http://www.aamulehti.fi/Ulkomaat/1194928644470/artikkeli/reuters mh17turmassa kuolleiden saksalaisten omaiset haastavat ukrainan oikeuteen.html
"Kolmen MH17-lentoturmassa Itä-Ukrainassa kuolleen saksalaisen perheet aikovat haastaa Ukrainan oikeuteen 298 taposta, Chicago Tribune ja Reuters uutisoivat.
Asiasta kertoi perheitä edustava lakimies Elma Giemulla. Giemulla on erikoistunut ilmailulainsäädäntöön. Hänen mukaansa Ukrainan olisi pitänyt sulkea ilmatila, jos se ei pystynyt aukottomasti varmistamaan ilmatilan turvallisuutta."
Samalla alueella, jonka ilmatilasta Ukraina päättää ja minkä yli Ukrainan lennonjohto lennätti koneita ylilentomaksujen tienaamisen takia oli muutamien viikkojen sisällä ammattu alas jo 4-5 konetta.
Rahalla tästä toki selviää kunhan maksaa 50-100 miljoonan euron korvaukset. Tosin perseaukisella valtiolla ei välttämättä ole tälläisiä rahoja, mutta aina Ukrainan ulkomailla olevaa omaisuutta voidaan ulosmitata jos rahaa ei tule.
Saksalaiset haastavat Ukrainan oikeuteen lentoturmasta
6
58
Vastaukset
- sappiass
Lopulliseksi maksumieheksi pitäisi tietenkin joutua Venäjän armeijan, joka ampui koneen alas, mutta kun ei niitä paskapäitä saa mihinkään vastuuseen, niin muut maksavat.
Vaikka totta tuokin kyllä, että Ukrainallakin on oma vastuunsa tapahtuneeseen. Suurin vastuu on silti lentokoneen alasampujilla, minkä näkee jo siitäkin, että raukkikset valehtelevat silmät soikeina ties mitä satuja, etteivät vaan joutuisi vastuuseen.- fueller
Sinähän se edustat sitä totuutta!Aika näyttää toteen sen,että likaisen pelin mestari USA oli mukana jollakin tapaa mukana tiputuksessa.Toki Ukrainan rikollishallinto ilmavoimineen oli mukana käytäntöä toteuttamassa.Omien valtapyrkimysten vuoksi USA tekee mitä tahansa.Asiahan on myös selvinnyt tavan tallaajille perehtymällä Wikileaks-raportteihin netissä.Juutalaiskätyri Porosenkolle pitäisi laittaa 100milj euron korvauskanne maksuun ja joka euro maksuun omaisille!Musta poika voisi myös osallistua talkoisiin sappipapin kanssa!
- sappiass
fueller kirjoitti:
Sinähän se edustat sitä totuutta!Aika näyttää toteen sen,että likaisen pelin mestari USA oli mukana jollakin tapaa mukana tiputuksessa.Toki Ukrainan rikollishallinto ilmavoimineen oli mukana käytäntöä toteuttamassa.Omien valtapyrkimysten vuoksi USA tekee mitä tahansa.Asiahan on myös selvinnyt tavan tallaajille perehtymällä Wikileaks-raportteihin netissä.Juutalaiskätyri Porosenkolle pitäisi laittaa 100milj euron korvauskanne maksuun ja joka euro maksuun omaisille!Musta poika voisi myös osallistua talkoisiin sappipapin kanssa!
Ai Wikileaks on ehtinyt jo kommentoimaan lentokonemurhaakin? Vai niinkö se menee, että koska Wikileaks, niin kaikki paha maailmassa on USA:n syytä?
Totta puhuen vähintään samaa kuin Wikileaksissa paljastettu, tekee Venäjäkin jatkuvasti, mutta ei siitä nouse kohua, koska se ei ole mikään yllätys kenellekään. Wikileaksin kohu johtuu siitä, että USA:lta moni odotti parempaa kuin Venäjän barbaareilta. No parempaa on saatukin, mutta ei silti niin korkeiden moraalistandardien mukaista, kuin olisi toivottu.
USA:n syytä lentokonemurha on sillä viisiin, että eivät siivonneet separeita Itä-Ukrainasta hävittäjillään, vaikka olisivat siihen kyenneet ja vaikka Ukraina pyysi USA:n sotilasapua. Jos separit olisi lakaistu hevonvittuun ajoissa, niin ne 300 olisivat elossa. Ja Puttanalla iso ikku Kremlissä, kun ei uskaltaisi enää lähteä seikkailemaan yli maansa rajojen. fueller kirjoitti:
Sinähän se edustat sitä totuutta!Aika näyttää toteen sen,että likaisen pelin mestari USA oli mukana jollakin tapaa mukana tiputuksessa.Toki Ukrainan rikollishallinto ilmavoimineen oli mukana käytäntöä toteuttamassa.Omien valtapyrkimysten vuoksi USA tekee mitä tahansa.Asiahan on myös selvinnyt tavan tallaajille perehtymällä Wikileaks-raportteihin netissä.Juutalaiskätyri Porosenkolle pitäisi laittaa 100milj euron korvauskanne maksuun ja joka euro maksuun omaisille!Musta poika voisi myös osallistua talkoisiin sappipapin kanssa!
Missä sun todisteet?
Jos suomen itärajalla ammuttaisiin suomen armeijan rahtilentokone alas, mitäköhän tapahtuisi.
Kansainvälinen yhteisö vähät välittäisi.
Entä pitäisikö suomen sulkea ilmatilansa siviililentokoneilta?- tuota noin
Yleensä sota alueiden ilmatilat missä käydään aktiivisia ilmataisteluita suljetaan paitsi ukrainassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291323
- 100851
- 75660
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11491ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m151427Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30397Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368