Putin

fueller

Vei taas Natoa,jenkkejä ja EU:ta 1000-0 järjestämällä tulitauon kun walesissa keskityttiin venäjän pakotteisiin!On se shakkimestari tuo mies!!

11

92

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Wannabe öljysheikki osaa pelata?

    • putin on neutraali

      Donbassin puolustusjoukot olivat jo tuhoamassa Porosenkon viimeiset hajanaiset huligaani armeijan rippeet, ennen kuin Petro halusi lisäaikaa tulitauolla, jotta saisi Naton mukaan vallankaappaukseensa.
      Poro aloitti hyökkäyksen , pudotti MH 17 koneen, pommitti 3 kk siviilejä miljoona kaupungeissa?
      Ja tämä on aikusen oikea totuus, jos toisin väitätte, olette joukkopsykoosin uhreja, sääli.

      • Joko baari meni kii...

        Näytät olevan yksilöpsykoosin uhri.


    • Hiippailija

      Kapinallisten kerrotaan ajavan tankein luhanskista pohjoiseen. Ampuvat taloja mennessään.

    • ??????????

      Fuherin ymmärryksessä on suuria puutteita.

    • Näin se menee

      Poroshenko lopulta tajusi,ettei Putinin kanssa sovi leikkiä.Ukrainan armeija on lyöty ja Separatistit sai hyvät neuvotteluasemat.
      Siksi Putin pystyi sanelemaan ehdot millä tulitauko toteutetaan.
      Ainahan voittajat sanelee rauhanehdot kaikissa sodissa.

    • Obama vihjaisi

      Porosenkon oli pakko suostua tulitaukoon koska Ukrainan joukot olisivat tuhoutuneet.
      Nyt Porosenko ryhmittää joukkojaan ja ns. Naton sotaharjoitukset länsi-Ukrainassa siirtyvät itä-Ukrainaan näin ovat natojoukot mukana Porosenkon uudessa hyökkäys aallossa itä-Ukrainaan.
      Länsi media uutisoi tapahtuman aluejoukkojen aloittamana hyökkäyksenä.
      Tämä on jo USAn laatima sota suunnitelma.

      • appisap

        Toivotaan näin, mutta tuskinpa nyt kuitenkaan Nato on innostunut työntämään käsiään tuohon paskaan. Sotilaallista konsultaatiota jenkit antanevat Ukrainan lailliselle hallitukselle terroristeja vastaan, mutta tuskin sen kummempaa apua. No satelliittitietoja ehkä jakavat.


      • Obama vihjaisi
        appisap kirjoitti:

        Toivotaan näin, mutta tuskinpa nyt kuitenkaan Nato on innostunut työntämään käsiään tuohon paskaan. Sotilaallista konsultaatiota jenkit antanevat Ukrainan lailliselle hallitukselle terroristeja vastaan, mutta tuskin sen kummempaa apua. No satelliittitietoja ehkä jakavat.

        Kovasti on USA n edustajat vieraileet Venäjän rajan läheisyydessä neuvoa jakamassa.
        Obama Virossa sotaa lietsomassa ja pienemmet pellet Ukrainassa.


      • max.sydov
        appisap kirjoitti:

        Toivotaan näin, mutta tuskinpa nyt kuitenkaan Nato on innostunut työntämään käsiään tuohon paskaan. Sotilaallista konsultaatiota jenkit antanevat Ukrainan lailliselle hallitukselle terroristeja vastaan, mutta tuskin sen kummempaa apua. No satelliittitietoja ehkä jakavat.

        Lailliselle hallitukselle?Onko siellä sellainen?Muutama pv sitten piti julkistaa väliraportti matkustajakoneen putoamisesta.Eipä kuulunut......Joku pihtaa tietoa!


      • sappiass
        max.sydov kirjoitti:

        Lailliselle hallitukselle?Onko siellä sellainen?Muutama pv sitten piti julkistaa väliraportti matkustajakoneen putoamisesta.Eipä kuulunut......Joku pihtaa tietoa!

        Tiistaille se on luvattu. Eikä tiedon pihtaaminenkaan ole natseille oikeutus hyökätä itsenäisen naapurimaan kimppuun.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      640
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe