Hurraa oikeus tapahtui, Koskelta saatiin pojat riistettyä sopivasti joulun alla. Tätähän jokainen mies salaa sisimmässään toivoo tässäkin maassa, että naisilla ei ole mitään oikeuksia, ei edes omiin lapsiinsa.
Saatiinpas akalta pennut pois
23
1112
Vastaukset
- mies
vittu että sä osaat olla ääliö jätkä toivottavasti et saa ikinä omia lapsia
- Julkinen eläin
Salaa sisimmässään varmaan jokainen toivoo, että minulle kävisi elämssä hyvin, ja että ihmiset, jotka yrittävät käyttää minua hyväkseen ja pettävät minut, tai ajattelevat vain itsekkäästi itsensä parasta ja jättävät minun tarpeeni huomiotta, saisivat nenilleen ja joutuisivatkin itse kärsimään.
Ehkä nyt kuitenkin on liikaa tunteilua yleistää siinä määrin, että miehet ovat aina pahoja ja naiset aina hyviä. Kannattanee paremminkin itsestäänkin miettiä, mikä omassa itsessä niin hyvää on, ja mitä huonoja puolia itsessä on, ja pelata näillä korteilla. - Hertha
Tälläkin palstalla kirjoittelee miehiä, jotka eivät halua missään tapauksessa mitään vastuuta sikiävistään.
Oikeasti lapset pitää viedä synnyttyään korpeen ja katsoa, tuleeko sieltä minkäkinlaisia ihmisiä 20 vuoden päästä...- loginomi
sattuma; kirjoitin juuri korpielämän autuuttavasta rauhasta!
Kivat saturnaalit vaan Herhalle!!! - Hertha
loginomi kirjoitti:
sattuma; kirjoitin juuri korpielämän autuuttavasta rauhasta!
Kivat saturnaalit vaan Herhalle!!!Sainpa siis tekosyyn tarttua roomalaisen kalenteriin.
Siis.
Ante diem decimum Kalendas Ianuarias (meidän kalenterimme mukaan 23. 12.): Saturnalia-juhlat päättyivät. Tänä päivänä vietettiin Larentalia-juhlaa. Juhlien pääpaikka oli Acca Larentian hauta. Myyttinen nainen Acca Larentia oli toisen tarinan mukaan erään paimenen vaimo, joka imetti Romulusta ja Remusta. Toisen tarinan mukaan taas Acca Larentia oli ilotyttö - ja Romuluksen äiti. Sana "acca" merkinnee samaa kuin sanskriitin äitiä merkitsevä sana "akka".
Siis onko näin, että halventava sana "akka" on ihan itse sanskriittia ja sangen arvokas sana? Hopsan vaan!
- IsoPepe
Kyllä siinä voi olla kaikilla asian osaisilla aika apea joulu.
- pelle
Feministi hyvä, ääliömäisestä kirjotuksestas paistaa läpi ettet ole mies lainkaan ja kaiken lisäksi vastustat poikien USAan menoa.
Käry kävi, jokainen näkee että olet nainen joka esiintyy typeränä miehenä, jotta mustamaalaisit Outi Kosken toimien vastustajat.- jorojukka-kukka
Mistä muka tiedät tuon, ettei kirjoittaja ole mies? Siitäkö, että sinä itse hoidat palstan "tämän tyyppiset" viestit, eikä muita kirjoittajia ole? Taisit paljastaa itsesi. Ha ha haa! Pikkasen sinullekin joulumieltä sinne myssyn alle! :D
- mutta
jorojukka-kukka kirjoitti:
Mistä muka tiedät tuon, ettei kirjoittaja ole mies? Siitäkö, että sinä itse hoidat palstan "tämän tyyppiset" viestit, eikä muita kirjoittajia ole? Taisit paljastaa itsesi. Ha ha haa! Pikkasen sinullekin joulumieltä sinne myssyn alle! :D
feministi kummiski. Siis henkilö joka esiintyy typeränä miehenä, tehdäkseen kaikki miehet typeriksi. Nyt meni vaan senverran yli, että teki vain itsensä typeräksi.
- cisma
mutta kirjoitti:
feministi kummiski. Siis henkilö joka esiintyy typeränä miehenä, tehdäkseen kaikki miehet typeriksi. Nyt meni vaan senverran yli, että teki vain itsensä typeräksi.
