Miksi miehet äänestävät miehiä ? Kalkkunan mielestä miesten pitäisi äänestää naisia- MIKSI?
Äänestäminen on jokaisen OMA asia eikä se ole mikään sukupuoli kysymys ! Nyt riittää kalkkunat !!
Miehenä minä totisesti äänestän MIESTÄ, olen kyllästynyt naisten suosimaan omien etujen ajamiseen, se alkaa jo yöradiossa paskanjauhamisella ja asioiden vääristelyllä.
Vain tyhmä mies äänestää naista, varsinkaan SDP kalkkunaa.
On hienoa olla MIES ! Röyhistää rintaa ja röyhtäistä, perään pieraista ja hoitaa hommat, ÄÄNESTÄKÄÄ !!
Vanha SDP:n kalkkuna ihmetteli...
18
55
Vastaukset
- jopon.satulaan
No on se kumma, vaikka naispoliitikot ilmoittavat tekevänsä hyviä ja kauniita asioita, kuten polttomoottoriautojen myynnin kieltäminen.
- Pfff
Osaavat tietysti ratkaista kuljetukset itse
Monihan mies äänesti esim Mikko Alataloa :-)
- pieru1
Pierasen takaisin. Herra mies, miksi nimittelet naista kalkkunaksi?
- apina.ite
Mitäs vikaa kalkkunassa on? Nimitetäänhän joitakin miehiä sonneiksikin.
- ihmettelijäsisar
Kuka niitä naisia sitten äänestää?
Jaaha.
Vihervassirifeministipolliitikon kommentoiti oli liikaa :-)
Bellan näkemykset feminismistä ovat täyttä tuporeutta ja älyä siis :-)- jopokansa
Kallion tofunsyöjät ja sirkanpurijat.
pisteään uudestaan, kehuen :-)
Kyllä on upeaa.
Hienoa ja älykästä.
Ihmettele, miten kukaan kykenee kirjoittamaan näin suvereenilla tavalla fiksua kieltä, sanomaa, sanaa.
Että sen heti tajuaa.
Tasa-arvoa. Humanismia.
Kaikkinaista kauneutta.
Ihanaa.
"Ajatuksiani feminismistä
Puhe ihmisoikeuksista on alkanut politisoitua. Ihmisoikeuksien universaalius ja koskemattomuus ei ole enää politiikassa itsestäänselvää. Intersektionaalisen feminismin tavoin minulle on tärkeää tunnistaa omat etuoikeudet ja oman valta-aseman miettiminen sekä kuulla kehoja eikä vaan puhua niiden yli. Feminismi on arvopohja, joka tulee näkyä Vihreiden politiikassa koko kentän laajuudella."
https://www.vihreatnaiset.fi/yhdistys/hallitus/bella-forsgren/- vihreänaishulluus
kusettava_kirkko kirjoitti:
pisteään uudestaan, kehuen :-)
Kyllä on upeaa.
Hienoa ja älykästä.
Ihmettele, miten kukaan kykenee kirjoittamaan näin suvereenilla tavalla fiksua kieltä, sanomaa, sanaa.
Että sen heti tajuaa.
Tasa-arvoa. Humanismia.
Kaikkinaista kauneutta.
Ihanaa.
"Ajatuksiani feminismistä
Puhe ihmisoikeuksista on alkanut politisoitua. Ihmisoikeuksien universaalius ja koskemattomuus ei ole enää politiikassa itsestäänselvää. Intersektionaalisen feminismin tavoin minulle on tärkeää tunnistaa omat etuoikeudet ja oman valta-aseman miettiminen sekä kuulla kehoja eikä vaan puhua niiden yli. Feminismi on arvopohja, joka tulee näkyä Vihreiden politiikassa koko kentän laajuudella."
https://www.vihreatnaiset.fi/yhdistys/hallitus/bella-forsgren/Tällaista ne kirjoittavat ihan tosissaan:
"Feminismi on vapausaate, joka
vapauttaa meidät sukupuoltemme
kahleista ja yhteiskunnan jäykistä
normeista vapaiksi yksilöiksi." - SuuKiinniNyt
kusettava_kirkko kirjoitti:
pisteään uudestaan, kehuen :-)
Kyllä on upeaa.
Hienoa ja älykästä.
Ihmettele, miten kukaan kykenee kirjoittamaan näin suvereenilla tavalla fiksua kieltä, sanomaa, sanaa.
Että sen heti tajuaa.
Tasa-arvoa. Humanismia.
Kaikkinaista kauneutta.
Ihanaa.
"Ajatuksiani feminismistä
Puhe ihmisoikeuksista on alkanut politisoitua. Ihmisoikeuksien universaalius ja koskemattomuus ei ole enää politiikassa itsestäänselvää. Intersektionaalisen feminismin tavoin minulle on tärkeää tunnistaa omat etuoikeudet ja oman valta-aseman miettiminen sekä kuulla kehoja eikä vaan puhua niiden yli. Feminismi on arvopohja, joka tulee näkyä Vihreiden politiikassa koko kentän laajuudella."
https://www.vihreatnaiset.fi/yhdistys/hallitus/bella-forsgren/Kaakattava vihreä nokikeppi ! Edellisen tapasin Banjulissa talvella -77, rannalla oli myös kirkuvia naarasapinoita.
SuuKiinniNyt kirjoitti:
Kaakattava vihreä nokikeppi ! Edellisen tapasin Banjulissa talvella -77, rannalla oli myös kirkuvia naarasapinoita.
" minulle on tärkeää tunnistaa omat etuoikeudet ja oman valta-aseman miettiminen sekä kuulla kehoja eikä vaan puhua niiden yli. "
Kehojen kuuleminen on kovin .... öööööh..... post mortem?vihreänaishulluus kirjoitti:
Tällaista ne kirjoittavat ihan tosissaan:
"Feminismi on vapausaate, joka
vapauttaa meidät sukupuoltemme
kahleista ja yhteiskunnan jäykistä
normeista vapaiksi yksilöiksi.""Feminismi on vapausaate, joka
vapauttaa meidät sukupuoltemme
kahleista ja yhteiskunnan jäykistä
normeista vapaiksi yksilöiksi."
Ihmeellisellä tavalla kuulostaa ihan uskonnolta.
"Kehojen kuuleminen" lienee sama asia kuin ehtoollinen ja ruumiin rouskuttaminen?- ihana.vapaus
kusettava_kirkko kirjoitti:
"Feminismi on vapausaate, joka
vapauttaa meidät sukupuoltemme
kahleista ja yhteiskunnan jäykistä
normeista vapaiksi yksilöiksi."
Ihmeellisellä tavalla kuulostaa ihan uskonnolta.
"Kehojen kuuleminen" lienee sama asia kuin ehtoollinen ja ruumiin rouskuttaminen?Ja kommunismi on vapausaate, joka vapauttaa meidät omistamisen kahleista.
- transtulevaisuus
kusettava_kirkko kirjoitti:
"Feminismi on vapausaate, joka
vapauttaa meidät sukupuoltemme
kahleista ja yhteiskunnan jäykistä
normeista vapaiksi yksilöiksi."
Ihmeellisellä tavalla kuulostaa ihan uskonnolta.
"Kehojen kuuleminen" lienee sama asia kuin ehtoollinen ja ruumiin rouskuttaminen?Jokaisen naisen kannattaa miettiä, haluaako hän olla edelleen nainen vai vapautua feministien avulla tuosta onnettomasta tilasta.
transtulevaisuus kirjoitti:
Jokaisen naisen kannattaa miettiä, haluaako hän olla edelleen nainen vai vapautua feministien avulla tuosta onnettomasta tilasta.
Bella näyttää tien kirkkauteen :-)
- Anteeksi.että.olen.mies
Kun nainen sanoo: "Koska olen nainen, äänestän aina naista." hän on tiedostava ja moderni ja kaikkea positiivista.
Kun mies sanoo: "Koska olen mies, äänestän aina miestä" hän on sovinisti, fossiili, juntti, sika ja muutenkin ihan paska - siis tyypillinen mies.- unelma.elää
Tietenkin kannattaa äänestä naista, joka haluaa lisää "siirtolaisia" ja vastustaa nykyisten palautuksia.
Lisäksi hän haluaa pakollista vegaaniruokaa kaikkialle ja aikoo kieltää polttomoottorit. Jos rahaa vielä jää yli, ne käytetään muunsukupuolisten tarpeisiin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1942035
- 1331128
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21795- 58786
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34711ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522