Maahanmuuttajille velvollisuudet ja säännöt

No eikö noille " Maahanmuuttajille " pitäisi asettaaa velvollisuudet ja säännöt joita on noudatettava tai maasta pois ? Miksi ei vaadita allekirjoitettua sopimusta noilta maahan tulijoilta jossa ne sitoutuvat noudattamaan Suomen lakeja, sääntöjä ja opiskelemaan Suomen kielen. Ei mitään vastiikkeetonta ja vailla velvollisuuksia olevaa ilmaista oleskelua Suomessa. Että silleen.

23

273

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oletpas.jankuttaja

      Ethän ole tuosta "aiheesta" vielä tehnytkään aloitusta, ihanko ite tuon keksit. Hahahahahaaaa, räkäistä naurua päälle.

    • 818

      Mistä lähtien kunnilla on ollut velvollisuus välttämättömän tuen antamiseen? Muistan Päivi Nergin sanoneen, että kun kielteinen päätös tulee, niin palvelut lakkaavat ja on johtopäätöksen aika (poistua Suomesta).

      • Mihin_poistuu

        Mihin se pakolainen poistuu Suomesta? Ruotsiin?


      • Kyllä_se
        Mihin_poistuu kirjoitti:

        Mihin se pakolainen poistuu Suomesta? Ruotsiin?

        muistuu kotimaa mieleen kunhan otetaan kaikki rahallinen tuki pois ja laitetaan tekemään työtä elatustaan vastaan.


      • Tasa-arvoisuus
        Kyllä_se kirjoitti:

        muistuu kotimaa mieleen kunhan otetaan kaikki rahallinen tuki pois ja laitetaan tekemään työtä elatustaan vastaan.

        Sama laki suomalaisille loisijoille myös!


      • No Suomen sosiaaliturva on luotu Suomalaisia vähäosaisia ja sairaita varten. Suomi ei ole koko maailman sossu. PISTE. Että silleen.


    • Tarpeetonta

      Suomessa on jo olemassa lait, jotka määräävät asukkaiden oikeudet. Ei tarvita uusia.

      • No on olemassa lait, mutta nämä " Maahanmuuttajat " eivät niitä noudata ja kunnioita .
        Että silleen.


      • Sama_sitten
        höpöhöpö kirjoitti:

        No on olemassa lait, mutta nämä " Maahanmuuttajat " eivät niitä noudata ja kunnioita .
        Että silleen.

        Eihän sitten uusillakaan laeilla ole merkitystä. Mikä muuttuisi?


      • Sama_sitten kirjoitti:

        Eihän sitten uusillakaan laeilla ole merkitystä. Mikä muuttuisi?

        No se allekirjoitettu sopimus antaa oikeuden karkoitukseen, jos ei siinä lueteltuja ehtoja noudata.
        Sopimuksia pitää tehdä ja niistä pitää kiin siihenhän suvakit aina vetoavat sopimuksiin.
        Että silleen.


      • Sopimuksia
        höpöhöpö kirjoitti:

        No se allekirjoitettu sopimus antaa oikeuden karkoitukseen, jos ei siinä lueteltuja ehtoja noudata.
        Sopimuksia pitää tehdä ja niistä pitää kiin siihenhän suvakit aina vetoavat sopimuksiin.
        Että silleen.

        Eihän sopimuksilla voida mennä lakien edelle, eikä varsinkaan perustuslain edelle.
        Lait ovat olemassa jo, uusia ei tarvita. Kyse on pelkästään lakien ja asetusten noudattamisesta. Åå


    • postii

      Aion lähettää Petteri Orpolle laskun kaikista niistä kärsimyksistä, joita hänen maahan päästämänsä matut ovat minulle aiheuttaneet.
      Koska hän ei sisäministerinä ja siis valtion valtuuttamana rajavalvojana pystynyt suojelemaan suomalaisia, on hän vastuussa aiheuttamistaan haitoista.
      Silkka rahasumma tiliotteeseen ja postissa eduskuntaa Orpon nimellä.

      • Hohhoijakkaa

        Hehe. Siitä vaan torvelo, ompahan sullakin jotain turhaa ajanvietettä.


    • fghjklö

      SPRmummot jakaa pesää ihan innoissaan.

    • hulluudenHui

      Savonlinnassa kirkonnaiset ja papit järjestävät karvaranteille ja läpsyttäjille ilmaisia Saimaan lounasristeilyjä.

    • Eihän niiltä voi mitään vaatia vaan pelkkää vastikkeetonta rahaa pitää tyrkyttää.

    • Hienot_On_Maisemat

      Suosittelen Saimaan-risteilyitä ihan kaikille! En kuitenkaan lakisääteisesti.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      194
      2035
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1128
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. 58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      711
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe