Rento Arhinmäki veisteli suorassa lähetyksessä: ”Nytkin mun pitäisi olla baarissa kaljalla”
http://www.iltasanomat.fi/presidentinvaalit/rento-arhinmaki-veisteli-suorassa-lahetyksessa-nytkin-mun-pitaisi-olla-baarissa-kaljalla/art-1288430991761.html
Eikö Suomi ole jo muutenkin ihan tarpeeksi alkoholisoitunut ilman tuollaisia
vasemmitolaisia alkoholisti puheita!!!
Arhinmäen törkeää esimerkkiä lapsille
6
84
Vastaukset
Oikeastaan olisi hyvä, jos lapset voisivat äänestää. Voisi olla, ettei kaljoittelulla retostelulla ja skumpalla keikaroinnilla heiltä ääniä saisi.
Presidentti Kyösti Kallio oli täysin raitis. Siinä olisi hyvä esimerkki noudatettavaksi niin presidenttiehdokkaille kuin taviskansalaisillekin.- apinavero
pennut osaa jo alle 10-vuotisina ihan itse juoda pussikaljaa ja muutakin,,, ei siinä mitään esimerkkejä tarvita... kyllä kotiolot on jo opettaneet...
- Opettaneet kuten
arhinmäkeä?
- Mikäs se on
kaljaa kitata baarissa kun yhteiskunta maksaa sen ja kyseinen henkilö ei ole eläessään tehnyt muuta kuin elänyt yhteiskunnan varoilla.
- näin peikon
se on se lökäpöksy peikon näkoinen sälli joka ei edes unta näe oikeista töistä vaan sossusta ne pussikalja rahat kuuliaisesti noutaa.
- mitä sitte
Kai se voi Arhinmäki käydä kaljalla siinä missä sinä tai minäkin, mitä siihen kenenkään 'lapset' kuuluu... kyllä ne lapset kotonaankin kaljanjuontia ja pahempaakin näkee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede16572- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 40428
- 47427