...ei sen enempää... -irvin-
Terveisiä kamuille!
Vain elämää...
12
83
Vastaukset
- M.B.
Mulle kans kaffii, vaik aamu livahti jo :)
*haleja kaikille**Tässä mukilliset mieheen*
ja päiväkahviseuraa, haha haa =)
Vain elämää, ei sen enempää, myös kesä tää kohta taakse jäääääää....Diiih... siks mä tulinkin pelastaa tilanteen ;)
Aaahhh.. ihanan narsistinen ajatus =)
Mut jees, hauskaa lauantaita teille kaikille!- M.B.
lynett kirjoitti:
Diiih... siks mä tulinkin pelastaa tilanteen ;)
Aaahhh.. ihanan narsistinen ajatus =)
Mut jees, hauskaa lauantaita teille kaikille!:) Hauskaa lauvantaita !!
http://www.youtube.com/watch?v=0e1YEasNQtQ M.B. kirjoitti:
:) Hauskaa lauvantaita !!
http://www.youtube.com/watch?v=0e1YEasNQtQVieläks ois sitä mehua jäljelle tällaiselle tappohaluiselle psykopaatille;
tarkoittaa sitä, että metsästän täällä rikkaharjalla juuri raidilla sumuttamiani kärpäsiä ja huutelen murhanhimoisena "i am gonna catch youuuuuu....", " you´re gonna dieeeee...."....
Oisko päikkärit avuks ;) ?
Vai lisää kahvia koneeseen ja isommat aseet käyttöön ?lynett kirjoitti:
Vieläks ois sitä mehua jäljelle tällaiselle tappohaluiselle psykopaatille;
tarkoittaa sitä, että metsästän täällä rikkaharjalla juuri raidilla sumuttamiani kärpäsiä ja huutelen murhanhimoisena "i am gonna catch youuuuuu....", " you´re gonna dieeeee...."....
Oisko päikkärit avuks ;) ?
Vai lisää kahvia koneeseen ja isommat aseet käyttöön ?:)
Loppuun vielä: " Muhahahahaa!!" niin alkaa meininki olla samanlaista, kuin täällä usein...Varsinkin kevät aikaan, kun talo kuhisee murkkuja.
Minäkin tulen täällä hulluksi noiden pikkukärpästen vuoksi...Yks kukka meni ja kupsahti niin nyt asuntoni on täynnä noita pieniä pirulaisia.dizel kirjoitti:
:)
Loppuun vielä: " Muhahahahaa!!" niin alkaa meininki olla samanlaista, kuin täällä usein...Varsinkin kevät aikaan, kun talo kuhisee murkkuja.
Minäkin tulen täällä hulluksi noiden pikkukärpästen vuoksi...Yks kukka meni ja kupsahti niin nyt asuntoni on täynnä noita pieniä pirulaisia.Tana.
Mulle ei kärpäset v***ile, GRRR !
Mulla on niitä saakelin isoja kärpäsiä ja heti kun myrkyttää, aina tulee lisää. Kai tässä taistelee tuulimyllyjä vastaan mutta verhot vedän alas ettei naapurit soita valkotakkisia =)
Taas kaksi uutta jotka lahtasin. JES.Tiän... kärpäsiin se ei tehoa tana.
Mulla oli terassin katon välissä ampparipesä pari vuotta sitten, se oli hieman häiritsevää kun alkoivat syksyä kohti tunkea ovesta sisään kun ilmat kylmeni.
Noi kärpäset tulee koko ajan iholle ja siinä alkaa illalla hermo menemään. Tänään taas aikaisemmin kotona ja meinas pää seota kun koko ajan joku jossain iholla surisemassa. Ei rauhaa missään....grrrr!
Noh, kävin hakemassa kolme purkkia raidia ja sota on julistettu!
Kalliiks taitaa tulla kun menee purkillinen per koko kämpän raidaus. Mut kyllähän sotaan aina rahoitus löytyy..... =)
Ai muillakin on ollut hyönteisongelmia...minä voisin kertoa pari sanaa hirvikärpäsistä *ärrin purrin* :-DDD
Me immeiset ollaan pieni osa tätä elämää ;)Kiitos murut )
Muuten, .."vain elämää, ei sen enempää"...tai vähempääkään. Tuo lauantai saattoi olla merkityksetön jollekulle. Jollekin toiselle se saattoi olla merkityksellinen päivä. Itselleni se oli eräänlainen jälki elämässä, kuten seuraavakin päivä oli merkityksellisyyttä täynnä :)
Hyvät ja hienot asiat sekä kokemukset ovat tervetulleita mutta satunnaisesti toisinaan traumaattisia. Jokaisen vaeltajan on hyvä muistaa, että elämässä sattuu ja tapahtuu koko ajan erilaisia asioita ja tunnevirrat tulevat niiden mukana. Erilaisine ilmentymineen. Joskus jokin käsiteltävä asia joutuu suikaloinnin kohteeksi myönteisten kokemusten seurauksena. Ei sitä tarvitse pelätä. Eikä hävetä. Yrittää oppia vain hyväksymään itsensä ja epätäydellisyytensä, puutteellisuutensa.=)
Elämä on.
"Yrittää oppia vain hyväksymään itsensä ja epätäydellisyytensä, puutteellisuutensa. "
Samoilla linjoilla ollaan muru :) Itsehyväksynnän jälkeen epätäydellisyys ja puutteellisuus muuttuu osaksi ihmisen persoonallista kokonaispakettia ja lakkaavat olemasta epätäydellisyyttä ja puutteellisuutta. Nyt kun vielä oppisi hyväksymään ne. *liikaa puutteita perkule..* :DNiin. Se on sinun oma tehtäväsi. Mutta tiedät kyllä olevasi juuri se suuri ja kaunis ihminen, joka todellisuudessa elää ja on mieltämiesi vikojesi alla.
On se kumma, hyväksymme herkemmin toisen mahdolliset puutteet, näemme ne pienempinä ja vaarattomina kuin kantaja itsessäään. Ja juuri nuo puutteet tai häiriöt - joskus - saavat hänet tuntumaan juuri siksi, niiden ansiosta, niin täydelliseksi ihmiseksi.
"..osaksi persoonallista kokonaispakettia..." ..kettukin on sitten aikamoinen paketti.. :D Itse omia vikojaan on vaikeampi hyväksyä ja siitä mahdollisesti seuraavia häpeän tunteita. Ajattelin juuri sitä sisäistä lasta tuossa toisessa ketjussa.
Tosin - saapasjaloilla on vähän toinen meininki. Mutta se onkin toinen tarina.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2571865Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki141712- 1371276
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1261155- 83807
- 164757
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä168721Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala418668- 52592
Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52535