi luotua jotain. Jumala oli tuossa pohdinnan kohdassa hyvä hiffaus ja tässä nyt ollaan. J20295Sinkkusumppila
Tähän toivon kiinnostuneiden sinkkujen kirjoittavan. Kirjoitustaito, avoin ja iloinen mieli mukana. Rehellisyys ja kassa63294Kuunteletteko koskaan hiljaisuutta?
Missäs sitä nyt voisi kuunnella, ei missään. Olen maalaisoloissa aikanaan todennut tuon meluttomuuden ihmeen, jota hilj16292Mistä Suomelle ystävä.
Lähellä olisi tuo iso ja turvallinen Venäjä. Voisi olla tilanne hyväkin, mutta ne kommunismin keksijät pilasivat kaiken,24291