Vaparit, teillä on oma palsta

Menkää sinne

Vapaa-ajattelijat, menkää vapaa-ajattelu-palstalle. Se on teitä varten. Liiton jäsenet voivat siellä trollata keskenään. Tosin joukkoon voi tulla liittoon kriittisesti suhtautuvia puheenvuoroja, sillä kaikki vapaa-ajattelijat eivät kuulu liittoon, vaan osa ajattelee omilla aivoillaan.

Vapariliitto ei edusta vapaa-ajattelijoita vaan vain liiton jäseniä. Vielä vähemmän liitto edustaa ateisteja tai kirkkoon kuulumattomia, vaikka liitto lupaa kysymättä ilmoittaa edustavansa näitä.

Vapariliitto toimii valtion rahoilla ja tarjoaa johdon nöyräniskaisimmille myötäjupksijoille juhla-aterioita. Muut jäsenet saavat tyytyä täyttämään kassaa jäsenmaksuilla, lahjoituksilla ja testamenteilla. Viimeksi mainittujen antajien haudat jätetään hunningolle, sillä nekin rahat syödään ja juodaan. Tulos on miinuksella reilusti.

Liiton palkkatrollit ja myötäjuoksijat, jättäkää tämä palsta rauhaan. Kiitos.

11

115

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en maksa

Ihminen voi olla ateisti tai vapaa-ajattelija ilman että kuuluu mihinkään yhdistyksiin tai liittoon. Itse en ikinä liittyisi vapaa-ajattelijoitten liittoon ja vielä vähemmän haluan maksaa siitä.

• 666-666-666

Taitaa olla ennemmin niin että palstan trolli nimenomaan ei ole vapari, vaikka aiheesta mesoaa vaikka kuinka.

• mee itse

Se vapaa-ajattelupalsta kai perustettiin siksi, että siellä voi keskustella niin vaparit kuin muutkin vapaa-ajattelusta, eikä siksi, että vaparit eivät saisi osallistua keskusteluun muilla palstoilla. Eli oikeastaan tuo alotus sisältönsä puolesta sopisi sinne vapaa-ajattelupalstalle, joten miksi tulit tänne höpinöinesi?

• ¨¨¨¨¨¨¨¨

Suomessa on sananvapaus kaikilla,uskovaiset eivät omista tätä
        palstaa. Sanotaanko säännöissä millä foorumilla kukin voin
        kirjoittaa?

• Älä luota vapariin

Onko tämä kirkosta eroamispalsta itse asiassa vaparien aikaansaannos, jossa he mesoavat kirkkoa vastaan? Miksei ole olemassa kirkkoonliittymispalstaa? Haisee siltä, että vaparit haluavat erillisellä vaparipalstalla rauhoittaa tämän palstan kirkonvastaiselle propagandalleen. Kun nyt kirjoittaa tälle palstalle vapareista, vaparit tekopyhästi itkevät, että tämä on väärä palsta arvostella vapareita. Tämä on kuitenkin juuri oikea palsta arvostella vapareita - täällähän ne mesoavat valheitaan ja täällä niitä on vastustettava. Vaparien vastustaminen on totuuden ja tosiasioiden puolesta toimimista vaparivalheita vastaan.

• Tämä onkin väärä palsta arvostella vapareita yleisesti. Jos kuka tahansa vapari, ei-vapari, kristitty tai kuka vaan esittää virheellisiä väitteitä tällä palstalla niin toki sinulla on oikeus virheet tuoda julki niissä keskusteluketjuissa. Kokonaan omat keskusteluketjut vapaa-ajattelijoiden toiminnasta kuuluvat kuitenkin sinne vapaa-ajattelupalstalle. Jos tänne tulee mielestäsi sellaisia keskusteluja jotka eivät mielestäsi palstalle kuulu niin sinulla on toki mahdollisuus ilmoittaa ylläpitoon viesti joka rikkoo palstan sääntöjä. Ne kyllä siirretään oikeaan paikkaan tai poistetaan.

