keskiyö/tuntija!

neitsytnaikkonen

Mitä näät minulle rakkaudesta, menneestä ja tulevasta. olen tummahiuksinen 1984 vuonna syntynyt neitsyt nainen.

3

109

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei

no ensiksikin, sinä olet kiintynyt isääsi. isän suku kiinnostaa sinua, haluaisit selvittää vielä monta asiaa siltä puolelta.
      olet käynyt koulusi ja nähnyt hyvää ja pahaa samalla mitalla. mutta olet positiivinen, uskon aina hyvän voittoon.

elämässäsi on mies, joka ei aina vastaa kysymyksiisi sitä mukaa, kun sinä kysyt. on asioita, joista sinä odotat ja vaadit rehellisyyttä.
      rakkaus on lähelläsi ja sinä hoidat sitä kuin pientä vauvaa. hoidat sitä sydämessäsi ja toivot, että se vastaisi samalla mitalla. sanon: toivot, koska aivan niin ei tällä hetkellä ole.

näin nopeasti sanottuna, sinun tulevaisuutesi on turvallinen. et ole ihminen, joka syöksyy tuntemattomaan ja miettii jälkeenpäin, kuinka olisi ollut parasta tehdä. mutta sinulle on vielä paljon tulossa, koska olet nuori.
      mitä sinulle sanoo irak?

vältä nopeaa sitoutumista ja ole oma itsesi, sillä juuri sinun aitoutesi ja vaatimattomuutesi tekee vaikutuksen moneen ihmiseen. olet humaani ajattelija ja tahtoisit parantaa maailmaa. sellainen ammatinvalinta osuu myös lähelle sydäntäsi.
      mielestäni sinä olet kansainvälinen ihminen ja sinä olet huolissasi eri kansakuntien kohtaloista. jatka niiden opiskelua ja lue, et voi koskaan tietää tarpeeksi. voit päästä määränpäähäsi oppimalla lääketiedettä, tai muuta siihen liittyvää, sinun sydämesi lyö kärsineiden puolesta.

t. Keskiyö

• neitsytnaikkonen

irak ei sano mitään?

• Hei

no mieti olisiko joku tuttavasi ollut siellä vaikka rauhanturvajoukoissa?
      tai jokin muu yhteys? se tulee minulle älyttömän vahvana.

t. Keskiyö

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      210
      5285
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      44
      4630
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      18
      3239
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      275
      3196
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      168
      3109
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      65
      2703
    7. Vieläkö olet

Rakastunut minuun? Minä sinuun
      Ikävä
      63