keskiyö/tuntija!

neitsytnaikkonen

Mitä näät minulle rakkaudesta, menneestä ja tulevasta. olen tummahiuksinen 1984 vuonna syntynyt neitsyt nainen.

3

113

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei

no ensiksikin, sinä olet kiintynyt isääsi. isän suku kiinnostaa sinua, haluaisit selvittää vielä monta asiaa siltä puolelta.
      olet käynyt koulusi ja nähnyt hyvää ja pahaa samalla mitalla. mutta olet positiivinen, uskon aina hyvän voittoon.

elämässäsi on mies, joka ei aina vastaa kysymyksiisi sitä mukaa, kun sinä kysyt. on asioita, joista sinä odotat ja vaadit rehellisyyttä.
      rakkaus on lähelläsi ja sinä hoidat sitä kuin pientä vauvaa. hoidat sitä sydämessäsi ja toivot, että se vastaisi samalla mitalla. sanon: toivot, koska aivan niin ei tällä hetkellä ole.

näin nopeasti sanottuna, sinun tulevaisuutesi on turvallinen. et ole ihminen, joka syöksyy tuntemattomaan ja miettii jälkeenpäin, kuinka olisi ollut parasta tehdä. mutta sinulle on vielä paljon tulossa, koska olet nuori.
      mitä sinulle sanoo irak?

vältä nopeaa sitoutumista ja ole oma itsesi, sillä juuri sinun aitoutesi ja vaatimattomuutesi tekee vaikutuksen moneen ihmiseen. olet humaani ajattelija ja tahtoisit parantaa maailmaa. sellainen ammatinvalinta osuu myös lähelle sydäntäsi.
      mielestäni sinä olet kansainvälinen ihminen ja sinä olet huolissasi eri kansakuntien kohtaloista. jatka niiden opiskelua ja lue, et voi koskaan tietää tarpeeksi. voit päästä määränpäähäsi oppimalla lääketiedettä, tai muuta siihen liittyvää, sinun sydämesi lyö kärsineiden puolesta.

t. Keskiyö

• neitsytnaikkonen

irak ei sano mitään?

• Hei

no mieti olisiko joku tuttavasi ollut siellä vaikka rauhanturvajoukoissa?
      tai jokin muu yhteys? se tulee minulle älyttömän vahvana.

t. Keskiyö

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2143
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1178
    3. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      751
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      540
    Aihe