Tai sitten käänteispsykologiaa, eli tarkoituksena olikin leimata feministit.
- taitava
cisma kirjoitti:
Tai sitten käänteispsykologiaa, eli tarkoituksena olikin leimata feministit.
typeryydessään
- avemaria
jorojukka-kukka kirjoitti:
Sinä olet niitä, jotka tietävät parhaiten, minkälaiset sukuelimet kirjoittajien housuissa kulloinkin ovat...
Joten olet kelpo vastaamaan aivan itse vienoon kysymykseesi.
- avemaria
se on totta.
- cisma
Jsokus on ollut ihan "oikein" polttaa ihmisiä roviolla noitina.
- avemaria
cisma kirjoitti:
Jsokus on ollut ihan "oikein" polttaa ihmisiä roviolla noitina.
Lasten oikeus.
- cisma
avemaria kirjoitti:
Lasten oikeus.
Kuinka hyvin heidät ja vanhemmat tunnet, jotta voit näin väittää?
Itse en tiedä tapahtuiko oikeus juuri lasten kannalta. - avemaria
cisma kirjoitti:
Kuinka hyvin heidät ja vanhemmat tunnet, jotta voit näin väittää?
Itse en tiedä tapahtuiko oikeus juuri lasten kannalta.Mutta oikeus on täällä sitä varten ja samoin lait, jotta oikeus tapahtuu. Sukupuolista riippumatta.
Minun tuntemisillani ei siis ole minkäänlaista etua tai haittaa.
Oikeus tapahtui. Ja asia käsiteltiin nimenomaan lasten näkökulmasta.
Kuinka kauan sinä olisit heitä vielä pitänyt poissa normaalista elämästään ja omasta kotimaastaan?
Tässä koko hiivatin tapauksessa ei todellakaan ajateltu mitään lapsenoikeuksia!!Vaan kummatkin vanhemmat halusivat kilpailla lapsista ja käyttää näitä koston välineenä!
Mieluiten en haluaisi nähdä koskaan näitä kumpaakaan
poikien vanhempina!
Eräs asia minua mietityttää todellakin..Miksi nykypäivänä ihmiset edes hankkivat lapsia kerran kun lapsista ei osata huolehtia tai sitten niistä tapellaan koko ajan?!- Sanelma
lukemani asiallinen kommentti! Lapsia on kohdeltu törkeästi, mutta kukaan ei tunnu kiinnittävän siihen huomiota - tästä on tehty sukupuolien sota. Kukaan ulkopuolinen ei voi tietää, mikä on totuus asiassa, mutta mikäli tässä ei noudateta kansainvälistä lakia, ei voi myöskään vinkua kun/jos oma muksu on napattu jonnekin.
- avemaria
Sanelma kirjoitti:
lukemani asiallinen kommentti! Lapsia on kohdeltu törkeästi, mutta kukaan ei tunnu kiinnittävän siihen huomiota - tästä on tehty sukupuolien sota. Kukaan ulkopuolinen ei voi tietää, mikä on totuus asiassa, mutta mikäli tässä ei noudateta kansainvälistä lakia, ei voi myöskään vinkua kun/jos oma muksu on napattu jonnekin.
feminismi saa aikaan?
- avemaria
ne lapset pitää pykätä ulkomailla asuvan miehen kanssa?
- Sanelma
avemaria kirjoitti:
ne lapset pitää pykätä ulkomailla asuvan miehen kanssa?
ymmärsin aivan, että olet ulkomaalainen - anteeksi erehdys. Miten muuten ulkomaalaisuus tekee henkilöstä epäkurantin?
- avemaria
Sanelma kirjoitti:
ymmärsin aivan, että olet ulkomaalainen - anteeksi erehdys. Miten muuten ulkomaalaisuus tekee henkilöstä epäkurantin?
juuri kukaan pidä ulkomaalaisena. Hassu sanakin. Olen "vain" ruotsalainen...
Arvaas muuten montako tupakkaa ehtii polttamaan lennolla täältä Tukholmaan?
(itse en tupakoi)
Vielä aiheeseen. Otin kantaa ainoastaan tuohon yhteen tapaukseen, josta kyllästymiseen asti on jauhettu palstoilla ja lehdissä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774642- 1801947
- 1241630
- 1321186
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161121- 351056
- 78953
- 52916
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848