Luterilaisessa opissa ei ole yhtäkään harhaa

Kristuksen kirkko

Kaikki mitä luterilainen kirkko opettaa, on sydämestään uskovan Raamatun perinpohjin tuntavan tohtorismiehen saksalaisella pieteetillä Raamatusta johtamaa. Jokainen joka nousee luterilaista (tunnustuksellista) opetusta vastaan on valehtelija.

Yksin uskosta,
yksin armosta,
yksin Kristuksen tähden.

Aamen!

Sen sijaan kaikissa muissa uskonlahkoissa on enemmän taikka vähemmän ihmisoppien harhoja, joilla ei ole raamatullisia perusteita.

7

87

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • veli turuust..

amen..

• Kai nyt järki-ihmiset olisivat peranneet pois, jos sellaisen olisivat havainneet???

• yksin vai yhdessä

Tunnejohteiset, Raamattua hyvin vähän tuntevat omasta mielestään muita ihmisiä enemmän valaistuneet ovat yrittäneet perata selkeän Kristuksen opin pois. Mutta vääristelyksi se on aina mennyt, itselleen ovat tien vaikeaksi tehneet.

Ne jotka uskovat vääristelemättömän Jumalan sanan Raamatun todeksi uskoneet (Kristus on suora tie), he iloitsevat kaikesta siitä mitä Jumala on Lutherin raamatunselitysten kautta meille antanut.

Sinne tänne sukkuloivat individualistiset viisastelijat osaavat ainoastaan sekoittaa Jumalan selkeän sanan ja lopulta he maalaavat itsensä nurkkaan, eristyksiin Kristuksen seurakunnasta, jossa HUOM iloitaan yhteydestä ja rakkaudesta yhdessä toisten kristittyjen kanssa.

• LutherKristuksenAsia

Kun se ei valitettavasti riitä Kristuksen seurakunnassa, että on aina oikeassa ja pyrkii toisten ylöäpuolelle yimmäiseksi neuvonantajaksi.

Kristuksen seurakunnassa arvot ovat aivan päinvastaiset. Opetellaan palvelemaan toisia, opetellaan oikeata alamaisuutta toinen toisiaan kohtaan, opetellaan kärsimään toinen toisiaan rakkaudessa, opetellaan hyväksymään erilaisuutta, opetellaan kestämään uskossaan heikompia. Maailmanlopun individualismi on itseensä keskittymistä, se on riemun repiminen itsestä muista välittämättä. Individualismi (itsekskeisyys, omahyväisyys ja nautinnon haku) on epäuskon ohella tuhoamassa kristinuskon.

"Minä, minä, minä, - minä tiedän. Lutherit ja muut Herran apostolit haistakoon pitkän paskan, ei ne mitään Raamatusta tieneet eivätkä ymmärtäneet, minä, minä, minä tiedän kaiken. Kuuntele minua, katso minuun, etkö näe kuinka virheetön olen kuinka hyvin kaiken tiedän. Henki on minun, minä olen Jeesus, unohda kaikki muu katso minuun kuuntele minua, Henki puhuu minun kauttani, me olemme Jumalan kanssa sopineet mikä teille on parasta."

-> Vihne & kumppanit, ettekö ihan oikeasti tunne itseänne, vai mistä on kysymys?

Itsekään ymmärtämättä todellista tilaanne, te dustatte itseen keskittynyttä narsismia (itseihailua), ette Kristusta ja hänen maailmanlaajuista seurakuntaansa, jossa kaikki jäsenet palvelevat toinen toisiaan kukin Jumalalta saamansa lahjan mukaisesti - YHTEISESSÄ Rakkaudessa.

Kristuksen seurakunnassa Jeesus on Herra, ja muut palvelevat toinen toisiaan Rakkaudessa.

Kristuksen seurakunnassa kukaan ei pyri pintaan muiden neuvojaksi, vaan palvelemaan. Uudestisyntynyt kristitty jolla on näkö tallella, näkee kirkkaasti millainen ihana Kristuksen ja hänen seurakuntansa palvelija Martti Luther ja kumppanit oli ja on edelleen, kirjallisen tuotantonsa kautta.

