Menkää ihmiset ja siirtykää oikeille palstoille aloituksinenne, tämä on maailman menoa palsta eikä mikään vaalipalsta.
Maailman menoa palsta sittenkin vaalipalsta?
8
51
Vastaukset
- raakkuna1
Kyllä se vaan politiikka kuuluu olennaisena osana maailman menoon. Joop.
Kaunis ilma tänään.
- hmmhh....,.,.
Niinpä... Kuvottavaa se, että tän palstan kirjoitajat havaitusti ihan tahallaan rikkovat foorumin sääntöjä: mainostaminen esimerkiksi on kielletty ja sama pätee myös presidenttiehdokkaisiin. En usko edes tämän foorumin aktiivikirjoittajien olevan niin tyhmiä, etteivätkö tietäisi, että netikettiä rikotaan, jos kirjoitellaan jatkuvasti toisaalta ylistäviä kirjoituksia toisista presidenttiehdokkaista ja halveeraavia toisista - sellainen ei ole mitään mielipiteen ilmaisua. Yrjöttävää lukea, miten esimerkiksi Haavisto ja Arhinmäki ovat jatkuvasti halveerattuja näillä palstoilla ja että kuinka omasta mielestään ovelat palstakirjoittajarasistit jatkuvasti yrittävät saada palstat näyttämään siltä, että ikäänkuin muka suvaitsevaiset ihmiset (tahi mukamas Arhinmäen tai Haaviston kannattajat) muka täällä meuhkaisi, never!
Mikäli joku luulee sillä touhullaan muka muokkaavansa mielipiteitä, että spämmää nämä keskustelupalstat täyteen aloituksilla jotakin tyhmää propagandistista tuubaa suuntaan tai toiseen tai sadanteen, väärässä ovat! Kukaan ei äänestä nettipalstojen perusteella.
Mä olin jo ajatellut, että ehkä äänestäisin kakkoskierroksella Väyrystä, mutta ehkä täytyy harkita uudelleen, koska jos Väykän kannattajat muka ihan todella on sellaisia ahdasmielisiä homofoobikoita ja kulttuurikonservatiiveja, kuin näiden nimettömien palstojen perusteella näyttäisi, en enää tiedäkään.;) Ei mutta oikeasti: en todellakaan äänestä sen perusteella, että mitä jossakin palstalla sanotaan. Mä ainakin osaan itse muodostaa mielipiteeni.- hmmhhh...,..,.
jjeeves kirjoitti:
Mainostaminen kielletty.
Vai niin. Ovatko presidenttiehdokkaat myynnissä?Oletko umpityhmä?
hmmhhh...,..,. kirjoitti:
Oletko umpityhmä?
Olen.
Siksi haluasinkin ostaa yhden presidenttiehdokkaan.
- prkl,
Mene itse valitus- ja ruikutuspalstalle! Homo!
- 21
Nyt ovat vaalit kuumin asia Suomessa. Miksei niistä saisi puhua täällä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381289
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä35820Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46587- 14580
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad27576Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26538Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30526- 24511
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .15472Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver15472