Minulle on nähty uutta suhdetta vuodelle 2014, kiinnostaisi vaan kovasti tietää missä minä tämän miehen tapaan ja minkälainen on luonne hänellä??
Joku näkevä
2
62
Vastaukset
Hei
en osaa puhua ajoista, enkä edes usko aikaan.
mutta sen kerron sinulle, että hän on hijaisempaa sorttia kuin sinä.
hän on rehellinen ja perinteinen mies, melko vaatimatonkin. sinun on hyvä olla hänen kanssaan.
hänen kohtaamiseensa liittyy jonkin tavaran "poisvienti". käytkö sinä joskus vaikka ekotorilla, tai jossakin muussa paikassa, missä pääset vanhoista tavaroistasi eroon? tai lähetätkö niitä ehkä jonnekin?
minusta tähän liittyy vanhasta eroon pääseminen, ihan oikeasti. siitä on helppo päästä juttuihin....
t. Keskiyö- Kiitos jos katsot!
Kiitos keskiyö!
Kyllähän minä sellaisessa paikassa käyn :)Tulisko tuohon mitään muuta, esim. miltä mies näyttää tai minkä alan ihmisiä on?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1115347Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493422Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle933288Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku403246- 811867
450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1281607Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt311606Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.431600Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1461286- 161169