Lutherin henki oli monesti katkolla, kun piru joukkoineen vainosi häntä. Samaa vainoa näkyy joka päivä täälläkin, kun piru valkeuden enkeliksi tekeytyneenä
      häärää joka päivä palvelijoineen, pyrkien omasta lihastaan nousevien impulssien ja mielijohteiden avulla sokaisemanan sotkemaan selvää Jumalan sanaa.

Jokaisella on tietenkin oikeus omaan henkilökohtaiseen uskoonsa mutta älköön kuvaamani kaltaiset henkilöt pyrkikö muita opettamaan, siihen heistä ei kerta kaikkiaan ole. Luther oli Pyhältä Hengeltä armoitettu erittäin osaava opettaja Kristuksen seurakunnassa. Joka mmuuta kirjoittaa Lutherista hän on valehtelija.

• milloinpalataan

Luther oli aikansa lapsi ja taisteli omat taistelunsa omana aikanaan naurettavia paavin uskonnollisia temppuja vastaan.

Ja perusti omat temppunsa ja naurettavat rituaalinsa sekä suorastaan hullut ja jumalattomat lisukkeensa, kuten uudestisyntyneitten tappamisen ja juutalaisen kansan vainon, vauvojen kastamisen ja säilytti Paavin keksimistä sakramenteista muutaman kun ei parempaakaan siihen hätäänkeksinyt.

Joko olisi Raamatun aika ?

• Ei taida olla kysyntää?
        Aina uuden herätyksen myötä tulee rituaaleihin jotain uutta, joko lisää tai karsitaan entistä. Jos ei ole hengellistä traditiota, niin se on luotava. Näin on tapahtunutlestadiolaisuudessakin. Alkuherätyksen aikakauden yhteinen köyhyys ja muutenkin yksinkertainen eläminen on tradition määrittelijä. Ei niinkään raamattu.

Yksinkertaisessa elämäntavassa ei ole mitään vikaa, jos se ei kahlitse niin, että siihen mukaudutaan vaadittuna. Olen kuitenkin varma, ettei Jumala tuomitse meitä, vaikka emme osaisikaan pilkun päälle tulkita Jeesuksen opetuksia. Hän sanoi: Synti on siinä, etteivät usko Minuun!

Hän ei sanonut, että synti eli kadottava asia on siinä, että ymmärätte jotakin vajavaisesti. Minä siis rauhaa julistin, mutta he sodan nostivat.

• päästämeillebarabbas

vihneellä on selvästi vihne pois silmästä ja vaikku korvasta !

toisin kuin aloittajalla, jolla ei ole muut akuin uskonnollinen kiivailu, jota myös farisealaisuudeksi sanotaan, se sam ajosta aikanaan kuului huuto mm; ristiinnaulitse, ristiinnaulitse...ja todella rakkaus barabbaaseen on jälellä.

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään

HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh
      Maailman menoa
      315
      1594
    2. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      236
      1551
    3. Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!

Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku
      Kotimaiset julkkisjuorut
      28
      1529
    4. Kimmo Kiljunen

"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa
      70 plus
      244
      1112
    5. Herätät kyllä

Tunteita vaikka missä muodossa. Tiedät että meidän on vaikea vastustaa toisiamme.
      Ikävä
      73
      973
    6. Mitä haluaisit sanoa

kaivatullesi juuri nyt?
      Ikävä
      58
      944
    7. Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen
      Haapavesi
      60
      725
    8. Kauan aiot vielä vastustella minua?

Miehelle kysymys.
      Ikävä
      47
      716
    9. Miksi teet tästä niin vaikeaa?

Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p
      Ikävä
      25
      669
    10. Nyt on aika

Nousta sängystä keittämään kahvit. ☕ Hyyvää huomenta. Hyyvää huomenta. 🎄❤️😊💫⚜️🐺
      Ikävä
      118
      644
    Aihe