oon niin usein kuullut et niit saa ns.katukaupas yms. miten kummas se on mahdollista? juu oon iteki joskus koittanut saada jos en ole saanu ajallaan omia lääkkeitä mut ei taida olla ihan helppo homma :D
bentsot ja katukauppa?
4
4423
Vastaukset
- khkhjbkj
Nykyisin bentsoja on vaikeampi saada niin lekurilta kuin kadultakin. Voi niitä toki ostaa samoilta hemmoilta jotka myy hasa-subutex-piriä.
Kokeile ostaa seuraavan kerran spurgulta joka tulee pummaamaan euroa. Niillä on joskus diapamia a-klinikalta. - asdfgsdfhsdfhsdfh
Skitsofreeniset sossupummit myy lääkkeensä kadulle rahan toivossa
- Anonyymi00008UUSI
V**tu te ette tiedä yhtään mistä puhutte, dissaatte vain kaikkia jotka ovat erinlaisessa elämäntilanteessa kun te, ette näytä yhtään ymmärrystä ihmisille jotka eivät ole niin "onnellisessa" tilanteessa kuin itse olette!!! Mene peilin eteen ja katso pitkään mikä sinä olet tuomitsemaan ketään!!!!
- Anonyymi00009UUSI
V**un naurettavat omahyväiset pellet kun tuomitsette muita vain kuin heillä ei ole rikkaita vanhempia ketkä maksaa teidän yllä pidon!!!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101094
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18619Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606- 68567
- 95552
- 26512
- 49510
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47437