voidaanko luokitella huonoksi ratsastajaksi jos on kokematon kilpailuista?? tai on vain yhden/pari kertaa ollut jossain tallin omissa estekisoissa?? jos ei vaikka vaan hermot kestä kisoihin? muuten vaikka 8 vuotta ratsastanut:D anteeksi epäselvä selitys...
Huono ratsastaja?
4
391
Vastaukset
- katherine__
Ei se tee ratsastajasta huonoa tai kokematonta, jos ei ole ollut kisoissa. Ei kaikki tykkää kisaamisesta.
Toki jos et ole ollut kisoissa, on vaikeampi todistaa omaa tasoaan. Hyvin usein juuri nämä muutaman vuoden ratsastuskoulussa ratsastaneet yliarvioi oman tasonsa pahasti. Ei toki läheskään kaikki.
Miten "huono ratsastaja" määritellään on sekin mielipidekysymys. Minusta huono ratsastaja ei liity ratsastusvuosiin. Huono ratsastaja on sellainen, joka ei ymmärrä hevosen tarpeita, ei osaa "lukea" hevosta ja käyttää esim. liian kovia apuja. Tämmöisiä ratsastajia näkee ihan jopa kansallisissa kisoissa. - Kasiro
Olen samaa mieltä kuin Katherine, huono ratsastaja ei huomioi hevosta ja on kovakätinen ja jalkainen.
Kokematonkin ratsastaja voi olla hyvä.
Kisat on vain taitojen mittari verrattuna muihin kisaajiin. Samaa mieltä minäkin.
- Venkkuuuuuu
Olen samaa mieltä kuin Katherine mutta on mulla muutakin...
Olet sitä mitä ajattelet itsesi olevan.Eli jos ajattelet että olet huono ratsastaja olet huono ratsastaja...Mutta älä lähde tuolle asenteelle sano itsellesi OLEN HYVÄ RATSASTAJA JA MINÄ OSAAN RATSASTAA!
nin ongelmasi ratkeaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841369- 52987
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että370818- 146789
- 55709
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124707- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76622
- 56604