On varmaan kaikkea asiatonta mutta ymmärrän sen tavallaan.
Suomessa on iso kasa ihmisiä/perheitä jotka elävät niukin naukin. Yhteiskunta ei pidä heistä huolta mutta sen sijaan laitetaan paljon rahaa niihin ihmisiin jotka ovat tulleeet tänne syystä tai sitten ei.
Jos nämäkin kantasuomalaiset ihmiset/perheet olisivat saaneet "turvatun" kohtelun, uskoisin että heillä ei olisi mitään näitä muukalaisia vastaan.
Näinhän ei ole. Yhteiskunta niin terveys- kuin sos.puolella tekevät päätöksiä jotka eivät auta näitä suomalaisia äitejä, isiä ja perheitä. Ei voi. Menot valtiolta ova supistuneet kunnille ja kunta olisi maksaja. Valtiohan ei koskaan suoraan maksa mitään.
Itse kyllä maksat esim. lisäverot suoraan valtionkassaan.
Tästä syystä olen lisämaahanmuuttoa vastaan. Vanha hokema että me suomalaiset ensin on kuitenkin aika totta.
Ns. vihapuhe
11
202
Vastaukset
- hyvinkirjoitit
Noinhan tuo pitkälti varmaan menee. Tietysti myös se, että vieraat tuovat turvattomuutta, kuten murhia ja raiskauksia. Tuntuu että muukalaisista välitetään enemmän kuin suomalaisista. Se raivostuttaa ihmisiä.
Niin minustakin. Voinhan olla väärässäkin mutta siltä nimenomaan TUNTTUU.
Kun lukee paljon ja laskee yhteen 1 plus 1 niin lopptulos on tuo.- samaa.mieltä
taruolento kirjoitti:
Niin minustakin. Voinhan olla väärässäkin mutta siltä nimenomaan TUNTTUU.
Kun lukee paljon ja laskee yhteen 1 plus 1 niin lopptulos on tuo.Ihan oikeassa minun mielestäni olet. :)
- 123d12321f
Minä näen sen siten että te hyökkäsitte minua ja jumalaani vastaan, ja nyt on aika paljastaa minun ja "mielikuvitus" jumalani haba.
- polpolle-ajateltavaa
Jari Taponen https://twitter.com/jmtaponen , lue tämä, tässä on asiallinen aloitus!
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15443074/ns--vihapuhe - Meretmaatjataivaat
Niin tottakai valtio on tässä se roisto. Ajattelette kuin proletaarit aikanaan Neuvostoliitossa. Haluatte kaapata vallan jotta eliitti ja suvakit saavat ansionsa mukaan ja maata hallitsee persulainen diktatuuri.
- valtasiko.pelko
Pelkäätkö kannattamasi nykyisen vallan kaatumista, mitä pelkäät että muuttuisi?
- nvh
valtasiko.pelko kirjoitti:
Pelkäätkö kannattamasi nykyisen vallan kaatumista, mitä pelkäät että muuttuisi?
Ainakin hyvinvointi ja sananvapaus loppuisi valtaosalta ihmisistä.
Persujen valta on suuri uhkakuva Suomen tulevaisuudelle.
Onneksi vain teoreettinen uhkakuva. Suomalaiset ovat valtaosin koulutettuja tolkun ihmisiä. - alpakankakka
nvh kirjoitti:
Ainakin hyvinvointi ja sananvapaus loppuisi valtaosalta ihmisistä.
Persujen valta on suuri uhkakuva Suomen tulevaisuudelle.
Onneksi vain teoreettinen uhkakuva. Suomalaiset ovat valtaosin koulutettuja tolkun ihmisiä."Ainakin hyvinvointi ja sananvapaus loppuisi valtaosalta ihmisistä."
Keneltä loppuisi?
"Suomalaiset ovat valtaosin koulutettuja tolkun ihmisiä."
Ei vaan aivopestyjä tai opetettuja pelkäämään suvakkidiktatuuria ja sen kostoa, joka Suomessa vallitsee.
- ei-suvakismille
Tunnut pelkäävän sitä, että "eliitti ja suvakit saavat ansionsa mukaan", taidat olla huolissasi että saat osasi. Mitäs pahaa on tullut tehtyä?
- ei-suvakismille
Tämä oli nimimerkille Meretmaatjataivaat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod202403Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2381756Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3141333- 65969
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai55958- 39844
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.54840J miehelle viesti menneisyydestä
On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e35757Paikat tapeltu
Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh37697Naista puukotettiin kasvoihin
Maanantai-iltana kello 23 jälkeen yksityisasunnossa Kiteellä puukotettiin 80-luvulla syntynyttä naista muun muassa kasvo18639