Vaalin voittaja on Huhtasaari

Lauralle.onnittelut

Laura Huhtasaari on todellinen vaalivoittaja. Hän nousi tuntemattomuudesta vaalin 3. ohittaen politiikan konkarit, jopa ex-pääministerin.

Onnea Lauralle menestyksestä!

41

459

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onnea5lle

      Laura oli aina voittajaa

      • Jyhtg

        Kyllä persuja taas syvälle sydämeen sattuu. Eilen uho oli vielä kova, nyt 6% upea suoritus.


      • qåaäzm
        Jyhtg kirjoitti:

        Kyllä persuja taas syvälle sydämeen sattuu. Eilen uho oli vielä kova, nyt 6% upea suoritus.

        Punikkinaiset saivat yhteensä vähemmän kuin Laura. Tästä on hyvä jatkaa ja suvakit maanpetoksellisilla toimillaan nostavat persut ja Lauran tulevaisuuden parrasvaloihin. Ruotsissa on Ruotsindemokraatit nousseet juuri näin lähes ykköseksi, ellei olekin jo ykkönen.


      • qåaäzm
        qåaäzm kirjoitti:

        Punikkinaiset saivat yhteensä vähemmän kuin Laura. Tästä on hyvä jatkaa ja suvakit maanpetoksellisilla toimillaan nostavat persut ja Lauran tulevaisuuden parrasvaloihin. Ruotsissa on Ruotsindemokraatit nousseet juuri näin lähes ykköseksi, ellei olekin jo ykkönen.

        Eli suvakit, jos haluatte että persut ei nouse, laittakaa rajat tiukkaan kontrolliin ja ajatelkaa meitä suomalaisia ensin. Tämä on lääke kansallismielisten nousua vastaan.


      • fxhgf
        qåaäzm kirjoitti:

        Eli suvakit, jos haluatte että persut ei nouse, laittakaa rajat tiukkaan kontrolliin ja ajatelkaa meitä suomalaisia ensin. Tämä on lääke kansallismielisten nousua vastaan.

        Persut nousi...
        Sille et voi mitää suvakki paska..


      • qåaäzm
        fxhgf kirjoitti:

        Persut nousi...
        Sille et voi mitää suvakki paska..

        Tarkoitat varmaan tuon viestisi suvakeille


    • HÄHhäh

      Petsit ei nyt tajuu...alle 7 prosenttia on aivan älyttömän huonosti!

      • kykkenheim

        Kuitenkin enemmän kuin demareilla ja kommareilla yhteensä!


      • ddfsfgfdg45tg
        kykkenheim kirjoitti:

        Kuitenkin enemmän kuin demareilla ja kommareilla yhteensä!

        Kuitenkin vähemmän kun vihreillä yksinään.


    • ddfsfgfdg45tg

      PS kannatus Eduskuntavaaleissa 2015: 17,65%
      PS kannatus Kunnallisvaaleissa 2017: 8,8%
      PS kannatus Presidentinvaaleissa 2018: 6,9%

      Aivan oivallinen suunta, todellinen voitto... joka vaaleissa PS saa entistä heikomman tuloksen. Lisää tällaisia "voittoja" persuille!

      • kannatuskannattaa

        Paljonko SDPn kannatus oli eduskuntavaaleissa, entä nyt - 3.1 % Revi siitä!

        Jopa homppeli-pekankin kannatus jäi alle eduskuntavaalien !

        Kokoomus ei saanut kannatusta lainkaan näissä vaaleissa, revi siitä!


        Niinistö valittiin valitsijayhdistyksen kautta!


      • ddfsfgfdg45tg
        kannatuskannattaa kirjoitti:

        Paljonko SDPn kannatus oli eduskuntavaaleissa, entä nyt - 3.1 % Revi siitä!

        Jopa homppeli-pekankin kannatus jäi alle eduskuntavaalien !

        Kokoomus ei saanut kannatusta lainkaan näissä vaaleissa, revi siitä!


        Niinistö valittiin valitsijayhdistyksen kautta!

        Pura vaan perskipeyttäsi, jatkuvasti kannatustaan menettävän puolueen kannattaja.


