mielipiteitä ja vinkkejä alan osaajilta

bodari99

Elikkäs oon nyt 15/99 ikäinen kohta vuoden salilla reenannut poika. Tällä hetkellä käyn salilla 4 kertaa viikossa ja juoksen 5-8 km 1-2 kertaa viikossa. Kun alotin ton salilla käynnin vajaa vuosi sitten olin aikamoinen kukkakeppi, käden ympärysmitta arviolta 26 cm pituus 174 cm paino 50 kg jne. Tuloksia on tullut vuoden aikana hyvin ja oon nyt 178 cm pitkä painan 66 kg käden ympärysmitta 34 cm ja vatsat näkyy suhteellisen hyvin joten rasvaprosentti varmasti alle 15. Nyt on meneillään "massakausi" ja kesäksi tietenkin kirstetään vatsat näkyviin. Vielä massakauden aikana olisi tavoitteena saada massaa ensisijaisesti olkapäihin ja rintaan mutta myös selkään ja käsiin sekä jalkoihin. Treeniohjelmana on käytössä 4-jakoinen, jako on kädet, jalat, selkä ja vatsat, rinta ja olkapäät. Teen yleensä treeniä kohden 30-40 sarjaa jokaisessa sarjassa 6-12 toistoa, nukun 9 tuntia yössä ja syön 140 grammaa proteiinia päivässä. Hiilareita ja kaloreita en oo laskenu. Kisalavoille olisi vielä joskus tavoitteena päästä cbb sarjassa. Tahtoisin tietoa steroidien laillisuudesta kilpailuissa ja erilaisista steroideista. Itse en aio koskaan käyttää ja aion kisata ainoastaan sarjoissa jossa ne eivät laillisia olekkaan. Mielipiteitä ja vinkkejä otetaan vastaan mielellään

12

106

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ........

      Mutta eihän asteroidit ole laillisia missään sarjassa!

      • bodari99

        Steroidit* ja katoppa just mr. Olympian voittanutta phil 'the gift' heathiä ja väitä sitä natuks... pyysin kuule vastauksia niiltä jotka tietää jotain lajista...


    • Aineet jyllää

      Saattaa mennä hetkinen, että ilman aineita cbb:ssä pärjäät...

      • bodari99

        Nii voi mutta toi sun otsikko aineet jyllää ei ainakaa cbb sarjassa pidä paikkaansa sen tiiän et se on natusarja.


      • raw
        bodari99 kirjoitti:

        Nii voi mutta toi sun otsikko aineet jyllää ei ainakaa cbb sarjassa pidä paikkaansa sen tiiän et se on natusarja.

        Ei muuten ole! Kyl ne cbb:n bodaajatkin käyttää. Ja KYLLÄ, mr. Olympia kisaajat ovat "natuja". Mikään organisaation taho ei julkisesti ole myöntänyt, että kilpailijoilla olisi lupa käyttää ja heidät myös on testattu. Tosin tämähän on vain kulissia...;) mutta näin toimitaan koska steroidit ovat laittomia...


      • bodari99
        raw kirjoitti:

        Ei muuten ole! Kyl ne cbb:n bodaajatkin käyttää. Ja KYLLÄ, mr. Olympia kisaajat ovat "natuja". Mikään organisaation taho ei julkisesti ole myöntänyt, että kilpailijoilla olisi lupa käyttää ja heidät myös on testattu. Tosin tämähän on vain kulissia...;) mutta näin toimitaan koska steroidit ovat laittomia...

        Just tosta kaipaisin selvennystä. Kaikki tietää ettei phil heathin, big ramyn, jay cutlerin, ronnie colemanin, ARNOLD SCHWARZENEGGERIN jne. Kokoiset kaverit vaan voi olla natuja. Muun muassa Iso arska on täysin avoimesti myöntänyt aloittaneensa anabolisten roidien käytön 15 vuotiaana ja on silti 7 kertainen mr. Olympian voittaja ja kaikkien kunnioittama kehonrakentaja kuten ovat kaikki muutkin edellä mainitsemani legendat. Cbb sarjassa porukka on kuitenkin pienempää ja painorajat sellaisissa mitoissa ettei roideista edes ole sanottavammin hyötyä ellei sitten ole laiska. Osaisko joku kertoo mihin sarjoihin raja aineiden laillisuudesta vedetään ja mitkä aineet (esim. Kasvuhormonit) lasketaan steroideiksi?


      • raw
        bodari99 kirjoitti:

        Just tosta kaipaisin selvennystä. Kaikki tietää ettei phil heathin, big ramyn, jay cutlerin, ronnie colemanin, ARNOLD SCHWARZENEGGERIN jne. Kokoiset kaverit vaan voi olla natuja. Muun muassa Iso arska on täysin avoimesti myöntänyt aloittaneensa anabolisten roidien käytön 15 vuotiaana ja on silti 7 kertainen mr. Olympian voittaja ja kaikkien kunnioittama kehonrakentaja kuten ovat kaikki muutkin edellä mainitsemani legendat. Cbb sarjassa porukka on kuitenkin pienempää ja painorajat sellaisissa mitoissa ettei roideista edes ole sanottavammin hyötyä ellei sitten ole laiska. Osaisko joku kertoo mihin sarjoihin raja aineiden laillisuudesta vedetään ja mitkä aineet (esim. Kasvuhormonit) lasketaan steroideiksi?

        Kaikissa sarjoissa on kiellettyjen aineiden lista. Kilpailijoiden käytön valvonnassa ja siinä, että kuka valvoo on taas eroja... Aiheesta ja aiheen vierestä on tehty lukemattomia dokumenttejä. Omat suosikkini ovat sinivalkoinen valhe ja bigger, stronger, faster...;)


      • raw kirjoitti:

        Kaikissa sarjoissa on kiellettyjen aineiden lista. Kilpailijoiden käytön valvonnassa ja siinä, että kuka valvoo on taas eroja... Aiheesta ja aiheen vierestä on tehty lukemattomia dokumenttejä. Omat suosikkini ovat sinivalkoinen valhe ja bigger, stronger, faster...;)

        Classicissa valvoo ADT WADA:n sääntöjen mukaan. Kärkikasti pissii säännöllisen epäsäännöllisesti purkkiin myös kisakauden ulkopuolella.


    • Usko jo.....
      • bodari99

        Ahaa väitätkö siis että kehonrakennuksessa voi menestyä vaan roinaamalla?:D hohhoijaa mitä väitteitä:D


    • Tärkeimmmät tiedot..

      " käden ympärysmitta arviolta 26 cm",
      "käden ympärysmitta 34 cm" ,
      "

      • bodari99

        Niin?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      105
      1024
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      898
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      777
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      84
      689
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      645
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      570
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      496
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      485
    9. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      482
    10. Tulimme yöllä reissusta kotosalle

      niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa
      Kiuruvesi
      30
      460
    Aihe