Keskiyölle

yksinäinen elämä

Syksyrterveisin! Olin tänään metsässä ja oli niin mukavat syksyn tuoksut .

Sielä mietin olen nyt puolesvälis menossa kohti 60v. Nuorekas olen, ja syksyllä syntynytkin. Ehkä siksi pidän syksystä. Vesisateista kovien tuulien suhinasta.
Pidän ikkunoitakin auki kun ikkunani takana metsä, joka suhisee ihanasti.
Keväällä linnut sirkuttaa musiikkia. Kuuntelen sitä juodessani aamujuomat.

Olen kiintynyt parissa vuoressa tähän alueeseen, mutta mitä eressä päin näetkö mitään keskiyö näkyjä minulle onko pitkäaikainen kotini.
Olen ollut kymmenen vuotta aika muuttavaa sorttia.

Kaipaisin silti joteski vielä parempaan rivitaloon tai omakotitaloon tai edes joku mökki maalla merenranalla vapaa-aikana. Tämä silti rajoittaa olemista kerrostalo vaikka onkin pääty ylin, ja jopa hissi.

Joskus mietin miestä. Näkyykö sinun näyssä minulle mies jos niin missä maalla kaupungissa tai jossain täs minun lähellä ja minkä näköinen.? Pitkänajan päästäkö. Onko joku joka jo tuntee minut?

2

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei sinulle
      haistan syksyn tuoksusi tänne asti! osaat kauniisti kuvata tunnelmaasi ja intohimojasi. luonto antaa sinulle paljon. minäkin olen syksyihminen, se on niin ihanan vilvoittavaa ja kosteaa aikaa, on aika sytyttää kynttilät ja kääntää ajatuksia sisäänpäin.
      näen sinut nuorekkaana ja hyväkuntoisena.

mutta näen myös pelkosi, sillä sinä arastelet vanhenemista. haluaisit jatkaa paimentolaiselämääsi ja vaihtaa teltan paikkaa, niinkuin olet tottunut tekemään. mutta tämä uusi puoli sinussa herättää kysymyksiään pysyvyydestä, puolet sinusta tahdoo vihdoinkin jäädä paikoilleen.

oikeastaan minä näen sinut edelleen tässä kodissasi, voit kuitenkin reissata luonnossa ja mikset kauempanakin. uskoisin että pidät lapista.
      kaupungin mies ei sovi sinun luonteellesi niin hyvin, kuin luonnossa taapertava yksilö. sellainen pohjoisen mies olisi hyvä valinta.

t: Keskiyö

• yksinäinen.,

Niinpä niin keskiyö kiitos.. Ehkä jotenkin tunnet tuon vanhemmuuden mitä arastelen.
      Näen miehet jotenkin että vanhemmatkin haluavat nuoria naisia. Tullaan kyllä tykö yritetään iskeä, mutta samalla vilkuillaan niitä nuoria.
      Niin ehkä se myös, että minua luullaan paljon nuoremmaksi ja vanhemmat miehet eli minun ikäset tulee iskee nuorta ja olenkin saman ikäinen.
      Siinä tulee se en saisi olla vanha he odottavat yskevänsä nuoren. Jopa lapsia joku tekis ja etsii naista ja tulee iskee..
      Siis ei saa vanheta rauhassa nykyään. Sielultani olen viisas vanha ihminen ja odotan mieheltäkin sitä.
      Joskus tapaa sellaisen miehen joka 5- 9 vuotta nuorempi heillä on mieli kuitenkin aivan ihana verraattuna minuun ikäiseeni jotka avioliitossaan jo olivat pasattavia määrääviä..

Joskus mietinki olisiko hyvä seurstella nuoren meiehn kanssa heissä elämää.

Pohjoisen mies on vain kaukana minun elinympäristöstäni. Joskus odotan hänet tulevan elinpiirissäni luonossa. Mutta eipä taia näkyä minulee sellaista kun katselet.. Olet oikeassa luontoihmisestä pitäisin..

Kyllä joskus putkahtaa päähän miksi en voi asettua tähän ja rauhottua. Tämä nyt paras koti eron jälkeen mitä on ollut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      149
      8841
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2609
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      28
      2397
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      43
      2381
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      196
      1823
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      97
      1817
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      23
      1693
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      41
      1219
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      109
      1187
    10. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1126
    Aihe