Vanha SDP:n kalkkuna ihmetteli...

KärryilläSuitsetKäres

Miksi miehet äänestävät miehiä ? Kalkkunan mielestä miesten pitäisi äänestää naisia- MIKSI?
Äänestäminen on jokaisen OMA asia eikä se ole mikään sukupuoli kysymys ! Nyt riittää kalkkunat !!
Miehenä minä totisesti äänestän MIESTÄ, olen kyllästynyt naisten suosimaan omien etujen ajamiseen, se alkaa jo yöradiossa paskanjauhamisella ja asioiden vääristelyllä.
Vain tyhmä mies äänestää naista, varsinkaan SDP kalkkunaa.
On hienoa olla MIES ! Röyhistää rintaa ja röyhtäistä, perään pieraista ja hoitaa hommat, ÄÄNESTÄKÄÄ !!

18

55

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jopon.satulaan

      No on se kumma, vaikka naispoliitikot ilmoittavat tekevänsä hyviä ja kauniita asioita, kuten polttomoottoriautojen myynnin kieltäminen.

      • Pfff

        Osaavat tietysti ratkaista kuljetukset itse


    • Monihan mies äänesti esim Mikko Alataloa :-)

    • pieru1

      Pierasen takaisin. Herra mies, miksi nimittelet naista kalkkunaksi?

      • apina.ite

        Mitäs vikaa kalkkunassa on? Nimitetäänhän joitakin miehiä sonneiksikin.


    • ihmettelijäsisar

      Kuka niitä naisia sitten äänestää?

      • Jaaha.
        Vihervassirifeministipolliitikon kommentoiti oli liikaa :-)

        Bellan näkemykset feminismistä ovat täyttä tuporeutta ja älyä siis :-)


      • jopokansa

        Kallion tofunsyöjät ja sirkanpurijat.


      • pisteään uudestaan, kehuen :-)

        Kyllä on upeaa.
        Hienoa ja älykästä.
        Ihmettele, miten kukaan kykenee kirjoittamaan näin suvereenilla tavalla fiksua kieltä, sanomaa, sanaa.
        Että sen heti tajuaa.
        Tasa-arvoa. Humanismia.
        Kaikkinaista kauneutta.

        Ihanaa.


        "Ajatuksiani feminismistä

        Puhe ihmisoikeuksista on alkanut politisoitua. Ihmisoikeuksien universaalius ja koskemattomuus ei ole enää politiikassa itsestäänselvää. Intersektionaalisen feminismin tavoin minulle on tärkeää tunnistaa omat etuoikeudet ja oman valta-aseman miettiminen sekä kuulla kehoja eikä vaan puhua niiden yli. Feminismi on arvopohja, joka tulee näkyä Vihreiden politiikassa koko kentän laajuudella."
        https://www.vihreatnaiset.fi/yhdistys/hallitus/bella-forsgren/


      • vihreänaishulluus
        kusettava_kirkko kirjoitti:

        pisteään uudestaan, kehuen :-)

        Kyllä on upeaa.
        Hienoa ja älykästä.
        Ihmettele, miten kukaan kykenee kirjoittamaan näin suvereenilla tavalla fiksua kieltä, sanomaa, sanaa.
        Että sen heti tajuaa.
        Tasa-arvoa. Humanismia.
        Kaikkinaista kauneutta.

        Ihanaa.


        "Ajatuksiani feminismistä

        Puhe ihmisoikeuksista on alkanut politisoitua. Ihmisoikeuksien universaalius ja koskemattomuus ei ole enää politiikassa itsestäänselvää. Intersektionaalisen feminismin tavoin minulle on tärkeää tunnistaa omat etuoikeudet ja oman valta-aseman miettiminen sekä kuulla kehoja eikä vaan puhua niiden yli. Feminismi on arvopohja, joka tulee näkyä Vihreiden politiikassa koko kentän laajuudella."
        https://www.vihreatnaiset.fi/yhdistys/hallitus/bella-forsgren/

        Tällaista ne kirjoittavat ihan tosissaan:

        "Feminismi on vapausaate, joka
        vapauttaa meidät sukupuoltemme
        kahleista ja yhteiskunnan jäykistä
        normeista vapaiksi yksilöiksi."


