Ukrainan armeijan sotilas roikkuu korkeajännite johdossa

sotaa pukkaa

14

214

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kovin vanha juttu.
      Tuohon ensimmäisen kerran dokumentoitu kun "karavaani" Ukrainasta lehtimies kävivät hakemassa ruumiita Ilovaisk:n taisteluiden jälkeen.

      (joutuivat sitten myös pakenemaan tulitaukotulitusta)

      • Ja jos en väärin muista niin kyseinen romuläjä on seurausta Putinin lupauksesta Ukrainan saarroksiin jääneille sotilaille että heille taataan turvallinen poistumistie.
        (yksi maastoauto, jossa mukana perääntymisen kuvannut toimittaja, pääsi läpi)


      • sotaa pukkaa
        sotilaspassi kirjoitti:

        Ja jos en väärin muista niin kyseinen romuläjä on seurausta Putinin lupauksesta Ukrainan saarroksiin jääneille sotilaille että heille taataan turvallinen poistumistie.
        (yksi maastoauto, jossa mukana perääntymisen kuvannut toimittaja, pääsi läpi)

        Eihän putin voi luvata sepratistien puolesta yhtään mitään, koska putin ei johda sepratisti joikkoja.

        Lisäksi mitään lupauksia voi antaa porukalle jonka tehtävä on murskata separatistit. Itsehän ovat sinne halunneet tappelemaan vapaaehtoisina ei sellaisille tule antaa mitään lupauksia päästä mistään saarroista pois. Taistelkoon loppuun asti kun ovat sinne itse vapaaehtoisina halunneet.

        Missä viipyy se Ukrainan suklaa keisarin lupaama separatistien murskaaminen?

        http://en.europeonline-magazine.eu/1st-leadukraines-poroshenko-promises-to-crush-pro-russian-rebelsby-nikolaus-von-twickel-dpa_338404.html


      • sotaa pukkaa kirjoitti:

        Eihän putin voi luvata sepratistien puolesta yhtään mitään, koska putin ei johda sepratisti joikkoja.

        Lisäksi mitään lupauksia voi antaa porukalle jonka tehtävä on murskata separatistit. Itsehän ovat sinne halunneet tappelemaan vapaaehtoisina ei sellaisille tule antaa mitään lupauksia päästä mistään saarroista pois. Taistelkoon loppuun asti kun ovat sinne itse vapaaehtoisina halunneet.

        Missä viipyy se Ukrainan suklaa keisarin lupaama separatistien murskaaminen?

        http://en.europeonline-magazine.eu/1st-leadukraines-poroshenko-promises-to-crush-pro-russian-rebelsby-nikolaus-von-twickel-dpa_338404.html

        >Missä viipyy se Ukrainan suklaa keisarin lupaama separatistien murskaaminen?

        Nehän murskattiin ja tapettiin jo.

        Kuten sinäkin tiedät (venäjä myöntänyt, kapinalliset tiedottaneet), heidän tilalleen tuli venäjän armeijan sotilaat. Ja myös tankit (jotka nekin kaikki on nähneet).


      • sotaa pukkaa
        sotilaspassi kirjoitti:

        >Missä viipyy se Ukrainan suklaa keisarin lupaama separatistien murskaaminen?

        Nehän murskattiin ja tapettiin jo.

        Kuten sinäkin tiedät (venäjä myöntänyt, kapinalliset tiedottaneet), heidän tilalleen tuli venäjän armeijan sotilaat. Ja myös tankit (jotka nekin kaikki on nähneet).

        Älä nyt ihan höpöjä puhu separatistien kaikki yksiköt ovat edelleen toiminnassa ja hallitsevat itä-ukrainaa ja ovat järjestämässä kansanäänestystä alueen tulevaisuudesta.

        Separatistien edelleen toiminnassa olevat yksiköt:
        Novorossiya Armeija
        Donetsk Kansan Armeija
        Luhansk Kansan Armeija
        Donbass Kansan Miliisi
        Vostok Pataljoona
        Venäjän Ortodoksinen Armeija
        Oplot Pataljoona
        Zarya Pataljoona
        Kalmius Pataljoona

        Sekä Itä-ukrainan kaivostyöläisistä koostetut joukot:
        http://www.reuters.com/article/2014/05/28/us-ukraine-crisis-miners-idUSKBN0E80VX20140528

        Sekä tietenkin tuhannet ukrainan armeijasta, poliisista ja rajavartioista separatistien puolelle loikanneet.


      • sappasss
        sotaa pukkaa kirjoitti:

        Eihän putin voi luvata sepratistien puolesta yhtään mitään, koska putin ei johda sepratisti joikkoja.

        Lisäksi mitään lupauksia voi antaa porukalle jonka tehtävä on murskata separatistit. Itsehän ovat sinne halunneet tappelemaan vapaaehtoisina ei sellaisille tule antaa mitään lupauksia päästä mistään saarroista pois. Taistelkoon loppuun asti kun ovat sinne itse vapaaehtoisina halunneet.

