mamutuksen ongelmista vaikeneminen ei kannata

Matonalle

14

233

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • YLE_yllätti

Yllättävän rehellinen juttu maahanmuuton ongelmista päämamutusmedialtamme!

Toisin varmaan syy on maasta eli Ruotsista. Ruotsi-uutisia valta- eli svekomediamme suoltaa älyttömästi, jotta suomalaiset hyväksyisivät järjettömän kielisysteemimme ja kohtuuttoman pakkoruotsituksensa.

• 3454554

Toivottavasti ruotsin kansa ei anna feminatsipäättäjilleen hyssyttelypropagandaa anteeksi vaan äänestää koko voimallaan ruotsidemokraatteja.

• Tekijä varmaankin tummaihoinen sosiaalidemokraatti.Tutkinta on todennäköisesti yhtä nopeaa,kuin Olof Palmen murhassa.

• Aavikon.Hassan

Tällä palstalla tuo Aavikon tollo kiistää kaikki maahanmuuttajien aiheuttamat ongelmat. Hassan Zupieriakin ylistää suurena sankarina vaikka muut jo tietävät huijariksi. Täytyy olla todella matala ÄÖ tuolla tollolla.

• ht57hg

Hehhee. Raikastit ilman!

• Tolkun.mies

Ongelmista vaikeneminen kuuluu suvakkien agendaan. Ikävää heille vain, että ongelmista kirjoitetaan lehdissä ja näköjään ylessäkin on otettu lusikka kauniiseen käteen ja sielläkin on pakko alkaa myöntämään, että jotain ongelmia toki on.

• Itä-Helsinkiläisen koulun rehtori kirjoitti ns. jengiitymisestä asiallisesti ja varmaankin siitä tietävänä,koska on päivittäin,sekä melkein ympärivuoden tekemisissä nuorten kanssa.Nyt oli jokin taho(vihervasemmisto varmaankin) etsinyt varsinaisen nuorisiasiantuntijan kumoamaan rehtorin näkemykset ja varoitukset. Taisi olla tämän ylikomisaarion sielunveljiä,joka taanoin sanoi,että Helsingissä ei ole etnisiä jengejä,muuten vaan ryöstävät ja pahoinpitelevät kantaväestöön kuuluvia nuoria.

• bubble_bobble

Kaikkea paskaa ei pysty mitenkään hautaamaan, tapauksia alkaa olla niin paljon. Matujen keppostelu paljastuu jotain kautta aina ja se tiedetään jo valtamedioissa. Kuplan ensimmäinen puhkeamisvaihe menossa.

• Stuppi
    • Emamkari

Samhällsnytt on tehnyt videoreportaasin Ruotsalaisten kadonneesta turvallisuudesta. Haastateltavat ovat Örebrosta . Ulkomaalaislähtöiset nuorisojengit häiriköivät asukkaita uhkailemalla ja kivittämällä heitä.

https://samnytt.se/filmreportage-tryggheten-som-forsvann/

Filmreportage: Tryggheten som försvann

• Unelmamaa
    • kghghklhlh

ruotsissa on 53 no go aluetta, ranskassa n 1000

koskahan valhemedia kertoo niistä

• VeiVei

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      94
      3632
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      45
      2992
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      78
      2497
    4. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2358
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2321
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      117
      2297
    7. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      20
      2187
    8. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      21
      2183
    9. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      117
      2178
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      64
      2040
    Aihe