YLEN vaalikeskustelu Järvenpäästä

Haloo YLE!

Toimittajat ovat taas ulalla, kun kysymykset ovat järjestään hallituskysymyksiä, joilla ei ole mitään tekemistaä presidenttiyden kanssa.

Mutta asiallahan ovatkin sman tontut kuin eduskuntavaalien vaalitenteissä.

14

140

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Tontut toimittajat

        Asiallinen kirjoitus & linkki!


    • me-262

      Toisarvoiset aspektit kunniaan.
      Mitäs sitä ulkopolitiikasta sen syvällisemmin keskustelemaan presidentinvaalien yhteydessä...

      • Tämä Järvenpään nuorisoseurantalossa pidettävä populistinen, harhaileva ja asian laidoilla lelluva, ohjelmaa seuraavien äänestäjien aikaa tuhlaava iltama ei ole suomalaisten äänestäjien arvon mukainen SUURI vaalikeskustelu.

        Toki tällaisiakin turinatapahtumia saa olla, mutta varsinainen suuri vaalikeskustelu olisi sellainen, jossa asiantuntevat valtiosääntöoikeuden ja ulkopolitiikan hallitsevat henkilöt olisivat laatineet kysymykset ja ehkäpä vetäisivät koko istunnon. Tiukalla asialinjalla, jotta ehdokkaiden todellinen asiantuntemus mahdollisen tulevan virkansa tehtävistä ja vastuusta selviäisi äänestäjille.

        Itse teen todellakin valintani aivan muilla perusteilla kuin tällaisen keskustelutilaisuuden pohjalta.


      • urho_2
        jjeeves kirjoitti:

        Tämä Järvenpään nuorisoseurantalossa pidettävä populistinen, harhaileva ja asian laidoilla lelluva, ohjelmaa seuraavien äänestäjien aikaa tuhlaava iltama ei ole suomalaisten äänestäjien arvon mukainen SUURI vaalikeskustelu.

        Toki tällaisiakin turinatapahtumia saa olla, mutta varsinainen suuri vaalikeskustelu olisi sellainen, jossa asiantuntevat valtiosääntöoikeuden ja ulkopolitiikan hallitsevat henkilöt olisivat laatineet kysymykset ja ehkäpä vetäisivät koko istunnon. Tiukalla asialinjalla, jotta ehdokkaiden todellinen asiantuntemus mahdollisen tulevan virkansa tehtävistä ja vastuusta selviäisi äänestäjille.

        Itse teen todellakin valintani aivan muilla perusteilla kuin tällaisen keskustelutilaisuuden pohjalta.

        Joo, surkeaa homokeskustelua.


      • Niinistöä suojataan
        jjeeves kirjoitti:

        Tämä Järvenpään nuorisoseurantalossa pidettävä populistinen, harhaileva ja asian laidoilla lelluva, ohjelmaa seuraavien äänestäjien aikaa tuhlaava iltama ei ole suomalaisten äänestäjien arvon mukainen SUURI vaalikeskustelu.

        Toki tällaisiakin turinatapahtumia saa olla, mutta varsinainen suuri vaalikeskustelu olisi sellainen, jossa asiantuntevat valtiosääntöoikeuden ja ulkopolitiikan hallitsevat henkilöt olisivat laatineet kysymykset ja ehkäpä vetäisivät koko istunnon. Tiukalla asialinjalla, jotta ehdokkaiden todellinen asiantuntemus mahdollisen tulevan virkansa tehtävistä ja vastuusta selviäisi äänestäjille.

        Itse teen todellakin valintani aivan muilla perusteilla kuin tällaisen keskustelutilaisuuden pohjalta.

        Jkeeves, terävästi sanottu. asiantuntijoita studioihin pitäisi kutsua, politiikan toimittajia, ulkopolitiikan osaajia, turvallisuuspolitiikan osaajia, ei natottajia, natottajia, valtiosääntöoikeuden asiantuntijoita ym. mutta ei.

        Yle (mtv, nelonen, HS) tietää, että Niinistö menisi täyssolmuun. Sen vuoksi keskustelu on tuollaista ohutta lapsimaista alakoulu - tasoan jutustelua.


    • !

      Mielestäni tosi hyvä lähetys. Keskustelu luistaa ja pomppii todella hyvin. Välillä tosi vakaviakin kannanottoja.

    • kaipaan tositietoa

      Joskus todellakin kaipaisi näihin keskusteluihin asiantuntijoiden kysymyksiä, siis oikein tiukkoja ulkopolitiikan pohdintoja. Luottamukseni toimittajien kysymyksiin on aikoja sitten kuoleentunut. Pressaehdokkaana olisin jo täysin lamaantunut tähän turhanpäiväisten asioiden pyörittelemiseen.

      • .

        Kyllä, olen samaa mieltä tästä. Välillä olisi hieno nähdä asiantuntijaraati vs. presidenttiehdokkaat -väittely. Vielä olisi aikaa järjestää tälläinen.


    • Soini aina maalitaul

      Parasta oli palopuhe Soinilta Arhimmäelle.
      Arhimmäki jäi suu auki.
      Kerrankin Soinilta pellit auki.

      • Oli Soinilta

        aika köyhä vertaus, mutta tietenkin ymmärrän hermostumisen.


    • Se Avarakatseinen

      No onpa köyhä koulu!

      Eikäö huoltomiehet olisi voineet hoitaa yleisöparven valonauhan valaisimia kuntoon, enne lähetyspäivää?

      Vaikuttaa tuommoinen huolimattomuus melkein R Y S S I E N touhuita.

      • hkhlhhl

        ´´Eikäö huoltomiehet olisi voineet hoitaa yleisöparven valonauhan valaisimia kuntoon, enne lähetyspäivää?´´

        ei Järvenpäässä ole huoltomiehiä!, niitä vasta haetaan! :D

        http://jooble-fi.com/search-työpaikat-fi/rgn-Järvenpää/kw-huoltomies


    • gglglg

      ´´Mielestäni tosi hyvä lähetys. Keskustelu luistaa ja pomppii todella hyvin. Välillä tosi vakaviakin kannanottoja.´´

      samaa mieltä ylivoimaisesti paras keskustelu pitkään aikaan!, varsinkin kun alkoi keskustelu rasismista niin tunnelma tiivistyi ja muuttui paikka paikoin jopa kiehuvan kuumaksi! lisää näitä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      187
      1890
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      99
      947
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      717
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      544
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      536
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      199
      473
    Aihe