        Missä viipyy se Ukrainan suklaa keisarin lupaama separatistien murskaaminen?

        http://en.europeonline-magazine.eu/1st-leadukraines-poroshenko-promises-to-crush-pro-russian-rebelsby-nikolaus-von-twickel-dpa_338404.html

        Mitäs sitten menevät antamaan lupauksia? Vai saako venäläinen pettää kaikki lupauksensa "natseille"? Vähän kuin muslimi vääräuskoisille.

        Sehän tuossa rauhassa hauskaa olikin: Putin muka allekirjoitti sen, mutta kun Ukrainassa "ei ole" Putinin sotilaita, "eikä Putin johda separeja", niin koko sopimus on täysin arvoton.

        Tässä on kaksi vaihtoehtoa: annetaan Putlerin tehdä Ukrainalle mitä haluaa tai vedetään länsimaiden turvin Puttanaa pataan ja kunnolla.
        Pelkään pahoin ensimmäisen toteutuvan. Ja mikä maa seuraavaksi?


      • sotaa pukkaa kirjoitti:

        Älä nyt ihan höpöjä puhu separatistien kaikki yksiköt ovat edelleen toiminnassa ja hallitsevat itä-ukrainaa ja ovat järjestämässä kansanäänestystä alueen tulevaisuudesta.

        Separatistien edelleen toiminnassa olevat yksiköt:
        Novorossiya Armeija
        Donetsk Kansan Armeija
        Luhansk Kansan Armeija
        Donbass Kansan Miliisi
        Vostok Pataljoona
        Venäjän Ortodoksinen Armeija
        Oplot Pataljoona
        Zarya Pataljoona
        Kalmius Pataljoona

        Sekä Itä-ukrainan kaivostyöläisistä koostetut joukot:
        http://www.reuters.com/article/2014/05/28/us-ukraine-crisis-miners-idUSKBN0E80VX20140528

        Sekä tietenkin tuhannet ukrainan armeijasta, poliisista ja rajavartioista separatistien puolelle loikanneet.

        Perätöntä potaskaa.
        Kaikki tietää että elokuun puoleen väliin mennessä separatistit oli miltei kaikki siivottu pois kalustoineen päivineen, Ukraina eteni vauhdilla.

        Tässä on todenmukainen kalustomäärä kesäkuussa (pohjautuu silminnäkijöihin):
        http://2.bp.blogspot.com/-aCzsIkdo2r8/U7EfFYN6dYI/AAAAAAAASRs/fh1RDoN1k5U/s1600/Whereabouts tanks 6-28.jpg

        Sitten tapahtui jotain:
        http://www.interpretermag.com/wp-content/uploads/2014/08/LiveUMap-Timelapse-July-13-Aug5.gif
        Ukrainan armeija tuhosi separatistien armeijan.
        Putinin pojat tuli hätiin kuten etukäteen kapinalliset sanoivat:
        https://pbs.twimg.com/media/Byb3H3NIYAAmbID.jpg


        Ja loikkarijutut jotka olen lukenut on olleet täysin tekaistuja.
        Esim: http://cdn2-b.examiner.com/sites/default/files/styles/image_content_width/hash/bf/06/bf06c4a62a1c625cb08fe9bdce927dd7.png?itok=ipiZ66wd

        Sitten tuli venäläiset. Fakta.

        Tämä on todella hyvää luettavaa jotta oppii suodattamaan venäläistä ytietoa:
        http://www.examiner.com/list/russia-s-top-100-lies-about-ukraine


      • tuota noin
        sotilaspassi kirjoitti:

        Perätöntä potaskaa.
        Kaikki tietää että elokuun puoleen väliin mennessä separatistit oli miltei kaikki siivottu pois kalustoineen päivineen, Ukraina eteni vauhdilla.

        Tässä on todenmukainen kalustomäärä kesäkuussa (pohjautuu silminnäkijöihin):
        http://2.bp.blogspot.com/-aCzsIkdo2r8/U7EfFYN6dYI/AAAAAAAASRs/fh1RDoN1k5U/s1600/Whereabouts tanks 6-28.jpg

        Sitten tapahtui jotain:
        http://www.interpretermag.com/wp-content/uploads/2014/08/LiveUMap-Timelapse-July-13-Aug5.gif
        Ukrainan armeija tuhosi separatistien armeijan.
        Putinin pojat tuli hätiin kuten etukäteen kapinalliset sanoivat:
        https://pbs.twimg.com/media/Byb3H3NIYAAmbID.jpg


        Ja loikkarijutut jotka olen lukenut on olleet täysin tekaistuja.
        Esim: http://cdn2-b.examiner.com/sites/default/files/styles/image_content_width/hash/bf/06/bf06c4a62a1c625cb08fe9bdce927dd7.png?itok=ipiZ66wd

        Sitten tuli venäläiset. Fakta.

        Tämä on todella hyvää luettavaa jotta oppii suodattamaan venäläistä ytietoa:
        http://www.examiner.com/list/russia-s-top-100-lies-about-ukraine

        "Perätöntä potaskaa.
        Kaikki tietää että elokuun puoleen väliin mennessä separatistit oli miltei kaikki siivottu pois kalustoineen päivineen, Ukraina eteni vauhdilla."

