olis kiva aloittaa ratsastus

<<<<

mut ongelmana on etten löydä tallia missä voisin aloittaa.. Oon käyny kattoo keskustallia ja tuomarinkylää < enkä tiedä missä on halvat hinnat

6

106

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • <<<

SIIS ETTÄ OLISI KIVA ALOITTAA RATSASTUS MUT OONKO LIIAN PITKÄ HEVOSEN SELKÄÄN

• Hevosia on toki kaiken kokoisia. Jos olet pitkä, sinulle vain valitaan isompi hevonen. Niitä on kuitenkin yli 180-senttisiäkin joten valikoima ei ihan heti lopu kesken.

Jos vain muuten sopiva talli löytyy... Siinä en osaa auttaa. Helpointa on vain joko käydä talleilla kyselemässä tai sitten soitella niihin ja tiedustella hevosista ja hinnoista.

• Hevoshoitaja!!!

niin ratsastus kanattaa aloitaa se autaa tasapainossa ja saa rohkeutta lisää! Jos etsit hyvää tallia niin missä päin asut? ja sinun kantaa vain jatkaaa etsimistä soitella ja käydä katselemassa talleja ja minkä laisia tunteja oisi ja minkä hintaisia!

• Dumi <3

Ite oon käyny molemmissa ja tykkään eniten Tuomarinkylästä. Hyvä ilmapiiri, hevoset, opetus jne. Keskustalli oli turhan ''kaupunkimainen'' ja tyyrin oloinen mun makuun.

Meitä on erilaisia toiset tykkää olla kaupunki maisemissa ja toiset rennosti :)

• -Hevosnainen-

Tuomarinkylä on hyvä paikka, käyn siellä itsekin, tosin se on Suomen kallein; yli 800€/puoli vuotta.

• Ougulvlv

Suosittelen tolkinkylän ratsastuskoulua. Siellä on isoja ja pieniä heppoja

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      63
      1271
    2. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      11
      900
    3. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      75
      825
    4. Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa

Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.
      Kajaani
      87
      702
    5. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      644
    6. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      37
      589
    7. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      46
      574
    8. Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia

https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot
      Maailman menoa
      121
      536
    9. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      36
      534
    10. Hurmasit sitten minut

kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.
      Ikävä
      43
      523
    Aihe