Viimeinkin EU tuli järkiinsä ja virallisti sen, että pummeja ei tarvitse kenenkään elättää!
http://www.talouselama.fi/uutiset/nyt tuli kova linjaus sosiaalitukea ei tarvitse maksaa maahanmuuttajalle joka ei hae tyota/a2276268
Toivottavasti Suomi ottaa tästäkin ensimmäisenä vaarin ja ajaa ulkomaalaiset pummit välittömästi pois.
Sosiaalipummimaahanmuutolle tuli loppu
6
98
Vastaukset
Entä kotimaiset pummit? Esim. Intiasta ja Turkista tulee parasta työvoimaa, jotka hoivaavat alkoholisoitunutta nuorisoamme kiitettävästi Sitten harhautuneilla on ruokittuna ja siistittynä hauskaa ryöstellä ja pahoinpidellä naisia ja vanhuksia.
- Halosen filosofiaa.,
"Olen aina vastustanut työvoiman tuontia. Sen sijaan ihmisen vapaa muuttaminen on aina saanut tukeni."
Eli tulla saa ihan vapaasti, mutta töitä ei tarvitse täällä tehdä.
Jos kotona Afganistanissa, Irakissa, Somaliassa, Romaniassa,Turkissa Egyptissä tms. ei ole kivaa,
voi muuttaa vapaasti Suomeen. Kyllä suomipoika maksaa .
Myyrä Halonen: Maahanmuuttajia ei pidä kohdella vain työvoimana"
Näin myyrämummo kutsui loiset tänne jopa ryöstelemään ja raiskailemaan!
Odottelee nyt malttamattomana milloin pommit räjähtelee ihmisjoukoissa meilläkin.
Siitäs saisivat rasistit ansionsa mukaan.
http://iltalehti.fi/uutiset/200903179254701_uu.shtml
.
. - ei aina tarja
Halosen filosofiaa., kirjoitti:
"Olen aina vastustanut työvoiman tuontia. Sen sijaan ihmisen vapaa muuttaminen on aina saanut tukeni."
Eli tulla saa ihan vapaasti, mutta töitä ei tarvitse täällä tehdä.
Jos kotona Afganistanissa, Irakissa, Somaliassa, Romaniassa,Turkissa Egyptissä tms. ei ole kivaa,
voi muuttaa vapaasti Suomeen. Kyllä suomipoika maksaa .
Myyrä Halonen: Maahanmuuttajia ei pidä kohdella vain työvoimana"
Näin myyrämummo kutsui loiset tänne jopa ryöstelemään ja raiskailemaan!
Odottelee nyt malttamattomana milloin pommit räjähtelee ihmisjoukoissa meilläkin.
Siitäs saisivat rasistit ansionsa mukaan.
http://iltalehti.fi/uutiset/200903179254701_uu.shtml
.
.No teillä on nyt sauli joka voi lähettää heidät takaisin laitatte kovasti
tarjan syyksi päätökset kyllä tekee eduskunta ja suomen puolesta eu
Niinistö nyt mamut ulos. - Kaikki ne ulos
ei aina tarja kirjoitti:
No teillä on nyt sauli joka voi lähettää heidät takaisin laitatte kovasti
tarjan syyksi päätökset kyllä tekee eduskunta ja suomen puolesta eu
Niinistö nyt mamut ulos.jotka ovat loisineet yli 2 vuotta Suomessa tekemättä työtä, oppimatta kieltä ja varsinkin ne joilla on ollut pienintäkään kahnausta poliisin kanssa.
- poikkeus!
Ei koske Suomea tuokaan.
- Takaisin pummit
No toivottavasti koskisi Suomeakin... täytyy muuten reklamoida EU:hun jos täälä tehdään muuta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791766
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19693- 52674
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m166531Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä25497Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466