Britannian hallituslähteisiin viitaten brittimedia tietää. Usa antaa apua.
http://rt.com/news/israel-attack-iran-report-981/
Israel hyökkää joulukuun alussa Iraniin?
15
136
Vastaukset
- Lietsovat sotaa
Tehranin kommunistisen hirmuhallinnon valheita, despootit Tehranissa etsii ilmiselvästi lisäsyitä sodan lietsomiseen.
Aivan. Saddam Husseinin ovelasti piilotetut kemialliset ja biologiset aseet onkin jo siirretty Iraniin lisäämään kauhuskenaarion vakuuttavuutta.
- penkkitaistelija
Sipsit ja kaljakori valmiiksi, tässä sodassa on vain voittajia vaikka tappaisivat kaikki toisensa!
- Kohtapa
homopersemuslimit saavat sitten kaivella niitä rotankolojansa siellä kaksinkäsin, tie sitten vaikka tulisinkin homostelemaan jossain kohtaa kivikautiseen moskeijaan, olenhan rakkikoira-allahin hovihomp peli.
- Jesaja.
Aivan tyypillistä, kun kristityillä pitäisi alkaa joulurauha.
- Erottajatuomari
Toivotaan tasapeliä ja molempien maiden häviämistä maailman kartalta.
- SHALOM ISRAEL
Ottakaa esimerkkiä, sillä ISRAEL ei pelkää kymmeniä kertoja suurempia vihanpitäjiä, koska vihan huutajat ovat aina olleet pelkureitaj ja ovat surkeita itsensä pettäjiä !
- Ota oppia slaalom.
Pelkäsikö Suomi 100 kertaa isompaa neuvostoliittoa?
- 19+3
Kyllä paska tulee lentämään hyökkääjilläkin!
http://www.verkkomedia.org/news.asp?mode=3&id=1748 - Tosimies.
Ranska mukana.
Siinäpä hyvää itsenäisyyspäivän viihdettä toivottavasti osuu 6pvä. - X
Ei vielä isoa sotaa. USA:n laivastolla on merellä vain neljä tukialusta. Joku yllätysisku voi tietysti tulla.
Joulukuu on aivan mahdollinen ajankohta sodan aloittamiselle.
Hizbollahin Nasrallah lupasi "alueellisen sodan", jos juutalaiset iskevät Iraniin.
Libyan kapinalliset ovat muuten Haaretz-lehden mukaan toimittaneet Gazaan palestiinalaisille ilmatorjuntaohjuksia. - Tyypillinen ahneuden
virhe.
Nyt, kun saatiin Libya "ojennukseen", niin siinä huumassa kuvitellaan Iranin kaatuvan yhtä helposti, aivan saman tapaista Hitler ja muut valoittajat kuvittelivat eri maista.
Samaan ansaan näköjään mennään vieläkin, mitään ei olla opittu houkuttelusta.- jkkkj
Ahneus on toinen luonto israelissa ja usassa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä772261Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1351455- 1331452
- 1501156
- 108993
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten371919Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683