Pääsin sairaalasta edellispäivänä, olen siis toipilaana pyysin vaimoa tuomaan jotain helppoa syötävää. No jääkaapista löysin dennis-yrityksen pizzan, oli kova nälkä, lämmitin kyseisen tuotteen mikrossa. Alettuani "nauttimaan" piti hakea terävä veitsi, jotta sain sitä "kumista" pohjaa leikattua, täytteenä pizzassa oli jotain ketsupilla maustettua jauhelihaa, joka juuri ja juuri peitti sen pohjan. Sen maku oli jotain aivan käsittämätöntä paskaa, pari palaa söin ja heitin koko pizzan roskiin. On käsittämätöntä, että k-supermarket ottaa myytäväksi tälläisia tuotteita, pitäiskö vaihtaa kauppaa, jotta varmistuisi, ettei rahojaan saappaanpohjaan ruokana laittais
dennis pizzat
29
8968
Vastaukset
- olet oikeessa
Käytiin työporukalla samana päivänä syömässä cittarin denniksessä ja illalla naantalin gebab-pitseriassa, ero oli Kuin yöllä ja päivällä. Eli en milloinkaan enää nokkaani pistä denniksen ruottolaan.
- mikropitzanautuus
Deniksen valmispitzat on kamalia ja hinta siihen nähden käsittämätön.
Suosi kotimaista, Atria ja Saarioinen! - pizzamaisteri
Yhden kerran erehdyin ostamaan tuollaisen. Enkä sen jälkeen ole ostanut. Kertonee kaiken "pizzan" laadusta.
- kerrostalo.saneeraaja
olen joutunut syömään useaan kertaan dennis pizzaa, koska se on ollut lähin ruokapaikka.
voin kyllä yhtyä edellisiin, dennis pizza ei ole hyvää, toki on maukasta, liikaakin, mutta ri hyvää. - tehkäävittuite
kai pyysit rahaa takaisin ja alennuksia ja lahjakortteja??
- gfjfgj
Vielä hirveämpiä ovat Saarioisen ylihintaiset pannukakkupohjaiset Pizza Pronto -roiskeläpät, joiden makua kuvaa sana "ummehtunut" parhaiten.
- Tamperelainen75
Turun alkuperäinen Dennis ON hyvä, nuo myöhemmin avatut paljon huonompia mitä olen usein ihmetellyt.
- Tamperelainen_myös
Olen samaa mieltä. Tampereella kävin kerran meidän Denniksessä mutta ero Turun vastaavaan on tosi iso enkä täällä toista kertaa mene. Hintalaatusuhde ei ollut oikein kondiksessa. No siellä on usein tyhjää, joka kertonee paljon paikasta. Jonotan jatkossakin Tampereen vanhimpaan pizzeriaan eli Napoliin, siellä ei pety koskaan.
- Utelias20172
Ensimmäistä kertaa ostin kaupasta Dennisin jauheliha- ja kinkkupizzat. Onnekdi laitoin lisätäytteitä kun näyttivät niin aneemisilta. Lisätäytteistä huolimatta aivan pahvikuivia känttyjä molemmat, en muistaakseni ole koskaan syönyt näin huonoja "pizzoja", pohja pahvia, täytteitä ei edes nimen vertaa ja juusto jotain synteettistä kumia. Kuinka tälläisiä saadaan myydä k-kaupassa ja pettää asiakasta 100-0 ? En TODELLAKAAN OSTA MITÄÄN DENNISIIN viittaavaa ikinä, se on tällä kokemuksella todistettu. Aivan ala-arvoinen tuote, suoraan roskiin, ei sitä syönyt koirakaan...
Petoksen raja on uhkaavan lähellä kun näitä myydään ihmisen ravinnoksi. - Dennisonparas
Idiootit täällä kommentoimassa. Syökää te vain niitä Lidlin paskapitsoja kun muuhun ei ole varaa.
- Tavallinenkuluttaja
Aivan totta Dennis jauhelihapihvit täyttä paskaa
- tomaatilla
Dennis pizzat ovat sen verran luotaan työntävän näköisiä etten vahingossakaan osta... Yleensä teenkin pizzan itse.. Tai ostan pizzeriast5a perhepizzan josta osan laitan pakkaseen odottamaan seuraavaa syöntikertaa.
- Dekniskdjf
Denniksen pakastepizzat, ne missä läski ruma ukko kannessa, on ihan ok. Ne toiset ei-pakasteversiot missä piirretty karikatyyri taas totaalista jätettä.
- ekajavikakerta
Pizzan irvikuvia ne sontaläjät, joiden pakkauksessa se läski ukko irvistää.
- Jammutäti
Ostin supermarketin tarjouksesta noita denniksen ei pakaste versioita, ja täytyy sanoa että uunissa lämmitettynä on suurinpiirtein parasta valmispitsaa mitä olen syönyt. Turhan vähän täytettä, mutta maku hyvä, melkein kuin suoraan pizzeriasta.
Ne denniksen pakaste versiot taas ovat kuvottavinta mitä olen syönyt, mausta tulee mieleen sen kannessa olevan läskin äijän hikinen partavesi. Ihmettelen oikeasti menevätkö ne muka kaupaksi, mutta ilmeisesti jotkut pervot niitä ostavat.- aaqq
Samaa mieltä, osittain. Pakastetuista ei kokemusta, mut denniksen valmispizzat uunissa käytettynä todellakin kuin pizzeriasta.
- Anonyymi
Mitäs helvettiä? Ei-pakastelätyt maistuvat oksennukselle! Pakastettuja voi vielä syödä, kun lisää itse vähän täytteitä purkista.
- detu
kaikki muut pizzat kelpaavat, mutta ei tuon tyypin yrityksen valmistamat
Karjala pieras paras pitsa.
- Anonyymi
Itse ostin tänään Dennis jauheliha valmispizzan paikallisesta s-marketista ja lämmitin sen ja leikkasin ja sitten tuli se ikävä vaihe kun löysin sieltä karvoja... siis hyi vittu.
En tule enää ikinä ostamaan tätä kyseistä paskaa, enkä myöskään suosittele muille sen ostamista.- Anonyymi
Ootko varma ettei ne karvat tulleet siitä kun haudutit kikkeliäsi sen pizzan päällä?
- Anonyymi
Älä skakaa,skruudaa gutaa lättyy!!
- Anonyymi
En voi suositella näitä kaupasta ostettuja Denniksen pizzoja. Tänään ostin pitkästä aikaa sellaisen ja annoin niile vielä mahdollisuuden. Makuasiat ovat henkilökohtaisia, mutta tämä syömäni pizza oli maultaan surkea. Ei todellakaan enää jatkoon..
- Anonyymi
Jotkut persut niitä kuitenkni yhä ostelee, koska muuten olisivat poistuneet markkinoilta aikoja sitten kannattamattomina
- Anonyymi
Dennis on myynyt sekä pizzeriansa että valmispizzansa tuotemerkin. Eivät ole enää sitä, millä maine luotiin. Dennis tuli markkinoille uudella tuotenimellä joku vuosi sitten. Ne ovat alkuperäistä laatua.
- Anonyymi
Noi Dennis valmispizzat on jäätävää skeidaa. Ostat kerran ja ei enää ikinä. Miten voikin olla noin pahan makuinen ja kuminen.
- Anonyymi
Joskus vuosia sitten kävin dennisillä pari kertaa eri pitsat maistamassa ja siinä kastikkeessa oli outo maku mikä häiritsi, ihan kuin maksaa olisi ollut. Söin ainakin puolet kun en halunnut hukkaan jättää ja odotin aina että onko seuraava suupala erilainen jos siinä oli jotain sattumia
- Anonyymi
Samaa mieltä. Ihan skeidaa.
- Anonyymi
Suomen parhhat aidot italialais pizzat DENNIKSELLÄ se on sit oma mioka jos ton lämmitää mikrossa siit saa parhaan vain uunissa lämmittäin kunnon pohja noissa sellainen kun pitääkin en itse osta noit saarioisten pannukakkupizoja jota pelkää jauhomössöä pohja
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 934700
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?854009Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1583807Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1162648Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1352598- 432161
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282077Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2261850- 881729
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91717