Milloin on viimeistään aika lähteä Ruotsiin?

....................

Jos teillä on Suomessa kiinteää omaisuutta; kiinteistöjä, maata, metsää, jne, niin kannattaa realisoida omaisuutenne niin äkkiä kuin vain voi. Sitten kaikki rahat kannattaa laittaa esim. jonkun ruotsalaisen pankin tilille. Jos haluaa vielä jäädä Suomeen seuraamaan tilanteen kehittymistä, niin sitä varten voisi sitten vaikka vuokrata jonkun kämpän täältä. Sitten kun Venäläisten joukot aloittaa kulkeutumisensa kohti Suomen rajaa, on aika karistaa Suomen pölyt jaloistaan.

26

154

Vastaukset 26

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä en isänmaata jätä. Eikä jättänyt minun isäni sodan aikana. Kiitos hänelle ja heille kaikille, jotka eivät luikkineet tiehensä kurjia rahojaan hypistellen.

• dsfdsdfgsfd

Kuinkahan moni lähti DDR:stä länteen? Jää sinä tänne vaan.

• dsfdsdfgsfd kirjoitti:

Kuinkahan moni lähti DDR:stä länteen? Jää sinä tänne vaan.

Tämä ei ole DDR. DDR oli keinotekoinen, maailmansodan miehitysvyöhykkeestä muodostettu sosialistinen, lännen porteille pystytetty "mallivaltio".

Minä jään. Toki olen matkustellut ulkomailla, mutta sitten en lähde minnekään, jos joku yrittää väkivalloin tänne ängetä. Tämä on minun maani, ja olen aikasen omistushaluinen. Ja niin olivat talvisodan suomalaiset.

• edaaedswawedaqw
        jjeeves kirjoitti:

Tämä ei ole DDR. DDR oli keinotekoinen, maailmansodan miehitysvyöhykkeestä muodostettu sosialistinen, lännen porteille pystytetty "mallivaltio".

Minä jään. Toki olen matkustellut ulkomailla, mutta sitten en lähde minnekään, jos joku yrittää väkivalloin tänne ängetä. Tämä on minun maani, ja olen aikasen omistushaluinen. Ja niin olivat talvisodan suomalaiset.

Sinulle on paikka kolhoosissa varattuna.

• edaaedswawedaqw kirjoitti:

Sinulle on paikka kolhoosissa varattuna.

Lähimmät "kolhoosit" lienevät Pohjois-Koreassa. Olemme nyt 2000-luvulla. Neuvostoliittoa ei enää ole. Ei ole Varsovan liittoa. Ei ole tiesmonettako työläistern internationaalia.

• asddasadsa
        jjeeves kirjoitti:

Lähimmät "kolhoosit" lienevät Pohjois-Koreassa. Olemme nyt 2000-luvulla. Neuvostoliittoa ei enää ole. Ei ole Varsovan liittoa. Ei ole tiesmonettako työläistern internationaalia.

Tämä mikä nyt tapahtuu on nimenomaan paluuta menneeseen. Vai onko Venäjän käytös muka mielestäsi "2000-lukua" vai?

• TimTT
        asddasadsa kirjoitti:

Tämä mikä nyt tapahtuu on nimenomaan paluuta menneeseen. Vai onko Venäjän käytös muka mielestäsi "2000-lukua" vai?

On!?
        Aivan samanlailla kun Jenkit kun lähti "turvaamaan" (lausutaan: pumppaamaan ilmaiseksi) Kuwaitin ja Irakin öljytorneja! :)

(ja tuo koko lause taas "lausutaan": Tuhoamaan iivöl-imperiumin joukkotuhonta-aseita! :)

• asddasadsa kirjoitti:

Koko suomalaista Suomea ei olisi olemassa, jos ne vähät suomalaiset, jotka täällä asuivat, olisivat vaikka 1000-luvulla hiippailleet sinne sun tänne ympäri silloista Eurooppaa, kun viima tuli idästä ja lähetyssaarnaajat lännestä.

• casddaasd
        TimTT kirjoitti:

On!?
        Aivan samanlailla kun Jenkit kun lähti "turvaamaan" (lausutaan: pumppaamaan ilmaiseksi) Kuwaitin ja Irakin öljytorneja! :)

(ja tuo koko lause taas "lausutaan": Tuhoamaan iivöl-imperiumin joukkotuhonta-aseita! :)

Aivan. On todella uhkaava tilanne suomalaisille tämä nyt.

• asddasadsa kirjoitti:

Venäjän "käytös" on Venäjän käytöstä, riippumatta siitä, onko vallassa sosialismi vai kapitalismi vai ehkä feodaalijärjestelmä tai ruhtinasvalta.

• häivyn liukkaasti

Minä en tule osallistumaan Suomen puolustamiseen mitenkään jos Ukrainan tilanne saa aikaan sen, että Venäjä aloittaa sodan myös Suomea vastaan. Pakenen vähin äänin Ruotsiin ja sieltä edelleen muualle Suomen viranomaisten ulottumattomiin. Senkus soditte keskenänne.

• utelias1

Tuo on kyllä periaatteesa pohtimisen arvoinen kommentti. Mitä puolustettavaa tässä maassa oikein on? Kun päättäjätkään ei puolusta Suomea, lisää mamuja vain ja rahat kreikkaan yms. Ties minne.

• utelias1 kirjoitti:

Tuo on kyllä periaatteesa pohtimisen arvoinen kommentti. Mitä puolustettavaa tässä maassa oikein on? Kun päättäjätkään ei puolusta Suomea, lisää mamuja vain ja rahat kreikkaan yms. Ties minne.

Mitäkö puolustettavaa tässä maassa on? No ei tietysti mitään. Ainahan voi ottaa älypuhelimen ja kotisohvan ja lähteä pakolaiseksi.

Jos maan puolustaminen kuitenkin onnistuu, pelkureista huolimatta, katsomme kyllä, etteivät pelkurit saavu takaisin.

• asdasdsadasdas
        jjeeves kirjoitti:

Mitäkö puolustettavaa tässä maassa on? No ei tietysti mitään. Ainahan voi ottaa älypuhelimen ja kotisohvan ja lähteä pakolaiseksi.

Jos maan puolustaminen kuitenkin onnistuu, pelkureista huolimatta, katsomme kyllä, etteivät pelkurit saavu takaisin.

Ai; katsotko sinä sitten sen tätä maata nykyään asuttavien homojen, lesbojen, mamujen, vegaanien ja muiden viherhippien ja sateenkaariväen kanssa vai? Ei tämä maa katsos ole sama kuin joskus takavuosina; silloin se oli vielä puolustamisen arvoinen.

• utelias1
        jjeeves kirjoitti:

Mutta kun kysymys ei ole mistään pelkureista, vaan siitä, että minkä vuoksi puolustaa Suomea. Jos on riittävän painavia ja hyvä syitä, niin rohkeita kyllä varmasti löytyy. Myös näistä älypuhelinten omistajista.

• katsotaas
        asdasdsadasdas kirjoitti:

Ai; katsotko sinä sitten sen tätä maata nykyään asuttavien homojen, lesbojen, mamujen, vegaanien ja muiden viherhippien ja sateenkaariväen kanssa vai? Ei tämä maa katsos ole sama kuin joskus takavuosina; silloin se oli vielä puolustamisen arvoinen.

Muistithan sen että tähän mamu joukkoon kuuluu ainakin n. 70 000 venäläistä jotka asuvat suomessa.Uskon että tuo lukumäärä on suurempi.Kohta saapuu putin suomeen puolustamaan äiti venäjän lapsia :)

• TimTT

Hei hei! *vilkuttaa*

Mene jo!
      Ruotsi onkin kaltaisillesi vauhkoille skitsoilijoille se oikea osoite! :)

PS: Ei tule ikävä!

• nnfnffbxbnflfkfjfllflfjf
    • jäger

Minä lähden ainakin Saksaan ja varustan siellä vastarinta-armeijan, joka nousee maihin Autonomisen Suomen tasavallan rannikolle!

• Hyvä! Et olekaan defaitisti!

• bye bye

En puolusta tätä mamulandiaa hengelläni

• Minä en kyllä lähtisi mamuksi minnekään. Katsoisin, että jos joku "mamu" puolustaisi Suomea henkensäkin uhraten, hän olisi enemmän suomalainen kuin se "kantasuomalainen", joka jättäisi maan "varmuuden vuoksi".

• Pakattu jo

Kannattaa lähteä joka tapauksessa. Suomen poliitikot ja virkapummit ovat jo ryöstäneet valtion kassan tyhjäksi. Suomi on ohi, ilman Venäjääkin.

• 432243423

On se jännää, miten täällä vihataan mamuja...

..mutta samaan virteen vedetään, miten itse lähedään toiseen maahan.

Eli vihaatte itseänne? Koska mamuksihan te siinä muututte, eli olette yhtä pahoja ja huonoja, kun nämä meidän mamumme.

Itse inho ja -viha ovat ne pahimmat.

• 090+9+6453

Itse uskon,että kovinkaan monia suomalaisia ei toiset maat ota vastaan.ihan vaan siitä syystä miten ovat olleet vastahankaan ulkomaalaisia kohtaan ja vähätelleet näiden tarvetta ja hätää saadakseen turvapaikka.

• odotellaas

Saattepa vielä nähdä kuinka käy suomen kansan.Päättäjät ja eduskunta ihmiset ovat käärineet varmasti rahat taskuihinsa ja pahan päivän varalle tallentaneet verorahat ja kansan tuloja ulkomaisille tileille ja piiloutuvat ulkomaille salaisiin paikkoihinsa jotka ovat varmasti jo valmiiksi ostaneet itselleensä ja perheilleinsä.Vielä tulee huomaamaan hyvin katkerasti suomen kansa minkälainen vitsi on tämä paljon puhuttu" suomalainen isänmaallinen sisu" rotat jättävät uppoavan laivan niinkuin teki ukrainan presidentti. aivan varmasti sama info heilläkin on aivan kuten meillä kansallakin,että jos venäjä tämän maah miehittää niin ei sillä enään ole mitään keinoa päihittää venäjää.ennen oli monia syitä minkä vuoksi suomi voitti venäjän,mutta ajat ja ihmiset on muuttunut sen verran,että enään ei pienestä suomesta olisi minkäänlaista vastusta.Toivotaan,että kun näin käy ja päättäjämme lähtevät lipettiin olisi tahoja jotka estävät tämän karku matkan ja passittavat nämä rotat ensimmäisten joukossa eturintamalle puolustamaan tätä maa poloista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      405
      1696
    2. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      145
      1101
    3. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      87
      1055
    4. Mitähän ajattelet

Nykyään minusta tai meistä tai tapahtuneista?
      Ikävä
      66
      1046
    5. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      94
      952
    6. Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä

Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku
      Sinkut
      142
      802
    7. Hankkikaa elämä

Tiedetään että hän on mielenkiintoinen mutta rajansa kaikella.
      Ikävä
      94
      731
    8. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      45
      691
    9. Voisitko mies auttaa..

Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.
      Ikävä
      50
      669
    10. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      57
      644
    Aihe