http://blogit.iltalehti.fi/pauli-vahtera/2015/04/05/matkaopas-suvaitsevaisille/
Rakastan Afrikkaa ja afrikkalaisia, mutta en halua tuoda Afrikkaa Suomeen. Minulle monikulttuuri on elämistä ihmisten parissa heidän omissa kulttuureissaan.
Afrikassa olen kokenut elämän monimuotoisuuden uudella tavalla. Afrikkalaisilla on aika, meillä suomalaisilla kello. Afrikkalainen ymmärtää, ettei ihmisen pidä otsasi hiessä leipäänsä ansaita. Afrikkalainen elää tässä ja nyt, eikä hän kerää krääsää ympärilleen. Hän ei tarvitse jääkaappia, koska huomista varten ei tarvitse hamstrata ruokaa. Kun on juhlan aika, afrikkalainen taikoo juhlavaatteet ja jostain taiotaan häihin juhlaruokaa enemmän kuin Suomen rikkaitten häissä on syötävää.
Sitten tulevat valkoiset auttajat. Afrikkalaiset katsovat älypuhelinta VHM:n kädessä ja miettivät, minäkin haluan. Ja niinpä, astu romulaivaan. Pian he ovat täällä. Eivätkä he ole täällä onnellisia. Ei ole ihmisarvoista elää toisten autettavana, koska jokainen meistä haluaa pärjätä itse – omilla käsillään. Kaukana perhe, suku, ystävät, kyläyhteisö.
Matkaopas Suvaitsevaisille
654654654654
1
<50
Vastaukset
mut nehän on mustia persun kanssa samoissa kuvissa !?! nyt kukkahatut saa paskahalvauksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 991418
Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...
Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel2221337Pyydän yhteydenottoja kiusatuilta
Hei, pyydän, että laitat mulle sähköpostia, jos sua on kiusattu palstalla tai jopa tuolla oikeassa elämässä jollakin tav1661128Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?
Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori29984- 50876
Elon Musk jakoi ja julkaisi erittäin järkyttävän raiskausrikostilaston Suomesta.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010944944.html?fbclid=IwY2xjawHowCJleHRuA2FlbQIxMAABHW3j9H5mtzuitMIUEdaZ-5hPybOXgZVj_183821Kulkeeko rumuus ja tyhmyys?
Käsi kädessä?Enkä tarkoita nyt pelkästään ulkoista..jos ihminen ei osaa kuin väännellä naamaansa ja irvistellä sekä saks8805- 64796
Kristinuskon arvot käyttöön
Maailma on niin sekaisin että kristinuskon arvot on otettava köyttöön. Tämän myöntää jo uskottomatkin. Änkyräateisti Ric238754- 45740