      • kjhgfrrrt
        kannatuskannattaa kirjoitti:

        Paljonko SDPn kannatus oli eduskuntavaaleissa, entä nyt - 3.1 % Revi siitä!

        Jopa homppeli-pekankin kannatus jäi alle eduskuntavaalien !

        Kokoomus ei saanut kannatusta lainkaan näissä vaaleissa, revi siitä!


        Niinistö valittiin valitsijayhdistyksen kautta!

        Demarit meni Niinistön taakse se näkyy!


      • mediagalyptoimitta

        ennen vaaleja äänet lasketaan


    • täysillätaieikollenkaan

      Itse en arvosta lainkaan ehdokkaita, jotka lähtevät mukaan presidentin vaaleihin eivätkä oikeasti edes haluaisi tulla valituksi. Tämä kävi päivän selväksi vaalipäivänä Vanhasen, Haataisen, Kyllösen ja Huhtasaaren puheista. Haavistokin oli hieman puolivaloilla mukana. Vain Väyrynen ja Torvalds olivat pettyneitä, että vaalit ratkesivat ensimmäisellä kierroksella.

      Presidentin vaaleissa pitäisi olla ehdolla vain sellaisten, jotka tosissaan haluavat tehtävää eikä tekemässä vain puoluetyötä. Mihin muuten edes tarvitsemme presidenttiä.

    • äänestinykköstä

      Niin varmaan ja Hillary on USAn presidentti.

      • Klbhkbj

        Hillary sentään keräsi eniten ääniä. Mutta valitsijamiehet ratkaisi.

        Huhtasaaei sen sijaan hävis äänissä Niinistölle aivan pystyyn. Ei ois valitsijamiehetkään auttaneet.


    • kansallismielinen_

      Oliko vaaleissa minkäänlaisia vaalitarkkailijoita? Jos oli, oliko kansallismielisiä sellaisia?

      • taijoku

        valvontakamera ?


      • kaikki.jatkuu.ennallaan

        Onhan se mahdollista, että jokunen äänestyspaketti viskattiin tien poskeen kuin albaniassa on tapana. Se selittää koko vaalien tuloksen. Ihan kehitysmaa luokkaa. Ei ole mikään ylpeydenaihe.


      • Lauraeipärjännyt

        Voi ressukka! Suomessa se ei ole mitenkään mahdollista. Ketuttaa vähän aikaa tappio, mutta kyllä se jo vuoden päästä helpottaa.


      • taiglobalisti

        Joku tuolla nosti esille valvontakameran : ) Kuka sitä valvoo ja miten? Kuka on nähnyt niillä otettua kuvaa? Jos nyt niitä kameroita edes oli. Äänestyslipukkeet eivät ole yksilöityjä Suomi-Albaniassa ja tiedot tulevat lopulta Goldman Sachsin omistaman yhtiön järjestelmän kautta. Voiko joku selittää aukottomasti että miten on voitu varmistaa että äänestyslipukelaatikoita ei ole voitu vaihtaa sopivan tuloksen takaaviin laatikoihin, kun äänestyslipukkeita ei ole yksilöity?


      • Kappasvuan

        Vaalilautakunta koostuu kaikista merkittävistä poliittisista ryhmistä. Jokainen valvoo toistaan.
        Pääosa oli kansallismielisiä isänmaallisia mutta oli joukossa varmaan muutama persukin.


    • Rökäletappio

      Laura ei ollut minkään sortin voittaja. Hävisi voittajalle yli 55 prosenttiyksikköä!!!! Karmaiseva rökäletappio.

    • gjkklfhuopgd

      Persujen kannatus laskee romahdusmaisesti vaaleista toisiin. Että sellainen voitto.

      • Hehehf

        Nyt ne suvakit panikoidessaan luulevat että niinistö on joku suvakki. Ettekö te tajua mitä aatteita hän ajaa?


      • Jokunimimerkki2
        Hehehf kirjoitti:

        Nyt ne suvakit panikoidessaan luulevat että niinistö on joku suvakki. Ettekö te tajua mitä aatteita hän ajaa?