        Käsittämätöntä potaskaa suollat itse. Koko krimi vaihtoi puolta ampumatta laukaustakaan. Suurin osa krimin poliiseista ja sotilaista loikkasi toiselle puolelle ja samalla palkat ja eläkeedut kolminkertaistuivat entisestä. Useita Krimilla olevia Ukrainan sotilas komentajia, poliisikomentejia erotettiin, koska he loikkasivat toiselle puolelle, mutta heillä on jo uusi työpaikka Krimin uudessa hallinnossa. Komentajien erottamiset on kyllä dokumentoitu mediassa vaikka länsi media vääristeleekin asioita.

        Itä-ukrainan poliisivoimista ja sotilaista noin puolet vaihtoi puolta. Puolta vaihtoi myös kokonaiset yksiköt kuten Ukrainan armeijan 76, prikaati. Vaikka länsimedia ei kerrokaan asiasta.


    • max.sydov

      Jos olisin Putin harkitsisin ensimmäisenä Suomea,Viroa tai Puolaa.näistä jenkkien sylikoirista on ollut eniten harmia.

      • UrheilijaMies112

        Venäjä saisi kyllä oikein kunnollla alkaa painostamaan Suomea kun sitten näitä nykypäivän ahneita Wahlroosseja ja muita hyväveliverkostolaisia, sekä suojatyö virkamiehiä alkaisi kaduttaa se miten tuli oltua niin ahne kun nyt pitäisi houkutella köyhiä suomalaisia ja pätkätyöläisiä puolustamaan maata.

        Siinä saakin olla aikamoinen sanaseppo kun perustelee miksi puolimiljoonaa patkätyöläistä ja ulosotossa Suomen kansalaisen pitäisi mennä rintamalle puolustamaan ulosoton valtavia palkkoja etuja ja eläkkeitä. Sekä muiden ahneiden Wahlroossien pankkiosaikkeita ja muita osakeita ja optioita.

        Se Putinissa on hyvää, että länsimaiden suojatyö virkamiehet ja uusioliberaali rikkaat joutuvat kuseen ahneutensa ja sen takia kun ovat niin kauan kusettaneet pätkätyöläisiä ja työttömiä.


      • sappiass
        UrheilijaMies112 kirjoitti:

        Venäjä saisi kyllä oikein kunnollla alkaa painostamaan Suomea kun sitten näitä nykypäivän ahneita Wahlroosseja ja muita hyväveliverkostolaisia, sekä suojatyö virkamiehiä alkaisi kaduttaa se miten tuli oltua niin ahne kun nyt pitäisi houkutella köyhiä suomalaisia ja pätkätyöläisiä puolustamaan maata.

        Siinä saakin olla aikamoinen sanaseppo kun perustelee miksi puolimiljoonaa patkätyöläistä ja ulosotossa Suomen kansalaisen pitäisi mennä rintamalle puolustamaan ulosoton valtavia palkkoja etuja ja eläkkeitä. Sekä muiden ahneiden Wahlroossien pankkiosaikkeita ja muita osakeita ja optioita.

        Se Putinissa on hyvää, että länsimaiden suojatyö virkamiehet ja uusioliberaali rikkaat joutuvat kuseen ahneutensa ja sen takia kun ovat niin kauan kusettaneet pätkätyöläisiä ja työttömiä.

        Joo, varmaan teillä sosiaalipummeilla ja muilla luusereilla menisi paljon paremmin Venäjän vallan alla.


      • UrheilijaMies112
        sappiass kirjoitti:

        Joo, varmaan teillä sosiaalipummeilla ja muilla luusereilla menisi paljon paremmin Venäjän vallan alla.

        Krimillä ja Itä-ukrainassa suurimman osan eläkkeet nousivat kun kaikille alettiin maksaa samaa eläkettä. Talousvaikeuksissa olevien velat poistettiin potkimalla Ukraina mieliset virkamiehet pois itä-ukrainasta ja krimiltä. Suomessakin on puolimiljoonaa maksuhäiriössä olevaa työtöntä tai konkurssin tehnyttä, joka on enemmän kuin ikinä suomen historiassa heidänkin ulosottokulunsa ja velkojen perintä päättyy kunhan suomalaiset ulosottomiehet potkitaan täältä vittuun tai ulosotto ukot rintamalle kuolemaan.

        Oligarkkien omistamia kaivokset kanssalistamalla rahaa riitti köyhien auttamiseen kun aikaisemmin kaivoksien tuotoilla rakennettiin kartanoita muutamalle oligarkille. Nyt tuotoilla maksetaan eläkkeitä ja asuntojen korjauksia tavallisille ihmisille.

        Tässähän alkaa oikein innolla kannattaa Putinia ja ylistämään häntä.


    • Porosekosi

      soppaperse voi vetää "natokiimassaan" vaikka omaan käteen tai Stubbin ruotsalaiseen peräreikään.

    • psotilas

      "kuis roikkuu"

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe