jostain syystä länsi mediassa ei tuoda tätä puolta asioista esiin. Ei se ihan niin voi mennä, että länsi media maksetaan jenkkien mainosrahoilla uutisoimaan terroristit terroristit ja sitten saa ilmapommittaa ja ampua raketteja kaupunkeihin.
Lisäksi sitä puolta asioista ei ole tuota länsimediassa esiin, että separatistien tykistö on iskenyt lähes pelkästään ukrainan armeijaan kun Ukrainan armeija on pommittanut toistuvasti siviilikohteisiin tehtaisiin, kaupunkeihin, yksityisten ihmisten rakennuksiin, polttoaine asemille ja niin edelleen.
Lisäksi länsimediassa ei ole tuotu tarpeeksi esiin sitä, että kun porosenkoa valittiin vain länsiukrainalaiset äänestivät häntä. Kaikkien ukrainalaisten äänestämä presidentti Viktor Yanukovych syrjäytettiin laittomasti ja sen jälkeen presidentiksi laitettiin vaaleissa valitsematon Oleksandr Turchynov ja pelkästään länsi ukrainan äänestämä Porosenko ja länsi media on maksettu valehtelemaan, että hän on koko ukrainan presidentti.
Ukraina oli se osapuoli joka käytti raskasta tykistöä ensin
12
137
Vastaukset
Höpönlöpön taas.
Mikäli kapinalliset käyttävät koko ajan siviilejä ihmiskilpenään, niin toki siviileihinkin sattuu.
Sen sijaan kapinallisten teoista on selvät todisteet!
Ampuvat siviilejä mm. siksi että saadaan venäjän propaganda tyytyväiseksi.
http://ukraineatwar.blogspot.nl/2014/08/russians-shelling-cities-and-villages.htmlMonesti joutuu kotona olemaan erotuomarina 8v ja 4v kavereiden välillä.
Ukraina vs Venäjä kaplakka näyttää kovin samalta.
Toinen tönäisee ja toinen tönäisee takas ja tappelu alkaa.
Aivan turhaan sanoa että:
-se on viisaanpi joka lopettaa ensin
-koskaan ei saa kostaa
-heikompiaan ei saa kiusata
-isi syö teidän karkit jos ette rauhoitu
Jne.
Mutta lapset oppii ennen aikuisikää. Miksiköhän Ukraina ja Venäjä on jääneet lapsen asteelle? (samoin Israel ja Palestiina ja ja ja...)- itsenäinen aikuinen
Miksi Ukraina ja Venäjä…?
Siksi koska Ukrainan itäosat halusivat itsenäistyä ja aikuistua, mutta Ukraina ei halunnut eikä Venäjäkään ole tunnustanut (vielä) valtioita. Siinä on sellainen äiti-kompleksi, you know, psykologinen aspekti. Mutta kuten lapsesi vielä kerran jättävät kotisi, toivo että samoin saa Donetskin kansantasavalta jättää äitinsä ja isänsä :)
- mitä seuraavaksi?
Venäjä oli se joka ensin hyökkäsi Krimille.
Itä Ukrainan separatistit olivat ne jotka alkoivat ensin Venäjän tukemana uhkailemaan asein Ukrainan yhtenäisyyttä.
Ilman näitä toimia kukaan ei olisi kuollut. Nyt Itä Ukrainassa on täysi katastrofi, kiitos Venäjän.- mieti vähän
Jos ukrainan vaaleissa valittua presidenttiä ei olisi syrjäytetty länsimaiden maksamalla valankaappauksella mitään tuskin olisi käynyt. Venäjällä oli perusteltu pelko siitä, että länsimaat pyrkivät hyökkäämään myös venäjälle vallankaappausaikeissa jotta maailman suurimmat luonnonvarat voitaisiin varastaa.
Lännen suurin virhe on jatkuva hyökkääminen itää kohti rahoittamalla vallankaappauksia luonnonrikkauksia paljon sisältävissä maissa, jotka sittenmin on torjuttu vastahyökkäyksellä ja Venäjän puolustuskyvyn ja tahdon aliarviointi.
Lännen tavoite on pilkkoa Venäjä pikku valtioiksi jotta alueen luonnonrikkaudet voitaisiin paremmin varastaa ja Venäjästä tehdä Kongon kaltainen siirtomaa ja rakentaa kartanoita venäjän luonnonvaroilla länsimaihin.
Länsimaat tuskin muutenkaan tekisivät muuta kuin syyttäisivät kaikissa tilanteissa Venäjää vaikka myös itse rahoittamistaan vallankaappauksista. mieti vähän kirjoitti:
Jos ukrainan vaaleissa valittua presidenttiä ei olisi syrjäytetty länsimaiden maksamalla valankaappauksella mitään tuskin olisi käynyt. Venäjällä oli perusteltu pelko siitä, että länsimaat pyrkivät hyökkäämään myös venäjälle vallankaappausaikeissa jotta maailman suurimmat luonnonvarat voitaisiin varastaa.
Lännen suurin virhe on jatkuva hyökkääminen itää kohti rahoittamalla vallankaappauksia luonnonrikkauksia paljon sisältävissä maissa, jotka sittenmin on torjuttu vastahyökkäyksellä ja Venäjän puolustuskyvyn ja tahdon aliarviointi.
Lännen tavoite on pilkkoa Venäjä pikku valtioiksi jotta alueen luonnonrikkaudet voitaisiin paremmin varastaa ja Venäjästä tehdä Kongon kaltainen siirtomaa ja rakentaa kartanoita venäjän luonnonvaroilla länsimaihin.
Länsimaat tuskin muutenkaan tekisivät muuta kuin syyttäisivät kaikissa tilanteissa Venäjää vaikka myös itse rahoittamistaan vallankaappauksista.>Jos ukrainan vaaleissa valittua presidenttiä ei olisi syrjäytetty länsimaiden maksamalla valankaappauksella mitään tuskin olisi käynyt.
Missä on todisteet tuosta? Siitä on todisteita että Janukovitch sai venäjältä palkkamurhaajat avukseen ampumaan siviilejä maidanille.- browser
mieti vähän kirjoitti:
Jos ukrainan vaaleissa valittua presidenttiä ei olisi syrjäytetty länsimaiden maksamalla valankaappauksella mitään tuskin olisi käynyt. Venäjällä oli perusteltu pelko siitä, että länsimaat pyrkivät hyökkäämään myös venäjälle vallankaappausaikeissa jotta maailman suurimmat luonnonvarat voitaisiin varastaa.
Lännen suurin virhe on jatkuva hyökkääminen itää kohti rahoittamalla vallankaappauksia luonnonrikkauksia paljon sisältävissä maissa, jotka sittenmin on torjuttu vastahyökkäyksellä ja Venäjän puolustuskyvyn ja tahdon aliarviointi.
Lännen tavoite on pilkkoa Venäjä pikku valtioiksi jotta alueen luonnonrikkaudet voitaisiin paremmin varastaa ja Venäjästä tehdä Kongon kaltainen siirtomaa ja rakentaa kartanoita venäjän luonnonvaroilla länsimaihin.
Länsimaat tuskin muutenkaan tekisivät muuta kuin syyttäisivät kaikissa tilanteissa Venäjää vaikka myös itse rahoittamistaan vallankaappauksista.Pilkkoa Venäjä? Ukrainaahan tässä pilkotaan. Vai onko Ukrainan itsenäistyminen Venäjän nukkehallitsijan vallasta Venäjän pilkkomista?
Ilmiselvästi suhtaudut negatiivisesti Venäjän pilkkomiseen, mutta Ukrainan pilkkominen Venäjän toimesta onkin hieno juttu. - Mietis vähän
browser kirjoitti:
Pilkkoa Venäjä? Ukrainaahan tässä pilkotaan. Vai onko Ukrainan itsenäistyminen Venäjän nukkehallitsijan vallasta Venäjän pilkkomista?
Ilmiselvästi suhtaudut negatiivisesti Venäjän pilkkomiseen, mutta Ukrainan pilkkominen Venäjän toimesta onkin hieno juttu.Jos vaikka aloittaisit sillä, että laskisit kuinka monta sotaa USA on aloittanut tai sekaantunut viimeisen 20v aikana ja kuinka monta Venäjä.
