Vei taas Natoa,jenkkejä ja EU:ta 1000-0 järjestämällä tulitauon kun walesissa keskityttiin venäjän pakotteisiin!On se shakkimestari tuo mies!!
Putin
11
92
Vastaukset
Wannabe öljysheikki osaa pelata?
- putin on neutraali
Donbassin puolustusjoukot olivat jo tuhoamassa Porosenkon viimeiset hajanaiset huligaani armeijan rippeet, ennen kuin Petro halusi lisäaikaa tulitauolla, jotta saisi Naton mukaan vallankaappaukseensa.
Poro aloitti hyökkäyksen , pudotti MH 17 koneen, pommitti 3 kk siviilejä miljoona kaupungeissa?
Ja tämä on aikusen oikea totuus, jos toisin väitätte, olette joukkopsykoosin uhreja, sääli.- Joko baari meni kii...
Näytät olevan yksilöpsykoosin uhri.
- Hiippailija
Kapinallisten kerrotaan ajavan tankein luhanskista pohjoiseen. Ampuvat taloja mennessään.
- ??????????
Fuherin ymmärryksessä on suuria puutteita.
- Näin se menee
Poroshenko lopulta tajusi,ettei Putinin kanssa sovi leikkiä.Ukrainan armeija on lyöty ja Separatistit sai hyvät neuvotteluasemat.
Siksi Putin pystyi sanelemaan ehdot millä tulitauko toteutetaan.
Ainahan voittajat sanelee rauhanehdot kaikissa sodissa. - Obama vihjaisi
Porosenkon oli pakko suostua tulitaukoon koska Ukrainan joukot olisivat tuhoutuneet.
Nyt Porosenko ryhmittää joukkojaan ja ns. Naton sotaharjoitukset länsi-Ukrainassa siirtyvät itä-Ukrainaan näin ovat natojoukot mukana Porosenkon uudessa hyökkäys aallossa itä-Ukrainaan.
Länsi media uutisoi tapahtuman aluejoukkojen aloittamana hyökkäyksenä.
Tämä on jo USAn laatima sota suunnitelma.- appisap
Toivotaan näin, mutta tuskinpa nyt kuitenkaan Nato on innostunut työntämään käsiään tuohon paskaan. Sotilaallista konsultaatiota jenkit antanevat Ukrainan lailliselle hallitukselle terroristeja vastaan, mutta tuskin sen kummempaa apua. No satelliittitietoja ehkä jakavat.
- Obama vihjaisi
appisap kirjoitti:
Toivotaan näin, mutta tuskinpa nyt kuitenkaan Nato on innostunut työntämään käsiään tuohon paskaan. Sotilaallista konsultaatiota jenkit antanevat Ukrainan lailliselle hallitukselle terroristeja vastaan, mutta tuskin sen kummempaa apua. No satelliittitietoja ehkä jakavat.
Kovasti on USA n edustajat vieraileet Venäjän rajan läheisyydessä neuvoa jakamassa.
Obama Virossa sotaa lietsomassa ja pienemmet pellet Ukrainassa. - max.sydov
appisap kirjoitti:
Toivotaan näin, mutta tuskinpa nyt kuitenkaan Nato on innostunut työntämään käsiään tuohon paskaan. Sotilaallista konsultaatiota jenkit antanevat Ukrainan lailliselle hallitukselle terroristeja vastaan, mutta tuskin sen kummempaa apua. No satelliittitietoja ehkä jakavat.
Lailliselle hallitukselle?Onko siellä sellainen?Muutama pv sitten piti julkistaa väliraportti matkustajakoneen putoamisesta.Eipä kuulunut......Joku pihtaa tietoa!
- sappiass
max.sydov kirjoitti:
Lailliselle hallitukselle?Onko siellä sellainen?Muutama pv sitten piti julkistaa väliraportti matkustajakoneen putoamisesta.Eipä kuulunut......Joku pihtaa tietoa!
Tiistaille se on luvattu. Eikä tiedon pihtaaminenkaan ole natseille oikeutus hyökätä itsenäisen naapurimaan kimppuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291313
- 99833
- 75640
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m149408Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30387Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368