Katsoitteko TV 1 klo 18:00 uutissa talousuutiset pörsit kovassa nousussa.
Meitä kusetetaan ja lujaa talous on kovassa nousussa...
17
173
Vastaukset
- Kansalaisen Alamäki.
Kasinopeli on rajusti irrallaan reaalitaloudesta. Ikävä kyllä.
- me-262
Niinpä.
Ja sehän tässä viituuttaa kaiken eniten kun reaalitalous tahkoo tulosta maailmantalouteen niin kasinotalous tuhoaa sitä sen minkä kerkiää:
http://www.taloussanomat.fi/rahoitus/2011/10/31/pankkiiriliike-konkurssiin--velkaa-jai-40-miljardia/201115832/12
Tälläkään menolla ei ole mitään tekemistä reaalitalouden kanssa, pelkkä lauma sopuleita ja tietokoneohjattua osakekauppaa, joka toimii poliitikkojen tekemien mielikuvapäätösten kautta:
http://www.taloussanomat.fi/katsaukset/2011/10/31/porssissa-kurja-maanantai/201115837/170 - raakkuna1
Nimimerkki "Kansalaisen alamäki" lausui sen aivan oikein, kasinopeli noudattaa omaa lakiaan joka nousujohdanteisena heti kun sijoittajat alkavat uskomaan viesteihin joita saadaan EU komission toiminnasta ja positiivisista lupauksista. Mutta tullaan huomaamaan varmuudella että talouselämä on enemmän kuin hetkellisten sijoituksien aiheuttamaa nousuhurmaa. Salut.
- Tosi on
No nyt se Kreikka asettaa tukipaketin säästöt kansan äänestykseen. Meneekö kok homma perseelleen vai mitä seuraa. Kuulemma yli puolet on vastaan asiaa.
Tv 1 klo 20:30 uutiset - lissää tulloo
Kyllä maailmantalous vetää kovaa ylöspäin. Sitä ei vain haluta myöntää kun välillä pitää leikata. Intia, Kiina, Venäjä... no huh huh rahhoo niin paljo et ranteita rasittaa...
- kulissit kaatuvat
Ruoka loppuu pian, tänäänkin kaupassa joku luuli että on sunnuntai, toinen ihmetteli muuten vaan kun on kaikki taas loppu..
Ruoka loppuu myös suomessa, nopeammin kuin luulettekaan. - Kauppaan mars
Ruoka vaan loppuu. Ostakaa kuivamuonaa varastoon NYT!!
On mukava sitten sanoa ensi syksynä kavereille, että tulkaas meille perjantaina. Niin kumotaan säilykepurkillinen kuivalihaa ja jaetaan porukalla kaksi pulloa keskiolutta.
Voi roheesti sanoa että molemmat tuotteet ovat ennen sotia hankittua tavaraa! Siksi ne ovat puhtaita. Kun tuohon aikaan lihavalmisteisiin ei vielä sekoitettu maatilojen itsekseen kuolleita elämiä.
Kaverisi tulevat suuresti arvostamaan tällaista kutsua ensi syksynä.- varmuusvarasto!
Jep, kunnon säilykevarasto on erittäin hyvä idea hankkia, ja säylymisaika useita vuosia tai jopa reilusti yli. Ruokaan investointi ei mene koskaan hukkaan, sitä kun ihminen elääkseen tarvitsee. Nyt siis säilykeostoksille ennen kuin muutkin tajuavat, vielä näyttää säilykehyllyt notkuvan.
varmuusvarasto! kirjoitti:
Jep, kunnon säilykevarasto on erittäin hyvä idea hankkia, ja säylymisaika useita vuosia tai jopa reilusti yli. Ruokaan investointi ei mene koskaan hukkaan, sitä kun ihminen elääkseen tarvitsee. Nyt siis säilykeostoksille ennen kuin muutkin tajuavat, vielä näyttää säilykehyllyt notkuvan.
Säästäväisyys ja suunnitelmallisuus eivät ole pahasta, vaikka markkinavoimat meitä käskevätkin kuluttamaan, jotta talous elpyisi.
Mitä varten me tässä maailmassa oikein olemme? Kuluttajia? Hahhah.
Minä olen kansalainen, ja kulutan niin vähän kuin suinkin voin.
- nytonaika
Ei kyllä nyt on hirvittävässä laskussa. Nyt on juhlittava
- bää bää
Yksi ukuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa:
http://nyan.naurunappula.com/screen/dd/f7/ddf72354d75516dd/0/814617.png - ISO ALENNUSTILA
Nykyään ei ole vallassa enää vanhan ajan viisaita johtajia. Karismaattisia ja päämärätietoisia visionäärejä. Tilalle ovat tulleet munattomat sinne tänne poukkoilevat ja tuulella käyvät tuuliviirit. jOHTAJUUS ON KERTAKAIKKIAAN HUKASSA!!!
- raakkuna1
Pörssien nousutilanne on hetkellinen, ja taantuu taas kohta. Salut.
- Paljastus..
Tätä se on kun päättäjiltä puuttuu tahto tehdä mitään kansalaisten hyväksi. Joukko narsisteja hääräävät sen mukaan mitä heille sanellaan (usein ulkomailta), jotta narsistit saavat mahd. paljon etuja itselleen.
- raakkuna1
Tänään tuli kymmenen uutisissa ilmoitus taas jyrkästä pörssilaskusta maailmalla, ja huomatkaa yllä olevasta ilmoituksestani klo. 21:15. Niin sitähän Raakkuna sanoi. Salut.
- Hyvin menee!
raakkuna1 kirjoitti:
Tänään tuli kymmenen uutisissa ilmoitus taas jyrkästä pörssilaskusta maailmalla, ja huomatkaa yllä olevasta ilmoituksestani klo. 21:15. Niin sitähän Raakkuna sanoi. Salut.
Mutta suomessa se vaan talous nousee kohisten! Kannattaa uskoa, ehkä. Ollaan oikeastaan jo samassa tilanteessa kuin Kreikka, mutta pitihän niille lainaa antaa että pysyy kulissit pystyssä. Mikään ei koskaan vaikuta suomeen, tällä on aina kaikki hyvin. Äänestäjät täytyy pitää mahdollisimman tyytyväisinä loppuun asti, vähän niinkuin iloisesti soittava orkesteri Titanicin kannella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä702078- 1291406
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321383- 1431092
- 105957
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten360884Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55704Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664