Jos joku mielestäsi rikkoo sääntöjä kirjoittamalla tälle palstalle aiheen vierestä tai kertoo valheita, niin ei se tarkoita että sinä saisit rikkoa sääntöä yhtä lailla. Tiedän että harmittaa äärettömästi nähdä jonkun muun tekevän väärin, mutta siitä huolimatta kannattaa itse pitää kiinni säännöistä jotka on annettu.

"Sentähden, kaikki, mitä te tahdotte ihmisten teille tekevän, tehkää myös te samoin heille; sillä tämä on laki ja profeetat. Menkää ahtaasta portista sisälle. Sillä se portti on avara ja tie lavea, joka vie kadotukseen, ja monta on, jotka siitä sisälle menevät; mutta se portti on ahdas ja tie kaita, joka vie elämään, ja harvat ovat ne, jotka sen löytävät." Matt 7:12-14

• Älä luota vapariin
        rainbowshy kirjoitti:

Tämä onkin väärä palsta arvostella vapareita yleisesti. Jos kuka tahansa vapari, ei-vapari, kristitty tai kuka vaan esittää virheellisiä väitteitä tällä palstalla niin toki sinulla on oikeus virheet tuoda julki niissä keskusteluketjuissa. Kokonaan omat keskusteluketjut vapaa-ajattelijoiden toiminnasta kuuluvat kuitenkin sinne vapaa-ajattelupalstalle. Jos tänne tulee mielestäsi sellaisia keskusteluja jotka eivät mielestäsi palstalle kuulu niin sinulla on toki mahdollisuus ilmoittaa ylläpitoon viesti joka rikkoo palstan sääntöjä. Ne kyllä siirretään oikeaan paikkaan tai poistetaan.

Jos joku mielestäsi rikkoo sääntöjä kirjoittamalla tälle palstalle aiheen vierestä tai kertoo valheita, niin ei se tarkoita että sinä saisit rikkoa sääntöä yhtä lailla. Tiedän että harmittaa äärettömästi nähdä jonkun muun tekevän väärin, mutta siitä huolimatta kannattaa itse pitää kiinni säännöistä jotka on annettu.

"Sentähden, kaikki, mitä te tahdotte ihmisten teille tekevän, tehkää myös te samoin heille; sillä tämä on laki ja profeetat. Menkää ahtaasta portista sisälle. Sillä se portti on avara ja tie lavea, joka vie kadotukseen, ja monta on, jotka siitä sisälle menevät; mutta se portti on ahdas ja tie kaita, joka vie elämään, ja harvat ovat ne, jotka sen löytävät." Matt 7:12-14

Kiertelystä taas kerran huomaa, ettei ole puhtaat jauhot pussissa. Ilmeisesti on niin, että te yritätte siirtää vapariarvostelun toiselle palstalle voidaksenne täällä mesota vapaasti. Koska tämmöinen on tilanne, täytyy mesoamistanne edelleen oikaista tällä palstalla.

• sörsseli on pelle

Kuohittu sörsseli se jaksaa munata itseään ja pissata omiin housuihinsa.

Oikea ateistien Ms Peuhkuri.

Hahahahaaaa!!!!!

• Nasse..

Sösseli on kyllä hihhuli, ei kaveri voi ateisti olla, niin pahasti kymi velloo.

• sösselström
        Nasse.. kirjoitti:

Sösseli on kyllä hihhuli, ei kaveri voi ateisti olla, niin pahasti kymi velloo.

Tähän ketjuun en olekaan vielä osallistunut mutta olen yhä vakuuttuneempi vaparien vainoharhaisuudesta johtoklikissä.

• Eroa vapareista
        sösselström kirjoitti:

Tähän ketjuun en olekaan vielä osallistunut mutta olen yhä vakuuttuneempi vaparien vainoharhaisuudesta johtoklikissä.

Sama vaikutelma.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      231
      7876
    2. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      45
      5460
    3. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4842
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      76
      3547
    5. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      153
      3462
    6. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      2045
    7. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      32
      2041
    8. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      31
      1869
    9. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      45
      1748
    10. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      39
      1697
    Aihe