Voin auttaa:
USA aloittamia sotia on Irakin ensimmäinen sota, Irakin toinen sota, Afganistanin sota, Libyan pommittaminen, ISIS pommittaminen, kosovon pommittaminen, bosnian pommittaminen.
Venäjän aloittamia sotia:
Tsetsenian sota, georgian sota, pohjoiskaukasuksen terrorisminvastainen operaatio ja ukraina.
Erojakin on USA aloittelee sotia ympäri maapalloa, mutta Venäjä vain entisen neuvostoliiton alueella tai omalla alueellaan. Yhtäläisyyksiä on se, että sekä jenkit, että venäjä toimivat pääasiassa ilman YK valtuutusta kansaivälisen lain vastaisesti.
No kuvittele sinä vaan, että olet hyvyyden puolella tukiessasi jenkkien rauhan ohjuksia ja pommeja jotka tippuvat sinunkin niskaasi jos tulet jenkkien öljyn saannin tielle, Saddamin kaatamisia josta syntyy vain entistä pahempia sekasotkuja.
Muutan kantaani heti kun Venäjäkin alkaa aloitella sotia ympäri maapalloa jenkkien tapaan. - browser
Mietis vähän kirjoitti:
Jos vaikka aloittaisit sillä, että laskisit kuinka monta sotaa USA on aloittanut tai sekaantunut viimeisen 20v aikana ja kuinka monta Venäjä.
Voin auttaa:
USA aloittamia sotia on Irakin ensimmäinen sota, Irakin toinen sota, Afganistanin sota, Libyan pommittaminen, ISIS pommittaminen, kosovon pommittaminen, bosnian pommittaminen.
Venäjän aloittamia sotia:
Tsetsenian sota, georgian sota, pohjoiskaukasuksen terrorisminvastainen operaatio ja ukraina.
Erojakin on USA aloittelee sotia ympäri maapalloa, mutta Venäjä vain entisen neuvostoliiton alueella tai omalla alueellaan. Yhtäläisyyksiä on se, että sekä jenkit, että venäjä toimivat pääasiassa ilman YK valtuutusta kansaivälisen lain vastaisesti.
No kuvittele sinä vaan, että olet hyvyyden puolella tukiessasi jenkkien rauhan ohjuksia ja pommeja jotka tippuvat sinunkin niskaasi jos tulet jenkkien öljyn saannin tielle, Saddamin kaatamisia josta syntyy vain entistä pahempia sekasotkuja.
Muutan kantaani heti kun Venäjäkin alkaa aloitella sotia ympäri maapalloa jenkkien tapaan.Kyllä Venäjäkin vielä Neuvostoliiton aikaan häselsi ympäri maapalloa. Sittemmin ei ole ollut muskelia, eikä kommunistikavereita siihen.
Ja minusta Venäjän tappamat ukrainalaiset ovat yhtälailla ihmisiä kuin kauempanakin Venäjästä asuvat.
Suomikin Venäjän naapurina on logiikallasi siis Venäjälle aivan legitiimi kohde sotilastoimille. Koska Irak.
- Rauhaa pukkaa.
Poroshenko uhosi valtaan tultuaan ja hyökkäsi itä-Ukrainaan "vapauttamaan"sen separatistien "terrorista".
Ei poloinen ymmärtänyt,että Ukainan kansa ei seiso hänen takanaan,ja että Ukrainan armeija ei pysty tähän tehtävään.
Nyt Poroshenko on niin nöyrää poikaa.Putin on ehkä kertonut hieman tosi asioita Poroshenkolle.Ja teki rauhanehdotuksen "josta ei voi kieltäytyä".- FaktatOleHyvä
Kansa seisoi takana. Ei seiso enään. Murskavoiton esteeksi tuli venäjän armeija täydellä voimallaan. Sitä ei osattu ennakoida.
- isis ry
Kaikilla terroristeilla on se yhteinen piirre että he piileskelevät naisten ja lasten seläntakana.
Kun pommi osuu terroristiin, on naiset ja lapset otsikoissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100871
- 75703
- 51595
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13501ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381