Sosiaalipummimaahanmuutolle tuli loppu

Pummit ulos!

Viimeinkin EU tuli järkiinsä ja virallisti sen, että pummeja ei tarvitse kenenkään elättää!

http://www.talouselama.fi/uutiset/nyt tuli kova linjaus sosiaalitukea ei tarvitse maksaa maahanmuuttajalle joka ei hae tyota/a2276268

Toivottavasti Suomi ottaa tästäkin ensimmäisenä vaarin ja ajaa ulkomaalaiset pummit välittömästi pois.

6

98

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Entä kotimaiset pummit? Esim. Intiasta ja Turkista tulee parasta työvoimaa, jotka hoivaavat alkoholisoitunutta nuorisoamme kiitettävästi Sitten harhautuneilla on ruokittuna ja siistittynä hauskaa ryöstellä ja pahoinpidellä naisia ja vanhuksia.

      • Halosen filosofiaa.,

        "Olen aina vastustanut työvoiman tuontia. Sen sijaan ihmisen vapaa muuttaminen on aina saanut tukeni."

        Eli tulla saa ihan vapaasti, mutta töitä ei tarvitse täällä tehdä.
        Jos kotona Afganistanissa, Irakissa, Somaliassa, Romaniassa,Turkissa Egyptissä tms. ei ole kivaa,
        voi muuttaa vapaasti Suomeen. Kyllä suomipoika maksaa .

        Myyrä Halonen: Maahanmuuttajia ei pidä kohdella vain työvoimana"
        Näin myyrämummo kutsui loiset tänne jopa ryöstelemään ja raiskailemaan!
        Odottelee nyt malttamattomana milloin pommit räjähtelee ihmisjoukoissa meilläkin.
        Siitäs saisivat rasistit ansionsa mukaan.

        http://iltalehti.fi/uutiset/200903179254701_uu.shtml
        .
        .


      • ei aina tarja
        Halosen filosofiaa., kirjoitti:

        "Olen aina vastustanut työvoiman tuontia. Sen sijaan ihmisen vapaa muuttaminen on aina saanut tukeni."

        Eli tulla saa ihan vapaasti, mutta töitä ei tarvitse täällä tehdä.
        Jos kotona Afganistanissa, Irakissa, Somaliassa, Romaniassa,Turkissa Egyptissä tms. ei ole kivaa,
        voi muuttaa vapaasti Suomeen. Kyllä suomipoika maksaa .

        Myyrä Halonen: Maahanmuuttajia ei pidä kohdella vain työvoimana"
        Näin myyrämummo kutsui loiset tänne jopa ryöstelemään ja raiskailemaan!
        Odottelee nyt malttamattomana milloin pommit räjähtelee ihmisjoukoissa meilläkin.
        Siitäs saisivat rasistit ansionsa mukaan.

        http://iltalehti.fi/uutiset/200903179254701_uu.shtml
        .
        .

        No teillä on nyt sauli joka voi lähettää heidät takaisin laitatte kovasti
        tarjan syyksi päätökset kyllä tekee eduskunta ja suomen puolesta eu
        Niinistö nyt mamut ulos.


      • Kaikki ne ulos
        ei aina tarja kirjoitti:

        No teillä on nyt sauli joka voi lähettää heidät takaisin laitatte kovasti
        tarjan syyksi päätökset kyllä tekee eduskunta ja suomen puolesta eu
        Niinistö nyt mamut ulos.

        jotka ovat loisineet yli 2 vuotta Suomessa tekemättä työtä, oppimatta kieltä ja varsinkin ne joilla on ollut pienintäkään kahnausta poliisin kanssa.


    • poikkeus!

      Ei koske Suomea tuokaan.

      • Takaisin pummit

        No toivottavasti koskisi Suomeakin... täytyy muuten reklamoida EU:hun jos täälä tehdään muuta...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1766
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      693
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      166
      531
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      25
      497
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe