https://www.suomenuutiset.fi/halla-aho-perussuomalaisten-linjasta-tulossa-valtavirtaa-euroopan-politiikassa/
Jussi Halla-aho sanoo, että perussuomalaisten linjasta on tulossa valtavirtaa muun muassa haittamaahanmuuton vastustuksessa myös Euroopan politiikassa.
PERUSSUOMALAISTEN LINJASTA TULOSSA VALTAVIRTAA!
9
130
Vastaukset
- ValkoihoisenTaakka
Suomalaiset ovat syyllisiä maailman ongelmiin
https://www.verkkouutiset.fi/jussi-halla-aho-tavallista-suomalaista-syyllistetaan/ - pellelaumahei
Tulonsiirtojen varassa elävien moukkien laumalla ei ole linjaa.
Varmaankin tarkoitat näitä turhautuneita rasvattuja ananaspäitä,jotka notkuvat iphonet kädessä esim.itiksenkäytävillä, vihervassarit sanovat heitä sotalapsiksi.
- Persuilleankeajuttu
Hyvä juttu, että öyhöttäjät käyvät tarpeettomiksi.
Ei asioita saa hoidettua vihanlietsonnalla.- itsellesikin
Kerro se Aavikon.agitaattorille.
- Ciss
Persut on marginaalipuolue. Ei mulla muuta.
- antimatu1
Viherkommaritkin tulevat vaaleihin mennessä kopioimaan Perussuomalaisten puolueohjelman itselleen. Paras kuitenkin äänestää aitoa alkuperäistä eikä säälittäviä kopioita.
Ylen uutiset olivat taas palaneet normi vihervasemmistolinjalle uutisoinnissaan Chemnitzin mielenosoituksista kaikki noin 6000:tta leimattiin äärioikeuston jäseniksi,vaikka vain pieniosa oli näitä provokaattoreita ja agitoijia kasvonsapeittäjiä.Näitä oli myös huomattavasti vastamielenosoittajien joukoissa, naamioituneita äärivassareita,sekä antifan jäsennistöä. Ministeri lausui myös muutaman sanan demokratista,tämä sana on tosin täysintuntematon näille islamilaisille "siirtolaisille".jotka elävät 1700-luvun uskomusmaailman oppien mukaan.Heidän ainoa side tähänhetkeen on ipohne ja pankkiautomaatti,mistä saa muiden hankkimat rahat ilman vastiketa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv262446- 1142076
- 1211732
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?451557Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91497Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901075Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161231044Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87975Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35967Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15949