Toimittajat ovat taas ulalla, kun kysymykset ovat järjestään hallituskysymyksiä, joilla ei ole mitään tekemistaä presidenttiyden kanssa.
Mutta asiallahan ovatkin sman tontut kuin eduskuntavaalien vaalitenteissä.
YLEN vaalikeskustelu Järvenpäästä
14
140
Vastaukset
Näihin asioihin ei taideta Järvenpään salissa päästä:
http://www.tpk.fi/public/default.aspx?nodeid=41439- Tontut toimittajat
Asiallinen kirjoitus & linkki!
- me-262
Toisarvoiset aspektit kunniaan.
Mitäs sitä ulkopolitiikasta sen syvällisemmin keskustelemaan presidentinvaalien yhteydessä...Tämä Järvenpään nuorisoseurantalossa pidettävä populistinen, harhaileva ja asian laidoilla lelluva, ohjelmaa seuraavien äänestäjien aikaa tuhlaava iltama ei ole suomalaisten äänestäjien arvon mukainen SUURI vaalikeskustelu.
Toki tällaisiakin turinatapahtumia saa olla, mutta varsinainen suuri vaalikeskustelu olisi sellainen, jossa asiantuntevat valtiosääntöoikeuden ja ulkopolitiikan hallitsevat henkilöt olisivat laatineet kysymykset ja ehkäpä vetäisivät koko istunnon. Tiukalla asialinjalla, jotta ehdokkaiden todellinen asiantuntemus mahdollisen tulevan virkansa tehtävistä ja vastuusta selviäisi äänestäjille.
Itse teen todellakin valintani aivan muilla perusteilla kuin tällaisen keskustelutilaisuuden pohjalta.- urho_2
jjeeves kirjoitti:
Tämä Järvenpään nuorisoseurantalossa pidettävä populistinen, harhaileva ja asian laidoilla lelluva, ohjelmaa seuraavien äänestäjien aikaa tuhlaava iltama ei ole suomalaisten äänestäjien arvon mukainen SUURI vaalikeskustelu.
Toki tällaisiakin turinatapahtumia saa olla, mutta varsinainen suuri vaalikeskustelu olisi sellainen, jossa asiantuntevat valtiosääntöoikeuden ja ulkopolitiikan hallitsevat henkilöt olisivat laatineet kysymykset ja ehkäpä vetäisivät koko istunnon. Tiukalla asialinjalla, jotta ehdokkaiden todellinen asiantuntemus mahdollisen tulevan virkansa tehtävistä ja vastuusta selviäisi äänestäjille.
Itse teen todellakin valintani aivan muilla perusteilla kuin tällaisen keskustelutilaisuuden pohjalta.Joo, surkeaa homokeskustelua.
- Niinistöä suojataan
jjeeves kirjoitti:
Tämä Järvenpään nuorisoseurantalossa pidettävä populistinen, harhaileva ja asian laidoilla lelluva, ohjelmaa seuraavien äänestäjien aikaa tuhlaava iltama ei ole suomalaisten äänestäjien arvon mukainen SUURI vaalikeskustelu.
Toki tällaisiakin turinatapahtumia saa olla, mutta varsinainen suuri vaalikeskustelu olisi sellainen, jossa asiantuntevat valtiosääntöoikeuden ja ulkopolitiikan hallitsevat henkilöt olisivat laatineet kysymykset ja ehkäpä vetäisivät koko istunnon. Tiukalla asialinjalla, jotta ehdokkaiden todellinen asiantuntemus mahdollisen tulevan virkansa tehtävistä ja vastuusta selviäisi äänestäjille.
Itse teen todellakin valintani aivan muilla perusteilla kuin tällaisen keskustelutilaisuuden pohjalta.Jkeeves, terävästi sanottu. asiantuntijoita studioihin pitäisi kutsua, politiikan toimittajia, ulkopolitiikan osaajia, turvallisuuspolitiikan osaajia, ei natottajia, natottajia, valtiosääntöoikeuden asiantuntijoita ym. mutta ei.
Yle (mtv, nelonen, HS) tietää, että Niinistö menisi täyssolmuun. Sen vuoksi keskustelu on tuollaista ohutta lapsimaista alakoulu - tasoan jutustelua.
- !
Mielestäni tosi hyvä lähetys. Keskustelu luistaa ja pomppii todella hyvin. Välillä tosi vakaviakin kannanottoja.
- kaipaan tositietoa
Joskus todellakin kaipaisi näihin keskusteluihin asiantuntijoiden kysymyksiä, siis oikein tiukkoja ulkopolitiikan pohdintoja. Luottamukseni toimittajien kysymyksiin on aikoja sitten kuoleentunut. Pressaehdokkaana olisin jo täysin lamaantunut tähän turhanpäiväisten asioiden pyörittelemiseen.
- .
Kyllä, olen samaa mieltä tästä. Välillä olisi hieno nähdä asiantuntijaraati vs. presidenttiehdokkaat -väittely. Vielä olisi aikaa järjestää tälläinen.
- Soini aina maalitaul
Parasta oli palopuhe Soinilta Arhimmäelle.
Arhimmäki jäi suu auki.
Kerrankin Soinilta pellit auki.- Oli Soinilta
aika köyhä vertaus, mutta tietenkin ymmärrän hermostumisen.
- Se Avarakatseinen
No onpa köyhä koulu!
Eikäö huoltomiehet olisi voineet hoitaa yleisöparven valonauhan valaisimia kuntoon, enne lähetyspäivää?
Vaikuttaa tuommoinen huolimattomuus melkein R Y S S I E N touhuita.- hkhlhhl
´´Eikäö huoltomiehet olisi voineet hoitaa yleisöparven valonauhan valaisimia kuntoon, enne lähetyspäivää?´´
ei Järvenpäässä ole huoltomiehiä!, niitä vasta haetaan! :D
http://jooble-fi.com/search-työpaikat-fi/rgn-Järvenpää/kw-huoltomies
- gglglg
´´Mielestäni tosi hyvä lähetys. Keskustelu luistaa ja pomppii todella hyvin. Välillä tosi vakaviakin kannanottoja.´´
samaa mieltä ylivoimaisesti paras keskustelu pitkään aikaan!, varsinkin kun alkoi keskustelu rasismista niin tunnelma tiivistyi ja muuttui paikka paikoin jopa kiehuvan kuumaksi! lisää näitä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1871890
- 1131033
- 99947
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20717- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42588Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28544Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174536Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;199473