Huono ratsastaja?

eikokematon

voidaanko luokitella huonoksi ratsastajaksi jos on kokematon kilpailuista?? tai on vain yhden/pari kertaa ollut jossain tallin omissa estekisoissa?? jos ei vaikka vaan hermot kestä kisoihin? muuten vaikka 8 vuotta ratsastanut:D anteeksi epäselvä selitys...

4

340

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • katherine__

Ei se tee ratsastajasta huonoa tai kokematonta, jos ei ole ollut kisoissa. Ei kaikki tykkää kisaamisesta.

Toki jos et ole ollut kisoissa, on vaikeampi todistaa omaa tasoaan. Hyvin usein juuri nämä muutaman vuoden ratsastuskoulussa ratsastaneet yliarvioi oman tasonsa pahasti. Ei toki läheskään kaikki.

Miten "huono ratsastaja" määritellään on sekin mielipidekysymys. Minusta huono ratsastaja ei liity ratsastusvuosiin. Huono ratsastaja on sellainen, joka ei ymmärrä hevosen tarpeita, ei osaa "lukea" hevosta ja käyttää esim. liian kovia apuja. Tämmöisiä ratsastajia näkee ihan jopa kansallisissa kisoissa.

• Kasiro

Olen samaa mieltä kuin Katherine, huono ratsastaja ei huomioi hevosta ja on kovakätinen ja jalkainen.
      Kokematonkin ratsastaja voi olla hyvä.
      Kisat on vain taitojen mittari verrattuna muihin kisaajiin.

• Samaa mieltä minäkin.

• Venkkuuuuuu

Olen samaa mieltä kuin Katherine mutta on mulla muutakin...

Olet sitä mitä ajattelet itsesi olevan.Eli jos ajattelet että olet huono ratsastaja olet huono ratsastaja...Mutta älä lähde tuolle asenteelle sano itsellesi OLEN HYVÄ RATSASTAJA JA MINÄ OSAAN RATSASTAA!

nin ongelmasi ratkeaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluaisin rakastaa sinua

Ja olla sinulle se oikea... Rakastan sinua 💗💗💗
      Ikävä
      31
      4224
    2. Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen

Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot
      Maailman menoa
      134
      4037
    3. Tiedätkö mihin

Ominaisuuksiin rakastuin sinussa?
      Ikävä
      61
      3655
    4. onko kaivattusi

vaarallinen? :D
      Ikävä
      87
      3511
    5. Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti

Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans
      Maailman menoa
      31
      3500
    6. Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"

Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe
      Maailman menoa
      64
      3311
    7. Pieni galluppi

Mitäs lahjaa odotat joulupukilta.
      Ikävä
      81
      2876
    8. Olisiko sinulla

Jonossa vaihtoehtoja, ehkä
      Ikävä
      54
      2805
    9. Mitä tuntemuksia

Rakkaasi ääni herättää?
      Ikävä
      25
      2596
    10. Korjaamo suositus

Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p
      Hyrynsalmi
      14
      2294
    Aihe