Voisiko presidentinvaalit ratkaista vapaapainilla ?

tyrijyrä

Naljailulla ei kehässä pitkälle pötkittäisi ja eihän päättäjältä vaadita missään älykkyyttä.

Luonnossakin on aivan luonnollista, että vahvin on lähes aina laumanjohtaja.

19

51

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kukahan noista nyt voittaisi? Pienin ja ketterin vai suurimassaisin?

      • kyllä se on siinä

        Kun massa kaatuu pienen ja ketterän päälle, niin ei sieltä enää minnekään nousta.


      • kyllä se on siinä kirjoitti:

        Kun massa kaatuu pienen ja ketterän päälle, niin ei sieltä enää minnekään nousta.

        Pieni ja ketterä ei anna kaatua päälleen. On se vain niin ketterä. Mutta tuskin Sarista tällä konstilla presidentti tulee.

        Jollei ehdokkaista kukaan ole varsinainen hevosharrastaja, tasapuolisin mittelö voitaisiin järjestää turnajaisten muodossa. Ne jotka eivät heti putoa hevosen selästä taistelisivat peitset tanassa.

        Näin ennen, jaloina aikoina jolloin kuninkaat johtivat taisteluitakin henkilökohtaisesti.


      • jopas nyt jotakin
        jjeeves kirjoitti:

        Pieni ja ketterä ei anna kaatua päälleen. On se vain niin ketterä. Mutta tuskin Sarista tällä konstilla presidentti tulee.

        Jollei ehdokkaista kukaan ole varsinainen hevosharrastaja, tasapuolisin mittelö voitaisiin järjestää turnajaisten muodossa. Ne jotka eivät heti putoa hevosen selästä taistelisivat peitset tanassa.

        Näin ennen, jaloina aikoina jolloin kuninkaat johtivat taisteluitakin henkilökohtaisesti.

        Olisihan siinä kansalla silmät teevadin kokoisina katsomista, kun Väyrynen suorassa vaalitentissä kävelisi Arhinmäen eteen ja huitaisisi kaimaansa hanskalla poskelle.


      • jos nyt kuitenkin
        jopas nyt jotakin kirjoitti:

        Olisihan siinä kansalla silmät teevadin kokoisina katsomista, kun Väyrynen suorassa vaalitentissä kävelisi Arhinmäen eteen ja huitaisisi kaimaansa hanskalla poskelle.

        Vapaapainissa ei toisaalta käytetä paitoja, joten kerrankin olisi se tilanne ettei arhis pääsisi kääntämään takkiansa kesken pelin.


    • kannatetaan

      kannatetaan kannatetaan....

    • ota kii jos saat

      Näkiskin ottelun Lipponen vs Biaudet, vapaapainina ;o)

      • no huh huh

        nyt täytyy kyllä todeta että en kannata väkivaltaa, mutta kannustuksen sana kilpailijille voisi olla kuitenkin paikallaan.

        minä en mitenkään yllytä, mutta lyökää toisianne naamaan.


    • Jaakopin paini

      Pekka olisi perämiehenä koko ajan.
      Olisi siinä sitten muilla ehdokkailla tuskaa ja hammastenkiristystä, niin ja hiv:n vaara myös.'

      Naisilla ei oisi sen kummempaa hätää. Paitsi Biaudetilla. Se taitaa olla monineuvoinen?

      • tosi tee-vee-tä

        mitä tänään katsottaisiin?


    • Minä-,.

      Sitten kun Suomen kansasta 85% on somaleja ja muita hihhuleita, niin silloin varmaan noin tehdäänkin. Sehän on niiden ikiaikainen perinne.

      • hullu Mulligan

        Olisihan siinä kansainvälisillä rauhanturvaajilla tsadissa katselemista, kun "kansa" äänestäisi Kalashnikoveillaan uutta perustuslakia maalle.


    • että pölkylle...

      Paras vaalijuttu on tapahtunut ahtisaaren kampanja-aikaan ja kuulin sen pari viikkoa sitten radiosta itse vaalityössä olleelta joka kertoi mihin ehdokas saa varautua kentällä.

      Ahtisaaren eteen oli tullut yksi "vääräleuka" ja kysynyt että kerropa miten saa kalusta 25 senttisen? Ahtisaari ei ollut häkeltynyt kysymyksestä vaan vastannut. No laitetaan pölkylle ja katkastaan 5 cm pois...

      Tuo on vanha vitsi mutta kysyjä oli yrittänyt kampittaa ehdokasta et ei osaa vastata ....

      • hyvä vitsi

        Mitä sanos paavot ja sale jos heille sama kysymys?


      • "kirvesvartta"

        Juu on todella mukavaa kaivella joskus vanhoja juttuja. Silloin yhdeksänkymmentäluvulla presidentinvaalikamppailussa kiersi tällainenkin arvoitus maata. Keksitkö itse "sen" härskin ratkaisun ?

        Se periytyy isältä pojalle. Väyrysellä se on pidempi kuin Sorsalla, mutta Ahtisaarella se on tämän kolmikon ylivoimaisesti pisin.

        Mikä se on ?





        Se on sukunimi.


      • naurattaa:)
        "kirvesvartta" kirjoitti:

        Juu on todella mukavaa kaivella joskus vanhoja juttuja. Silloin yhdeksänkymmentäluvulla presidentinvaalikamppailussa kiersi tällainenkin arvoitus maata. Keksitkö itse "sen" härskin ratkaisun ?

        Se periytyy isältä pojalle. Väyrysellä se on pidempi kuin Sorsalla, mutta Ahtisaarella se on tämän kolmikon ylivoimaisesti pisin.

        Mikä se on ?





        Se on sukunimi.

        Aika hyvä.


    • veltainen kunla
      • malkainen vee

        Ja Vintiöiden uudet jaksot kiinnostaa aina.

        Kataisen, Arhinmäen ja Urpilaisen haastattelut uutisissa.


      • paetkoon ken voi
        malkainen vee kirjoitti:

        Ja Vintiöiden uudet jaksot kiinnostaa aina.

        Kataisen, Arhinmäen ja Urpilaisen haastattelut uutisissa.

        valitettavasti niiden touhu on tahatonta komiikkaa, miltä ei voi säästyä edes sulkemalla television.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2143
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1178
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      751
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      540
    Aihe