        Persu näkee suvakkeja kaikkialla eikä vaan kerta kaikkiaan voi uskoa että ihmiset äänestäisivät Niinistöä juuri siksi mitä aatteita hän ajaa.


      • thtrhtrhrthr
        Jokunimimerkki2 kirjoitti:

        Persu näkee suvakkeja kaikkialla eikä vaan kerta kaikkiaan voi uskoa että ihmiset äänestäisivät Niinistöä juuri siksi mitä aatteita hän ajaa.

        Toiset näkee suvakkeja toiset persuja ei teissä sillein ole mitään eroa ette vain sitä itse tajua tölvitte toisianne ja olette olevinanne parempia puolin ja toisn.


      • änkyttäjäää
        Jokunimimerkki2 kirjoitti:

        Persu näkee suvakkeja kaikkialla eikä vaan kerta kaikkiaan voi uskoa että ihmiset äänestäisivät Niinistöä juuri siksi mitä aatteita hän ajaa.

        Niinistö ei aja mitään asioita vaan jahkailee ja änkyttää puolivaleita.


    • 65veemummo

      Onnittelut Lauralle, hyvin meni. Tästä on hyvä jatkaa.

    • klax

      Onneksi olkoon Laura, tämä todisti luottamuksen takaisin puolueelle, jota edustat. Nousu tulee tapahtumaan kannatuksessa, se on varmaa jo nyt.

    • Surullinenz

      Ääntenlaskijat ovat ’korjanneet’ numeroita: 5, 3, 6 tehden niistä 8! Siksi Saulikin oli niin hämmästynyt ’vaalivoitostaan’.

      EU olisi hajonnut, jos Suomessa olisi Huhtasaari tai Väyrynen presidenttinä. Euroopan Unionin hajoamista koitetaan estää joka maassa, mutta tuskin sitä voi kauan enää estää. Maa toisensa jälkeen putoaa pelistä pois. Iso-Britannia jo lähti. Harmittaa vaan, kun sitä odotellessa Suomi lapataan täyteen vihollisia/ islamisteja. Suomen kulttuuri lakkautetaan.

      • Näinon0070

    • Halla-aho_suosituin

      2019 jytkyy kunnolla, kun PS:n nousukiito jatkuu eduskuntavaaleissa. Hienoa tulevaisuuttaa lupaa se, että Jussi Halla-aho on suosituin poliitikko alle 40-vuotiaiden keskuudessa, eli tulevaisuuden.

      PS oli vaalien ainoa puolue joka VOITTI.

      • väriä.katukuvaan

        Sitä ennen kuule keritään saamaan paljon pakolaisia ja suurimmalle osalle paperit ja oleskeluluvat ja lopulta suomen kansalaisuus heille.


      • regergergeggr
        väriä.katukuvaan kirjoitti:

        Sitä ennen kuule keritään saamaan paljon pakolaisia ja suurimmalle osalle paperit ja oleskeluluvat ja lopulta suomen kansalaisuus heille.

        Eiköhän paperittomat saa tulloin jo äänestää ilman kansalsiuuttakin ja pari ääntä per. surffari tietenkin onhan ne nytkin jo laitettu suomalaisten edelle ilmasila palveluilla.


    • TodellaUpeetaTodella

      Todella upeeta, 94 prosenttia äänesti jotakuta muuta kuin blondia. On teillä ainakain itkunsekaista meriselitystä ja paljon.

      • rgerrgergerg

        Juu itkua pukkaa mutta laura se saa kehuja yli puoluerajojen demari heinäluomakin kehui lauraa kun oli niin loistava että kyllä nyt itkuttaa koko persu puole vain itki eilen kuten näit varmasti.


    • enskerralla

      Persujen olisi kannattanut laittaa karismaattinen Jussi Halla-aho ehdokkaakseen. joku pikkutyttö ei sovi presidentiksi.

    • Vaalien perusteella Suomen suurimmat puolueet ovat Vihreät ja Persut.
      Kokoomus, Siniset ja KD eivät osallistuneet omalla ehdokkaalla. RKP on vain puolet pienempi, kuin vasemmiston luuserit.

    • onko.tietoo

      Joko Haapala (IS) on kommentoinut Lauran saavutusta? 😀

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe