Mun kanssa ei haluta seurustella

black_rose_

En pääse tapaamisesta seurusteluun, kun miehet pelästyvät taustaani, eivätkä halua enää tavata kun on niin erilaiset taustat ym. Olen jättänyt uskonnon taakseni ja tämän vuoksi perheeni ja ystäväni eivät halua olla mun kanssa enää tekemisissä. Mulla on jotain työkavereita, mutta vapaa-ajan vietän useinmiten yksin.

Olen pienikokoinen, pitkähiuksinen, nätiksikin kehuttu nuori nainen. Luonteeltani olen rehellinen, luotettava, kiltti, mutta aluksi uusien ihmisten parissa ujo. En polta ja enkä juurikaan käytä alkoholia, mutta mieheltä en sitä kiellä. Pidän kunnostani huolta ja katson millaisissa vaatteissa kuljen. En oo juuri matkustellut, mutta olisi mukavaa kumppanin kanssa yhdessä hiukan nähdä maailmaa.

Yksinäisyys vaivaa joten onko vinkkejä miten löytää sopiva mies?

11

1550

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rauma-sinkku42-

      Kyllä sinä minulle kelpaat. En en polta enkä juo alkoholia kovinkaan paljon. Harrastan kalastusta ja kuntoilua. Olen myös melko yksinäinen,
      En ole uskovainen eikä minusta sellaista tule.

    • black_rose_

      En eti täältä varsinaisesti seuraa ja en haluais et mies vois olla iän puolesta mun isä. Ite oon niin nuori vielä. Tsemppiä sinnekkin Rauma-sinkku42- nää pitkät pyhät on vaikeita meille yksinäisille mut koitetaan kestää..

      • Raahessa sinulle rakastettava ihminen onetsimäsi sinua vanhempi mies kanssasi kaikkiin ihaniin yhdessä olemisiin.
        Jalokala Eero


    • aplleaplle

      sinulle nuori mies ei vanha ukko

    • Kuulakärkikynä

      Vähän on mennyt usko näihin tämän päivän parisuhde juttuihin. En tiedä. No mikä sitten on vanha? Onko 35v vanha?

    • jokumies83

      "kun miehet pelästyvät taustaani"
      Minäkin pelästyn tietyn taustan omaavia naisia... sori mut en niitä tähän mainitse, yksi sellainen parikymppinen nainen oli ns. tyrkyllä tässä useampi vuosi takaperin. Mutta minä en sellaiseksi muutu enkä riskiä ottanut.

    • rennostiM

      Seurusteluyrityksesi voivat olla olleet virheellisiä.

      Tytön, joka tuntee olevansa yksin, on oltava sitäkin aktiivisempi. Yrityksiä on oltava runsaasti, jotta tulisi todennäköiseksi, että joku niistä onnistuu. Yksittäinen yritys tuo harvoin tulosta.

      Vittua tulee antaa niin monelle kuin mahdollista, mutta ei tietenkään sellaiselle, jota ei halua. Nykyisin suomalaisella naisella, niin kuin miehelläkin on ollut keskimäärin 15 seksuaalipartneria. Tähän lukuun kannattaa verrata itseään, jotta toimisi normaalisti, mutta esimerkiksi 30 partneria ei ole vielä paljon, vain kaksinkertainen määrä.

      Aina, kun tapaat miellyttävän varaamattoman miehen, kutsu hänet kotiisi. Nauttikaa teetä ja pikkuleipiä. Pukeudu sievästi. Mekko tai nätti pusero ja hame. Jätä hameen alta pöksyt pois. Sheivaa vittusi aivan posliiniksi, nätiksi, suloiseksi. Teen jälkeen nosta hametta niin että vittu näkyy, ja sano, että "olet suloinen, tämä on sinua varten, jos haluat".

      Älä suinkaan luule, että edes vittua antamalla saat ensimmäisen miehen. Et ole kuitenkaan menettänyt mitään, et kerrassaan mitään. Jos yrität "leikkia vaikeasti tavoiteltavaa", tilanne on toivoton.

      Siis aktiivisuutta. Onnea ja menestystä sinulle! :-)

      • Maksumyös

        Kuka mies todellakaan haluaa pitkä-aikaista seurustelua tai ajatella avioliittoa naisen kanssa joka käyttäytyisi sinun haaveilemalla tavalla?

        Yleensä tuollaisesta naisen käytöksestä mies ( asiakas) joutuu maksamaan, euroilla. Heitä on , evätkä he valita seuran puutteesta. Päinvastoin!


      • mams.selli

        Minä hyökkäsin kimppuun kuin sika limppuun, eikä tuo valttanut. Ei minulla ainakaan ole aikaa ja energiaa esitellä jotain neito lumivalkeaa lasivuorella jollekin mamman paapomalle naiskomplekseja kantavalle nirppanokalle, kun minulla on ihan oikeitakin ongelmia. Mutta varmaan sellaisiakin löytyy ketkä ovat perehtyneet juuri kaltaistesi miesten pyydystämiskuvioihin antaumuksella.


    • NeverSayNever_

      Sun tarvii etsiä seuraa muista kaltaisistasi ihmisistä. Kyllä meitä täällä piisaa, kohti pettymyksiä ja sen yli.

    • Yksjäbävaan

      Hmmm, et kertonut mikä uskonto? Jos olet ex-muslimi niin en yhtään ihmettele. Poikaystävä saisi loppuelämän pelätä milloin sukusi miehet tekevät jotain sinulle kunniansa vuoksi. Yleisesti ottaen uskovaisissa perheissä kasvaneet ovat kyllä hyvää vaimoainesta, siksi vähän ihmettelen miksi taustasi vaikuttaa negatiivisesti. Minkä ikäinen olet? Kannattaisi katsella vähän vanhempien miesten perään, he arvostavat ehkä enemmän ominaisuuksiasi mistä kerroit.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      141
      1775
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      113
      1385
    3. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1222
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      88
      1187
    5. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      85
      1008
    6. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      194
      987
    7. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      97
      923
    8. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      39
      839
    9. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      76
      808
    10. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      185
      736
    Aihe