Nämä herrat olivat viemässä Suomea euroon kysymättä kansalta (kansanäänestys). Nyt Suomi on menossa konkkaan Kreikan ym. muiden ogelmavatioiden rahoituksen takia.
Nyt kansan pitäisi palkita, kyseessäolevat herrat.... tai...herra, Presidentin viralla.
Jos niin käy ,,,, ei voi muuta kuin sanoa ....HULLUJA NUO SUOMALAISET !!!!!
Niinistö & Lipponen Kommentti
8
83
Vastaukset
- niin on
valtio luotiin kreikkalaisten toimesta kansakin on platonin lanseerama myös äänestys on kotisin kreikastapressa herrat palkkio(olympia kreikkalaisia
voimme vähän maksaa takaisin velkaamme - ...¤...
Siinä on kaksi herraa, jotka ovat Suomalaiselle veronmaksajalle tulleet maksamaan messinkiä
- Lipponen ja Niinistö
johtivat Suomea kun maamme liitettiin ilman kansanäänestystä euroon. Ruotsissa sellainen järjestettiin ja ruotsalaiset saavat olla nyt ilman näitä vetelysmaiden tukemisia. Lipponen ja Niinistö olivat johdossa kun Kreikka liitettiin yhteisvaluuttaan, ei hyvää päivää.
- me-262
Se surullisen kuuluisa EU-äänestys...
- Lipposka
otti osaa peliin, "rintamalinjoista ei kannata enään kertoa".
Niinpä. Jos vaalisalaisuus on moitteeton ja äänestysprosentti kelvollinen, niin vaalien tulos on tulkittava jonkinmoiseksi kansan tahdoksi.
MInkähän takia kyseiset herrat tahtovat presidenteiksi, kun kukaan muukaan ei näytä tahtovan?- Taitaa jonkun
asioiden loppuun junaileminen, kuten tavjan mamutus ja seta jutut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest906485Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4544564Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1222499Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed1372329Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t02091Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m261089En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su691010Luuletko, että löydetään vielä
Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta53980- 95883
- 64776