Koitin noin vuosi sitten saada apua näihin oireisiin. Päänsärky ja paine päässä sekä myös kipu oikean ohimon alla. Kaikki paheni päivittäin. Ennen näitä oli jotain oireita korvissa: naksuntaa ja niekaisuja nieltäessä. En muista kaikkia oireita enää, mut päänsärky ei mennyt särkylääkkeellä pois vaan lieventyi siedettäväksi. Paine päässä oli todella pelottava tunne. Noin kolmen kuukauden säryn jälkeen olo oli jo aivan mahdoton sietää. Miehellenikin kaksi kertaa hyvästit varmuudeksi sanoin, kun en uskonut että aamulla enää herään. Lääkärissä tosiaan juoksin päivystyksessä monta kertaa. Kun kuuden tunnin odotuksen jälkeen lähetetään kotiin ilman mitään uutta dianoosia tai lääkettä lopettamaan tupakan poltto, arvaatte varmaan etten enää lääkäriin ilman miestäni mennyt. Korvatulehduksia epäilin joka kerta mitään ei aluks ollut, mutta lopussa nekin tuli ja huimaus, tuolloin itkin jo puolet päivästä. Lääkärit alkoi huomata vasemman puolen "laiskistumista". Loppujen lopuksi kerroin päänsärystä, paineesta ja korvatulehduksesta hammaslääkärille. (Olin noin 3-4 kuukautta ennen oireiden alkua käynyt kipeestä viisaudenhampaasta lääkärissä. Tähän laitettiin väliaikainen paikka ja sovittiin aika hampaanpoistoon puolen vuoden päähän, jonka peruin, koska olin kipeä. Samalla lääkäri oli madaltanut hammasta joten purentaan oli tullut muutos.) Hammaslääkäri kojasi purentaa, mutta särky ei poistunut, lieveni ehkä vähän. 2-3 viikon päästä hammas ja väliaikainen paikka poistettiin. seuraavasta aamusta olen ollut terve taas. IHANAA!! Jossain välissä netissä oireitani lukiessa lupasin, että jos hengissä selviän en unohda kirjoittaa millä keinolla itse selvisin. Joten nyt lupaukseni täytän ja toivottavasti joku muu saa toivon/hoidon.
Vastaukset 2
- niskapipi
Hieno juttu,johtuiko vaivasi siis hampaastasi? Mulla on aika ensivkolla takapuruhampaan poistoon sen vuoksi,koska siellä on juurihoidettu juuri koukussa ,eli hoitolääke ei mennyt sinne ja ylläpitää jatkuvaa tulehdustilaa juuressa,jossa kipua.
- bvbvbvbvbvbvb
Hampaita olisin veikannut! Ihan hyvä mennä hammaslääkäriin, jos yleislääkäri tai neurologi ei mitään vikaa keksi. Tosin yleensä neurologit ovat fiksuja, saattavat tajuta hammasongelman. Taitaa olla varsin yksilöllistä, miten muuttunut purenta tai muu hammasongelma oireilee. Itselläni antaa oireita nimenomaan korviin. Vaarattomia, mutta kiusallisia tuntemuksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa25848Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää67837- 160818
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.104784Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27738Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93687Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒192660- 22602
Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks38592- 61592
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa40549On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78500Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12475- 39475
- 57465
Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu111465- 73461
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75457- 54438
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25437