      • SuuKiinniNyt
        kusettava_kirkko kirjoitti:

        pisteään uudestaan, kehuen :-)

        Kyllä on upeaa.
        Hienoa ja älykästä.
        Ihmettele, miten kukaan kykenee kirjoittamaan näin suvereenilla tavalla fiksua kieltä, sanomaa, sanaa.
        Että sen heti tajuaa.
        Tasa-arvoa. Humanismia.
        Kaikkinaista kauneutta.

        Ihanaa.


        "Ajatuksiani feminismistä

        Puhe ihmisoikeuksista on alkanut politisoitua. Ihmisoikeuksien universaalius ja koskemattomuus ei ole enää politiikassa itsestäänselvää. Intersektionaalisen feminismin tavoin minulle on tärkeää tunnistaa omat etuoikeudet ja oman valta-aseman miettiminen sekä kuulla kehoja eikä vaan puhua niiden yli. Feminismi on arvopohja, joka tulee näkyä Vihreiden politiikassa koko kentän laajuudella."
        https://www.vihreatnaiset.fi/yhdistys/hallitus/bella-forsgren/

        Kaakattava vihreä nokikeppi ! Edellisen tapasin Banjulissa talvella -77, rannalla oli myös kirkuvia naarasapinoita.


      • SuuKiinniNyt kirjoitti:

        Kaakattava vihreä nokikeppi ! Edellisen tapasin Banjulissa talvella -77, rannalla oli myös kirkuvia naarasapinoita.

        " minulle on tärkeää tunnistaa omat etuoikeudet ja oman valta-aseman miettiminen sekä kuulla kehoja eikä vaan puhua niiden yli. "

        Kehojen kuuleminen on kovin .... öööööh..... post mortem?


      • vihreänaishulluus kirjoitti:

        Tällaista ne kirjoittavat ihan tosissaan:

        "Feminismi on vapausaate, joka
        vapauttaa meidät sukupuoltemme
        kahleista ja yhteiskunnan jäykistä
        normeista vapaiksi yksilöiksi."

        "Feminismi on vapausaate, joka
        vapauttaa meidät sukupuoltemme
        kahleista ja yhteiskunnan jäykistä
        normeista vapaiksi yksilöiksi."


        Ihmeellisellä tavalla kuulostaa ihan uskonnolta.

        "Kehojen kuuleminen" lienee sama asia kuin ehtoollinen ja ruumiin rouskuttaminen?


      • ihana.vapaus
        kusettava_kirkko kirjoitti:

        "Feminismi on vapausaate, joka
        vapauttaa meidät sukupuoltemme
        kahleista ja yhteiskunnan jäykistä
        normeista vapaiksi yksilöiksi."


        Ihmeellisellä tavalla kuulostaa ihan uskonnolta.

        "Kehojen kuuleminen" lienee sama asia kuin ehtoollinen ja ruumiin rouskuttaminen?

        Ja kommunismi on vapausaate, joka vapauttaa meidät omistamisen kahleista.


      • transtulevaisuus
        kusettava_kirkko kirjoitti:

        "Feminismi on vapausaate, joka
        vapauttaa meidät sukupuoltemme
        kahleista ja yhteiskunnan jäykistä
        normeista vapaiksi yksilöiksi."


        Ihmeellisellä tavalla kuulostaa ihan uskonnolta.

        "Kehojen kuuleminen" lienee sama asia kuin ehtoollinen ja ruumiin rouskuttaminen?

        Jokaisen naisen kannattaa miettiä, haluaako hän olla edelleen nainen vai vapautua feministien avulla tuosta onnettomasta tilasta.


      • transtulevaisuus kirjoitti:

        Jokaisen naisen kannattaa miettiä, haluaako hän olla edelleen nainen vai vapautua feministien avulla tuosta onnettomasta tilasta.

        Bella näyttää tien kirkkauteen :-)


    • Anteeksi.että.olen.mies

      Kun nainen sanoo: "Koska olen nainen, äänestän aina naista." hän on tiedostava ja moderni ja kaikkea positiivista.

      Kun mies sanoo: "Koska olen mies, äänestän aina miestä" hän on sovinisti, fossiili, juntti, sika ja muutenkin ihan paska - siis tyypillinen mies.

      • unelma.elää

        Tietenkin kannattaa äänestä naista, joka haluaa lisää "siirtolaisia" ja vastustaa nykyisten palautuksia.

        Lisäksi hän haluaa pakollista vegaaniruokaa kaikkialle ja aikoo kieltää polttomoottorit. Jos rahaa vielä jää yli, ne käytetään muunsukupuolisten tarpeisiin.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      194
      2035
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1128
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. 58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      711
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe