Ukrainan armeija kaappaa Itä-ukrainan rajakylistä

Totuus123

siviili panttivankeja ilman perusteita ja vaihtaa niitä separatistien hallussa oleviin oikeisiin sotavankeihin:

""Olen siviili ja minut laitettiin tänne vain, että saisimme riittävän määrän väkeä vaihtoon", 17-vuotias Nikita Podikov sanoi lehden haastattelussa.

Vetäytyvät armeijan sotilaat olivat pidättäneet Podikovin etulinjan lähellä sijaitsevassa kaupungissa. Häntä oli syytetty linjojen takana operoivaksi salamurhaajaksi.

"Heillä ei ollut mitään todisteita. En ole koskaan taistellut tai tappanut ketään", Podikov sanoi."

http://www.verkkouutiset.fi/ulkomaat/vaite_ukraina_vaihtaa_siviileja_sotavankeihin-25950

Onko tämä taas niitä vahinkoja joita vaan sattuu ja täytyy tehdä länsimaiden demokratian ja sananvapauden ylläpitämiseksi?

9

58

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • A-B-C

juuri niitä sattuu ja tapahtuu vahinkoja… kuten asunnottomuus, työttömyys, köyhyys, syrjäytyminen… niitä vain on ja sattuu ja tapahtuu…

ei vaan kaikki on suunniteltua ja päätetty, kuten syrjäytyminen. Pahimmat löytyy kokkareista ja demareista, näin kotimaan puolelta.

• punakone hirttää

Aloittajalta unohtui virolainen rajavartija jonka venäläiset fasistit kidnappasivat viron puolelta ja muiluttivat venäjän puolelle jotta saivat syyttää maahantunkeutumisesta.

Että sellasta täällä.

En edelleenkään ymmärrä miten kukaan selväjärkinen pyrkisi venäjänmaalle kun tervejärkiset venäläisetkin koettavat muuttaa länteen.

• sewretty6

Itse yritän muuttaa venäjälle mutta sinne on vaikea päästä.Hyvä maa,ei homot hypi silmille ja naiset kauniita!

• Russian Fan
        sewretty6 kirjoitti:

Itse yritän muuttaa venäjälle mutta sinne on vaikea päästä.Hyvä maa,ei homot hypi silmille ja naiset kauniita!

Venäläiset tanssijat ainakin ovat vähän tiukemmassa kunnossa kuin suomalaiset:
        http://www.youtube.com/watch?v=COj2qi2lIdA

• Russian Fan
        Russian Fan kirjoitti:

Venäläiset tanssijat ainakin ovat vähän tiukemmassa kunnossa kuin suomalaiset:
        http://www.youtube.com/watch?v=COj2qi2lIdA

Pois lukien tietty videon mongoli tanssija jolla on mummo pökät mutta hän ei olekaan venäläinen vaan enemmän Suomalaisen naisen mitoissa.

Venäjän valtionhan perusti RUS suvun viikingit sen takia naisetkin on pitkiä kuten videosta näkee.

• appisass

Ensinhän tuostakin siviilien sieppaamisesta ja vaihtamisesta omiin sotavankeihin jäivät kiinni separit. Nyt täytyy sitten masinoida silläkin saralla valheita, joilla syytellään "natseja". Sama kaava toistunut lukemattomia kertoja tämän sodan aikana.

Vaikka voihan se olla, että UkrainaKIN tehnyt jokusen kerran tuota, kai hekin oppivat venäläisiltä ja ovathan ukrainalaiset puolivenäläisiä, joten ei ihme, jos moraalintaju on heikkoa heilläkin. Parempaa kuitenkin kuin aitoneukuilla.

• fueller

Paraskin mustan molon imuttaja!Sinäkö olet ollut katsomassa vankien vaihtoa että se oikein menee?täällä on helppo heitellä ilmavia kommentteja tietämättä mistään mitään!Se että olet suuri Kiovan fasistijuntan kannattaja(Jenkkien nukkehallituksen puolustaja)Ei vielä tee arviotasi sotavangeista oikeaksi!

• Eipä tuossakaan näytöt riitä vielä totuuksiin. Voi olla virheelinen pidätys tai sitten ei.

• ddgdgddsdsgdsgddgsdg

kyrpä pacman se jaksaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Törkeä petosepäily Suomussalmella

Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta
      Suomussalmi
      47
      2299
    2. Vieläkö se tarjous

On voimassa?
      Ikävä
      95
      1085
    3. Kysymys miehille ...

Kertokaapas miehet, että miksi monille miehille on niin hirveän tärkeää määritellä mitä mies saa tehdä ja mitä ei ja mil
      Sinkut
      300
      962
    4. Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli

Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii
      Maailman menoa
      317
      915
    5. Itsensäpaljastelija

Mikä juttu tämä nyt on. Ulkomaalainen ahdistelee naisia simpsiöllä Ei pysty lukea Lapuansanomista juttua loppuun asti. O
      Lapua
      54
      879
    6. Ttp:llä kuontalot ojennukseen

Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste
      Haapavesi
      77
      843
    7. Hyvää yötä.....M

Miten me edettäs...............
      Ikävä
      69
      714
    8. Mikä sua vaivaa

@?
      Ikävä
      90
      685
    9. Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut

Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty
      Ikävä
      63
      678
    10. Oot kaunis ja fiksu

Ja pidän susta kovasti. Tiiäppä se.
      Ikävä
      33
      633
    Aihe