Ikävää ettei lapsilla ole lapsuutta nykymaailmassa

Jyrrisss

Kun lapsille opetetaan pienestä pitäen että homous on luonnollista ja jokainen on vähintäänkin vähän homo, niin lapsilta jää luonnollinen elämä, siis se korkealaaatuinen moraalisesti oivallinen elämäntapa näkemättä ja he häiriintyvät ja heistä tuleekin sitten ties mitä evokkipervoja jotka ovat sitten kasvattamassa itsaritilastoja.

Ja tästä se alkaa uusi luku lastemme aivopesemisessä. Näitä olioita ei ole luonnossa havaittu muutoin kuin selvien epämuodostumien kautta. Normielämässä kauniilla naisella ei ole piliä eikä nuorrella miehellä ole muita tissejä kuin silikoneja.

Hit and miss, tästä alkaa siis uusi luku moraalittomuuden aivopesun historiassa. En viitsi edes linkittä tuonne Ylenanettavalle sivustolle.

11

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Että tällainen pilailuavaus tällä kertaa.

• Alkaa hiukkasen ihmetyttämään sinun pakkomielteisyytesi homouteen. Olet samaa luokkaa kuin SamiA, paitsi että teet itse avauksia asiassa. Tosi Sami alentuu tekopyhästi kynnysmatoksi kun sinulla on päinvastainen harhakuva, eli luulet olevasi kaikkien muiden yläpuolella.

Kun kerran molemmat ollaan palstan vakiokalustoa, niin avaisitko asiaa hiukkasen?

• Jyrrisss

Kreationismin Jeesus, salii homouden ja loi sen omaksi kuvakseen. Jeesuksen horosta takapäästäfuskaa kaasua - ilmiön taustalla voisivat olla metaanipäästöt, joita vapautuu hostelun löysyttämästä peräaukosta..

• ärtynyt

Älä höpötä paskaa.Lapsilta menee lapsuus siinä jos eivät saa käydä koulua ja opiskella.

• Reddington

Olisi suotavaa että uskovaiset jättäisivät lapset rauhaan.

• 5estgrdfddsgdfg

Eiköhän se lasten lapsuus mene kun jyrin aatekaverit käyttävät heitä hyväksi.

• Se ei ole pilailija-jyrbästä vakavaa, vaan vain Uuteen Maahan matkustamisen vähäinen sivujuonne. Pääasia että lapsi voi päästä taputtelemaan ruohoa mutustelevaa leijonaa, vaikka sitten pimpsa jehovaukon suoritteista revenneenä.

• Onko elämäsi tarkoitus todellakin jankata tyhjänpäiväisyyksiä S24:ssa päivät pääksytysten?

• jooppajoo

Jyrbäle haaskaa taas vanhuutensa paskanjauhamiseen. Jos Jyrbällä on jotain muuta elämää, niin palstakäyttäytymisen perusteella ei sekään kovin hääviä ole - ympärillä oleville ihmisille.

• Jyrbällä tuo lapsuus jatkuu vaan. Juttelee mielikuvitusystävän kanssa mukavia vaaleanpunaisessa pumpulissa. Ettei vaan älyä jossain vaiheessa tykkäävänsä jessestä myös sillai.

• Taikauskonnoton

Homous on luonnollista, koska sitä esiintyy usein luonnossakin.
      Uskonnollisuus on luonnotonta, sillä sitä ei esiinny kuin luonnottomissa kulttuureissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      90
      5187
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      53
      4066
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2179
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      27
      1907
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1795
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1444
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      28
      1250
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1046
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      981
    10. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      980
    Aihe