Keskiyö autatko minuakin???

tunel84

Kirjoitin jo aiemmin, mutta en saanut vastauksia. Toivottavasti voisit auttaa minua ongelmissani...

Saanko uusia töitä ja milloin? Haen jatkuvasti, mutta en saa töitä. Olen epätoivoinen, sillä vihaan nykyistä työtäni ja koen olevani epäarvostettu työpaikallani. Teinkö oikean päätöksen, kun jäin nykyiselle paikkakunnalleni, josta en näytä saavan töitä? Jäin tänne mieheni vuoksi ja ostimme talonkin. En ole edes varma rakastaako tämä mies minua. Hän jäi kiinni pettämisestäkin. Olen niin epätoivonen, että itken päivittäin. Koen olevani epäonnistunut kaikessa ja vaikka kuinka yritän, en vain saa onnellisuuden tunteita mistään.

Osaatko kertoa, mihin suuntaan minun kannattaisi lähteä? Tuleeko parisuhteestamme koskaan mitään? Pitäisikö vain lähteä ja jättää mies? saanko töitä edes muualta?

Kiitos jo etukäteen.

3

79

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei

voi sinua pientä. olet rehellinen ihminen ja uskot aidosti elämään ja kohtaloon.
      niin pitääkin!

ensiksikin, sinun tulee nopeasti päivittää hakemuksiasi, laita valokuva mukaan ja katso, että ne saavat lukijan kiinnostumaan. kysy vaikka neuvoa, se on erittäin tärkeää!
      sinä uskot vielä tähän liittoon ja olet valmis tekemään kaikkesi sen eteen. odotuksesi miestä kohtaan eivät ehkä täyty, olet yksinäinen hänen kanssaan.
      jos teidän talossanne on lapsi, niin hänen ei ole hyvä olla siellä. asiat ovat monimutkaisia.

ja mitä mieheen tulee, hänen työssään on naisia, jotka ovat valmiita monenlaiseen kanssakäymiseen. voi kun minä voisin auttaa sinua!
      et sinä ole suinkaan pettynyt itseesi, sillä olethan tehnyt kaikkesi. mitä voisit vielä tehdä?
      paisti: että sinun on puhuttavat asiat halki miehen kanssa. missä mennään, mitä tahdotaan elämältä, mikä painaa päätä, mikä on tulevaisuus? hän on toki velvollinen kertomaan sinulle näistä asioista, koska te yhteiseen tulee puhallatte.
      järjestä rauhallinen ilta ja laita kynttilä palamaan. seuraa sen liekkiä, kuinka se lepattaa, se rauhoittaa sinunkin mieltäsi. sitten keität kahvit tällä pöydälle, missä kynttilä palaa. jos se sammuu kesken juttelun, tiedät mitä hän ajattelee.

puhun tietenkin vertauskuvallisesti tuosta kynttilästä, mutta kynttilöillä on ihmeellinen voima. kokeile vaikka! kun se lepattaa, keskity siihen ja käske sen rauhoittua... ja niin käy!

sinulla on lapsionni ja rahaakin löytyy lapsen elämiseen ja kouluttamiseen.
      sinuna en lähtisi vielä mihinkään, mutta avoin keskustelu on välttämätön.
      jos et saa hänestä kiinni, tee teille aika ammattiauttajan luona. on pakko purkaa nuo solmut.

kyllä sinun elämäsi vielä onnelliseksi muuttuu. tarvitset rohkeutta ja avointa kommunikaatiota.
      teen myös pitkiä katsantoja, jos sinua joskus kiinnostaa.

t. Keskiyö

• tunel84

Hei,

Kiitos vastauksestasi. En olekaan käynyt täällä pariin päivään, joten en ollut huomannut viestiäsi.

Meillä ei ole lapsia, vain koira. Ja häntä kyllä pidämme omana lapsenamme, jota rakastetaan ja hellitään enemmän kuin useimpia lapsia. Minulla on itselläni ollut vaikea lapsuus ja vaikea nuoruus. Olen valitettavasti kohdannut paljon ilkeitä ihmisiä, jotka ova kiusanneet minua sekä henkisesti ja fyysisesti. Olen erittäin rehellinen ihminen ja tunnen suurta empatiaa hätää kärsiviä kohtaan. En pysty edes lukemaan ikäviä tarinoita lehdistä, koska minua alkaa heti itkettämään. Tunnen, että tämä maailma on ikävä paikka. Olen liian naiivi ja uskon ihmisten hyvyyteen, mutta kerta toisensa jälkeen, joudun pettymään. Nyt olen alkanut syyttää vain itseäni. Pidän itseäni tyhmänä, koska uskon ihmisiin ja uskon parempaan huomiseen, jota ei koskaan tule...

Minulla on valokuva hakemuksessani. Olen saanut haastatteluissa kehuja hakemuksestani, että se on parhaimpia heidän näkemiään. Olen käyttänyt tuhottomasti aikaa cv:ni ja hakemukseni päivitykseen ja kysellyt neuvoja kaikilta. Se vaan tyssää tähän haastatteluun, jos edes sinne pääsen. En ikinä vain tunnu pääsevän haastattelusta eteenpäin. En ymmärrä mistä tämä johtuu??? Olen miettinyt, että olen ärsyttävä ihminen jollain tapaa.

Miehellä on ollut jotain säätöä työpaikalla, sen tiedän. En vain tiedä, johtiko se viestittelyjä enempään. mies sanoo, että tämä nainen oli vain todella kiinnostunut minun miehestäni, mutta hän ei ollut yhtään. Enkä koskaan saa tietää totuutta.

Ollaan puhuttu ja puhuttu, olen itkenyt ja raivonnut. Olen jo luovuttanut sen suhteen. Eipä se ole vuosien saatossa mihinkään muuttunut.

Miten sinulta saa pidempiä luentoja??? Mitä se kustantaisi?

• Hei

kyllä sinä pärjäät, olet rehellinen ihminen ja luotat aina itseesi.

minulta saa laajan katsannan sähköpostin kautta, ota yhteyttä tuon tuntijasi-sähköpostin kautta. kerron siellä loput.

t. Keskiyö

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      329
      4392
    2. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      334
      2669
    3. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      70
      2311
    4. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      82
      1939
    5. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      442
      1734
    6. MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."

Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/
      Ensitreffit alttarilla
      31
      1489
    7. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      216
      1332
    8. Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!

Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku
      Kotimaiset julkkisjuorut
      26
      1309
    9. "Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta

löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko
      Maailman menoa
      34
      1242
    10. Hyvää yötä

Kaveri🥰... Olen vähän yllättynyt.
      Ikävä
      66
      1183
    Aihe