Seksisuhteen tunnepuoli??

lklkllk

Miten teillä joilla on seksisuhde hoituu tunnepuoli? Yleensä meillä on partnerini kanssa todella mahtavaa seksiä ja olen muutenkin ollut tyytyväinen suhteeseen. No, viimeksi oli oikeastaan ensimmäisen kerran, ettei homma toiminutkaan niin kuin olisi pitänyt, koska itselläni on stressiä, eikä miehenkään vehje toiminut kuten yleensä. No, pahoittelin miehelle lopuksi, että nyt en pysty keskittymään seksiin kunnolla kiireeni takia. Mies ei pahoitellut mitenkään, osoitti kyllä, että ei tarvi olla pahoillaan. Mies ei myöskään lohduttanut sen kummemmin tilanteessa kiirehti vaan kotiinsa, piti ehkä muutaman minuutin sylissä. Tämä on nyt sitten seksisuhteen karu puoli, jos homma ei toimi, onneksi lohtuna on se että muistan parisuhdeajoilta, ettei seksi tosiaankaan aina ole pelkkää ilotulitusta....

8

236

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaikkimuutärkeämpää

      En pysty pelkkään seksisuhteeseen, se ei anna minulle mitään vaan pelkästään rikkoo. Eikä seksi ole tärkeintä elämässä, sen oppii kun ikää tulee lisää.

    • llklkhdl

      Minulla on siis haastava tilanne tällä hetkellä elämässä, siitä tämä stressi johtuu, eikä suhteesta.. Taas nämä tulkitsijatantat liikkeellä täällä.... = DD

      • miesasianainen

        Relaa,
        täällä lähinnä pelkkiä seksisuhteita miesten kanssa harrastava aikuinen nainen. Kaikki ihmiset ovat erilaisia; toiset tarvitsevat enemmän tunnepitoisia suhteita, joillekin riittää tapaaminen silloin tällöin, jotkut haluavat sitoutua turvaa hakeakseen jopa epätoivoiseen parisuhteeseen, versioita on paljon....
        Täytyy vain tuntea itsensä ja löytää itselleen sopiva suhde/ ei suhteita/ monta suhdetta etc.

        Itselleni sopii parhaiten melko vapaat suhteet muutaman miehen kanssa. Tiedän aina, keneen ottaa yhteyttä, millaista seuraa milloinkin haluan. Yhden ihmisen kanssa en pysty tyydyttämään kaikkia tarpeitani.
        Haluaisin korostaa, että miehet ovat tuntevia ihmisiä, monet paljon herkempiä, kuin naiset (mikäli tätäkin pitää jotenkin sukupuolisesti erotella?)


    • hjnll

      Tiedän itsekin, että nyt kyllä stressaan ihan turhasta.. Ei ole mitään syytä menettää yöunia yhden toimimattoman kerran takia.. Sanoin kyllä miehelle tämän lähtiessä, että minua vaivaa myös se kun harrastetaan pelkkää seksiä.. Mies tietää, että haluaisin suhteelta enemmän.. Mies lähti kyllä suupielet alaspäin kotiinsa, uskaltaakohan enää tämän jälkeen tulla luokseni....

    • täysinmerkityksetön

      Mikä ihmeen tunne? Pistän kaverille viestin. Panettais. Olisko aikaa. Joo, on vastaus yleensä ellei ole työkiireitä. Tulee. Jutellaan normit kuulumiset. Vaatteet vek. Hoidetaan hommat. Tylsää oikeastaan mutta välillä vaan laiskottaa eikä jaksa runkata. Ilman rakkautta seksi ei anna oikeastaan mitään. Mekaanista rynkytystä ja jossain vaiheessa aina pitkästyn niin silminnähtävästi vaikka alussa panetti, ei siis haluttanut, että toinen lopettelee hommansa.

    • HoneyC

      Minulla ei ole seksisuhdetta. Kokeilen vaatteita, laittelen hiuksia ja haaveilen, että olisi kiva mennä kuuntelemaan musiikkia, jutella kivan kaverin kanssa, ehkä tanssia. En voisi kuvitella, että illan kruunaisi hikinen seksisessio kliinisessä hotellihuoneen hämärässä ja jatkuisi siitä joka viikonloppuiseksi uusinnaksi minun ihanassa yksiössäni. Miehen roudaaminen pyhimpääni omaan tilaani on iso rasite. "Äh, voisitko jo lähteä?" olo tulee pian. Ihmettelen kuinka exäni jaksoi muistuttaa siitä kuinka yksinäistä ja tylsistyttävää on käydä panemassa jotain muijaa ja palata kotiin kassit tyhjinä. Silti hän halusi tehdä niin ennenkuin olisi pitänyt meidän parisuhteesta kiinni. Panoihmiset ovat mielestäni mielikuvituksettomia ja jollakin tapaa hajalla.

    • LittleSunshine

      Jaa-a. Alkoi puistattaa koko aihe...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1325
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1155
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1080
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      60
      898
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      762
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      692
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      691
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      669
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      656
    Aihe