Ns. vihapuhe

On varmaan kaikkea asiatonta mutta ymmärrän sen tavallaan.

Suomessa on iso kasa ihmisiä/perheitä jotka elävät niukin naukin. Yhteiskunta ei pidä heistä huolta mutta sen sijaan laitetaan paljon rahaa niihin ihmisiin jotka ovat tulleeet tänne syystä tai sitten ei.

Jos nämäkin kantasuomalaiset ihmiset/perheet olisivat saaneet "turvatun" kohtelun, uskoisin että heillä ei olisi mitään näitä muukalaisia vastaan.

Näinhän ei ole. Yhteiskunta niin terveys- kuin sos.puolella tekevät päätöksiä jotka eivät auta näitä suomalaisia äitejä, isiä ja perheitä. Ei voi. Menot valtiolta ova supistuneet kunnille ja kunta olisi maksaja. Valtiohan ei koskaan suoraan maksa mitään.
Itse kyllä maksat esim. lisäverot suoraan valtionkassaan.

Tästä syystä olen lisämaahanmuuttoa vastaan. Vanha hokema että me suomalaiset ensin on kuitenkin aika totta.

11

195

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvinkirjoitit

Noinhan tuo pitkälti varmaan menee. Tietysti myös se, että vieraat tuovat turvattomuutta, kuten murhia ja raiskauksia. Tuntuu että muukalaisista välitetään enemmän kuin suomalaisista. Se raivostuttaa ihmisiä.

• Niin minustakin. Voinhan olla väärässäkin mutta siltä nimenomaan TUNTTUU.
        Kun lukee paljon ja laskee yhteen 1 plus 1 niin lopptulos on tuo.

• samaa.mieltä
        taruolento kirjoitti:

Niin minustakin. Voinhan olla väärässäkin mutta siltä nimenomaan TUNTTUU.
        Kun lukee paljon ja laskee yhteen 1 plus 1 niin lopptulos on tuo.

Ihan oikeassa minun mielestäni olet. :)

• 123d12321f

Minä näen sen siten että te hyökkäsitte minua ja jumalaani vastaan, ja nyt on aika paljastaa minun ja "mielikuvitus" jumalani haba.

• polpolle-ajateltavaa
    • Meretmaatjataivaat

Niin tottakai valtio on tässä se roisto. Ajattelette kuin proletaarit aikanaan Neuvostoliitossa. Haluatte kaapata vallan jotta eliitti ja suvakit saavat ansionsa mukaan ja maata hallitsee persulainen diktatuuri.

• valtasiko.pelko

Pelkäätkö kannattamasi nykyisen vallan kaatumista, mitä pelkäät että muuttuisi?

• nvh
        valtasiko.pelko kirjoitti:

Pelkäätkö kannattamasi nykyisen vallan kaatumista, mitä pelkäät että muuttuisi?

Ainakin hyvinvointi ja sananvapaus loppuisi valtaosalta ihmisistä.

Persujen valta on suuri uhkakuva Suomen tulevaisuudelle.
        Onneksi vain teoreettinen uhkakuva. Suomalaiset ovat valtaosin koulutettuja tolkun ihmisiä.

• alpakankakka
        nvh kirjoitti:

Ainakin hyvinvointi ja sananvapaus loppuisi valtaosalta ihmisistä.

Persujen valta on suuri uhkakuva Suomen tulevaisuudelle.
        Onneksi vain teoreettinen uhkakuva. Suomalaiset ovat valtaosin koulutettuja tolkun ihmisiä.

"Ainakin hyvinvointi ja sananvapaus loppuisi valtaosalta ihmisistä."
        Keneltä loppuisi?
        "Suomalaiset ovat valtaosin koulutettuja tolkun ihmisiä."
        Ei vaan aivopestyjä tai opetettuja pelkäämään suvakkidiktatuuria ja sen kostoa, joka Suomessa vallitsee.

• ei-suvakismille

Tunnut pelkäävän sitä, että "eliitti ja suvakit saavat ansionsa mukaan", taidat olla huolissasi että saat osasi. Mitäs pahaa on tullut tehtyä?

• ei-suvakismille

Tämä oli nimimerkille Meretmaatjataivaat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      180
      10330
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      52
      3525
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      52
      3268
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      64
      2865
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      205
      2230
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      116
      2203
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      25
      2023
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      67
      1638
    9. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      22
      1446
    10. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      112
      1386
    Aihe