Ottaako päähän nämä Kiosked mainokset???

Tosi on

Jotka tunkevat palstalle mitä noille voisi tehdä???

19

105

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei mitään

      ole tehtävissä.

      • raakkuna1

        On se vaan merkillistä markkinointia tuotteille, kun alkaa suunnattomasti vituttamaan, kun "Kiosked" mainos tuppaa aina kirjoittamisen eteen, ja pyörii siinä kuin tahallisesti kiusaa tehden. Hoop. Väitän että tuo mainittu mainosfirma on suomenruotsalainen puulaaki, joka ei tajua että heidän mainostus tyylinsä herättää ainoastaan ärsytystä. Joop.


      • Mainokset on
        raakkuna1 kirjoitti:

        On se vaan merkillistä markkinointia tuotteille, kun alkaa suunnattomasti vituttamaan, kun "Kiosked" mainos tuppaa aina kirjoittamisen eteen, ja pyörii siinä kuin tahallisesti kiusaa tehden. Hoop. Väitän että tuo mainittu mainosfirma on suomenruotsalainen puulaaki, joka ei tajua että heidän mainostus tyylinsä herättää ainoastaan ärsytystä. Joop.

        Tampereen poliisin kuisa sinulle. Minulla ei ole mitään mainoksia.


      • raakkuna1
        Mainokset on kirjoitti:

        Tampereen poliisin kuisa sinulle. Minulla ei ole mitään mainoksia.

        Kuisa se on pienikin kiusa, ja nuissa sanoissas on jo huumoria. Joop.


      • Hyi!
        raakkuna1 kirjoitti:

        Kuisa se on pienikin kiusa, ja nuissa sanoissas on jo huumoria. Joop.

        Pornoa!

        Naista alentavaa ja loukkaavaa seksismiä!


    • Kyllä.

      Noiden rihkamamainosten väistely alkaa mennä niin veriin, että kun menee muille sivustoille, niin automaattisesti väistelee näytön oikeaa reunaa.

      Surkeaa tyrkytystä - kelvannee sellaisille, jotka luomusta eivät mitään tiedä.

    • lällällää lällällää.

      Kyllä ottaa päähän!

      Ei selaimessa mitään asetusta olisi, millä ne saisi estettyä?

      • operassa ainakin on sisäänrakennettu urlfilter. yhtään mainosta ei sivustolla ole.


      • lällällää lällällää.
        punamedia kirjoitti:

        operassa ainakin on sisäänrakennettu urlfilter. yhtään mainosta ei sivustolla ole.

        Selain on Firefox.


      • punamedia kirjoitti:

        operassa ainakin on sisäänrakennettu urlfilter. yhtään mainosta ei sivustolla ole.

        ja tässä ~/.opera/urlfilter.ini
        http://pastebin.com/b7yucGCa


      • lällällää lällällää. kirjoitti:

        Selain on Firefox.

        firefoxiin on ainakin adblock, jonka saa lisäosana.


    • Tosi on

      Pitää olla pirun tarkkana, ettei vie hiirtä tuolle reunalle. Tuntuu siltä, että tuo ylläpidon taas yksi konsti tehdä kiusaa? Eikö nuo sex mainokset ole jo hyvän maun vastaisia palstalla jota käyttää myös nuoret ja lapset?

      • Sanos muuta.

        Turhaa krääsää, ja aivan pienet lapset voivat innostua sanasta "ihmeellinen huone" ja lähtevät uteliaina tutkimaan, mitä kumman joulusatuja sieltä löytyykään.

        Tuommoisella 50-60 eurolla saa jo jonkinlaiset kengät, ja niillä pääsee etsimään itselleen elävää seuraa, jollei sitä kotona ole.


    • Tosi on

      Kyllä on ihan pelkää paskaa tuo palstan "Asiaton viesti" vai kuinka? Kun palsta hyväksyy kaiken paskan mainoksissaan.

    • firefox+adblockplus
    • Tosi on

      Toimiiko tuo linkkisi " Varmasti " ?.

      • Siis kopioit

        sen linkin tekstin sinne adblockplussaan uudeksi filtteriksi add filter. Toimii.


      • xxxgcjlhj

      • helpoin tapa
        xxxgcjlhj kirjoitti:

        http://widgets.kiosked.com/

        on oikea klikata linkkiä ja valita copy link location ja sitten pastea sinne adblockplussaan filtteriksi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1195
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      757
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      716
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      697
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      675
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      614
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      573
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      113
      502
    Aihe