Pakottaako uusi hallitus antipersun

kauhun.paikka

etsimään töitä, ja myös tekemään niitä? Näin siinä voi käydä, ja sehän on tietysti kauhea paikka jos antipersu ei enää saisi sitä päiväänsä täällä viettää. Tosin voi olla niin että antipersu on sen verran psyykkisesti sairas, että hänestä ei ole tekemään mitään.

Antipersun päiväthän kuluu suurelta osin tällä palstalla.

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SanooWanhaKansa

      Mieluummin antipersu kuin nenästä vedetty paskajallitettu persu.

    • gwelfwkföwelf

      Velanottoa lisää, nam nam joutilasta älämölöä oopositiolta -häähähähähää, ja tietävätkin puskissa jo valmiiksi mihin leikkaukset esim. koulutuksen suhteen kohdistuvat. HÖYYY HÖYYYY, kivasti vinkuu antipersujen virsu!!!! ja minua se vaan naurattaa

    • Itse ajattelin opiskella ensin, mutta näemmä siitäkin leikataan, joten saapi nähdä mihin puhelinmyyntiin sitä vielä kouluttamattomana joutuu...

      Soinin strategia lienee saada Suomeen lisää aivottomia/kouluttamattomia persuja, jotka sitten äänestävät hänen puoluettaan, kun saavuttavat 18:sta vuoden iän.

      • yyuuuui

        Palstapölhö on sairaseläkkeellä vuoden verran on aikaa raakkua näillä palstoilla hullun paperit kourassa .


      • yyuuuui kirjoitti:

        Palstapölhö on sairaseläkkeellä vuoden verran on aikaa raakkua näillä palstoilla hullun paperit kourassa .

        Persu ei taaskaan keksinyt vasta-argumenttia, niin jatkaa henkilökohtaisella loukkauksella (osittainen olkinukke). Niin persua, niin persua.


    • up

    • up

    • aitoaVihdoin

      Niin vihervasuria niin vihervasuria. Kun kerrankin leikataan köyhiltä, sairailta, opiskelijoilta, työttömiltä, niin heti alkaa itkukuoro, jota ei ole kuultu edes Jerusalemin muurilla. On se aika vihdoinkin varakkaampienkin pitää rahansa eikä antaa johonkin sädehoitoon ja hokkuspokkus-tukiin.

      Tosipahoja sairauksia pitää toki tukea tiettyyn rajaan saakka, mutta jos haluaa elää ja syödä on työtä tehtävä eikä itkupotkuvalitettava vihervassaritapaan. Näin se on kova elämä, kokeilkaa tottua koska vihdoin saadaan asioihin kunnon RYHTIÄ! Tehkää työtä älkääkä valittako. Valittakaa ja ansaitkaa ansionne mukaan halveksinta kunnon suomalaisilta.

      • asiameininkiVihdoin

        Asiaa! Aika pistää vasurit ja vihreät matalaksi. Maleksijoita kaikki tyynni!


      • Mikä tuossa nyt niin vihervasuria oli?


    • up

    • up

    • up

    • up

    • KylläNäinOn

      Persujen tunteettomuus muistuttaa erehdyttävästi kolmannen valtakunnan hallinnon raakuutta. Oma napa on kaiken keskipiste eikä muista tarvitse välittää mitään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      90
      2028
    2. Mies, ei käytetä kortsua

      Olen terve ja ehkäisy löytyy.
      Ikävä
      33
      1722
    3. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      373
      1690
    4. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      70
      1354
    5. Palstasuden aamu

      Hyvää huomenta. Alkaa vähitellen tervehtymistä tapahtua. 😊🤗☕🐺
      Ikävä
      219
      1095
    6. Mikä kaivatussasi on

      parasta?
      Ikävä
      38
      1041
    7. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      190
      960
    8. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      70
      927
    9. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      85
      924
    10. Minulla on nyt niin hirveä ikävä,

      etten meinaa kestää. ;( Voi kun olisit lohduttamassa minua. Anteeksi.
      Ikävä
      71
      886
    Aihe