Tasa-arvo on palautettava verotukseen

Kauppias

Verotus on Suomessa suurin tasa-arvon este. Vajaalla 20 %:lla kansalaisista maksatetaan 80 % tuloveroista. Tämä epätasa-arvo on suurimpia esteitä yrittämiselle, työpaikkojen synnylle ja Suomen vaurastumiselle. Verottaja estää säästöjen muodostumisen, säästöjen puute investoinnit ja investointien puute hyväpalkkaisten työpaikkojen synnyn.

6

68

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ghhgfjjfkdkdls

      Pakkoruotsi on tappanut Suomen. Pakkoruotsi ja siihen liittyvä lahjattoman roskasakin törkeä etuilujärjestelmä on tämän maan todellinen rakenteellinen kurjistaja.

      • EK näkee asian samalla tavalla.

        EK:N mielestä pakkoruotsi kaventaa maan kielivarantoa, joka johtaa heikompaan markkinapotentiaaliin.

        Myös kaksinkertianen hallinto kuluttaa rahaa.

        Kaikki tämä, että yksi kahdestakymmenestä puhuu ruotsia.


    • koiraveräjä

      Rikkaat pääsevät kuin koira veräjästä. Tavalliset ihmiset kantavat tuloihin suhteutettuina suurimman verotaakan. Polttoaine, ruoka, rakentaminen, palvelut, päivittäistavarat, liikkuminen ja sairastaminen ja kiinteistövero ovat kaikki asioita, joista köyhät maksavat veroa yhtä paljon kuin miljonääritkin.
      Kyllä on tyloverokin epäoikeudenmukainen, kun köyhä eläkeläinen maksaa useita satasia veroa alle 1300 eläkkeestään, jota tienatessaan häneltä on mennyt 50 vuotta aikaa ja terveys. Tälläinen on epätasa-arvoinen Suomi ja sen päättäjät.

    • työtä50vuotta

      Kyllä verotus vie kaiken maksamme emännän kanssa 60 prosenttia normaalia veroa ja sitten jokaisesta ostosta 24 prosenttia alveja minusta se on 84 prosenttiia ei näillä veroilla osteta kohta mitään. kun katsoo miljoonatuloisia veroprosentti on alle 20 me olemme alle keskituloon

      • Paras tapa vältellä veroija onkin kerätä pulloja ja viljellä omat ruokansa ja myydä vaikka marjoja torila.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      694
      5300
    2. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      155
      4081
    3. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      50
      3800
    4. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      18
      3512
    5. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      3141
    6. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2564
    7. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2411
    8. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      2390
    9. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      58
      2276
    10. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      30
      2207
    Aihe