Superahneet kansanedustajat kitisevät jättielääkkeestään huolimatta

nuydt

haluten lisää rahaa. Asialla kepu Anttila ja kokoomus Salolainen.

36

<50

3Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hopihopi

      Ahneus tätä maailmaa pyörittää. Ole sinäkin ahne rahalle!

      • qiuz

        Loputon ahneus on sairaus korvienvälissä.


    • realismi______

      Aivan turhaa mitään ei saa mukaansa tuonpuoleiseen?

      • mfuyd

        Kyllähän arkkuunkin rahaa mahtuu seteleinä mukaan jos vainaja niin toivoo.


    • karma_hoitaa

      Onneksi ei mene montaa vuotta, kun tämä kaksikko on Attendon tai
      Esperin hyvissä ns. käsissä.

    • paskaloiset

      Ärsyttää kun kansanedustajat kaatoi sosiaali toimiston työt kelan päälle. nyt kelalla on tupla työ, ja lisäksi kelan piirissä on vielä matu riekaleet. minun vanhempani on toissä kelassa ja hän joutui vähän aika sitten sairaalaan epäilen syyksi tuota yli voimaisen suurella työ kuormituksella tehtyä epäreilua taakanjakoa. vituttaa kusipäät jotka ajattelee ettei työtä pitää jakaa tasan, vaan jakaa työn epäreiluksi kunhan se tulee tehdyksi. eivät välitä oikeudesta.

      näin sanoi minulle suoraan eräs varusmieskouluttajakin kun olin aliupseeri koulussa että älä välitä jos jotkut tekee epäreilusti töitä enemmän kuin muut jotka pääsee helpolla että se on normaalia.

    • qhydf

      Mitä nämä kaksi oikein inisee?

    • bytd

      Kun mikään ei riitä.

    • EI.Reino

      Ei ammattipolitiikoille. Kaksi kautta riittää ja sitten takaisin töihin.

    • mfugq

      Munasivat itsensä viime metreillä ennen eläkettään.

    • sikalypsy

      Joa sais vielä vähän iltalypsyä,
      Sirkka sioilta maitoa ei taida herua vaikka kuinka lypsää.
      Myötähäpeä, mitä nuo dementikot edes ovat eduskunnassa tehneet moneen vuoteen.

    • kiftyd

      Hönöjä ovat.

    • ziufx

      Lisää rahhoo!

    • mielipide------

      Toivottavasti joutuvat pikapikaa maan alle ahneet paskat.

    • yksitunaripertti

      Salolaisen perkele sanoi että Suomen on mentävä €uroon kertarysäyksellä. Nyt ollaan kusessa ja paskassa paitsi tuo omaa etuaan ajanut kokkeli.

    • ofze

      Kun on lusikalla annettu (järkeä nimittäin) ei voi kauhalla vaatia.

    • KahviJaLounasrahat

      Kusipalli-Salolaisen ruumisarkkuun pitäisi laittaa muutamia miljoonia euroja, jotta ei tarvitse rajan takana persaukisena palloilla.

      • fihvq

        Egyptissä faaraoiden hautoihin laitettiin kaikenlaista kamaa joista faaraot olivat eläissään pitäneet. Toki arkunkin voi vuorata seteleillä.


    • Molemmilla jo toinen jalka haudassa ja lisää maallista mammonaa pitäisi saada. Taitavat luulla, että nämäkin edut siirtyvät perillisille.

      • deihyd

        Perillisethän noiden elämänsä aikana keräämänsä rahat aikanaan kuittaavat esim. osakkeisiin sijoitettuina.


    • Terveisettuli

      Hyvä että näyttivät viimemetreillään mitkä ovat miehiään ja naisiaan.

      • kfgiur

        Kovia porvareita ovat.


      • porvarithoitoon

        Miten niin viime metreillä, missä ihmeen pullossa olet oikein kasvanut?
        Kyllä tuo kaksikko on näyttänyt jo vuosikymmenten aikana, kuinka paljon tavallista kansaa halveksuvat.


    • Ahneus on pienempi ongelma. Suurempi ongelma on se, että tällainen ruikutus osoittaa, että ainakin osa kansanedustajista on irtautunut tavallisen kansan todellisuudesta totaalisesti ja lopullisesti.

      Naisten keskimääräinen työeläke on 1 241 euroa kuukaudessa ja miesten 1 831 euroa kuukaudessa.

      • otjz

        Antavat itsestään hölmön kuvan ahnehtiessaan lisää eläkettä.


      • otjz kirjoitti:

        Antavat itsestään hölmön kuvan ahnehtiessaan lisää eläkettä.

        Ahneus on sairaus. Salolaisellakin eläkkeen suuruus vaikuttaa vain siihen, miten rikkaana hän kuolee eli paljonko varallisuutta jää kuolinpesään. Ei hän kaikkea varallisuuttaan ehdi eläessään kuluttamaan. Silti pitäisi saada enemmän.


      • mftihd
        Kilgore.Trout kirjoitti:

        Ahneus on sairaus. Salolaisellakin eläkkeen suuruus vaikuttaa vain siihen, miten rikkaana hän kuolee eli paljonko varallisuutta jää kuolinpesään. Ei hän kaikkea varallisuuttaan ehdi eläessään kuluttamaan. Silti pitäisi saada enemmän.

        Loputon ahneus on nimenomaan sairaus ihmisen korvienvälissä. Mieleltään terve ihminen tajuaa rajansa myös rahanahneudessa eli havaitsee että nyt oma talous on turvattu eikä hamua enää lisää.


    • qihf

      Joku roti pitää olla poliitikkojen ahneudellakin.

    • Ahneen

      kokkare Salolaisen mielestä ei etuja voi poistaa koska ne on ansaittu mutta se ei ole ahnetta Salolaista estänyt aikaisemmin äänestämästä ansaittujen etujen poistamisen puolesta kun kyse on ollut tavallisista palkansaajista.

      • tbdi

        Hyvin kuvasit asiantilan.


    • itghyd

      Ahneet ensin.

    • idyqe

      Sääliöitä nämä kaksi eli kepu Anttila ja kokoomus Salolainen. Itse olen työkyttömyyseläkkeellä nivelpsoriaisin takia johon sairastuin jo 19 -vuotiaana ja työkyttömyyseläkkeeni on 830 euroa kuukaudessa ja olen jo 62v. En saa mitään tukia koska aviomieheni on vielä työelämässä mutta en tiedä kuinka kauan koska hän sai taannoin Parkinson -sairausdiagnoosin. Mihinkään ylimääräiseen ei ole varaa koska meillä on vielä asuntolainaa joten emme rasita yhteiskuntaa vuokra-asunnonkaan puolesta. Kotimme on meille molemmille rakas ja varsinkin minä pidän sitä kullanarvoisena asiana elämässämme koska naapurimme ovat mukavia ihmisiä eli viihdymme asunnossamme.En kaipaa ulkomaanmatkoja tai muita huvitteluja koska arvostan tavallista arkielämää sellaisena kuin se on. En ymmärrä loputonta ahneutta jota esiintyy nykypoliitikoilla koska olen oppinut elämänkokemukseni varrella arvostamaan arkielämää joka ei tokikaan meidän tapauksessa ole rahalla siloiteltua vaan tavallista selviytymistä arjessa josta mysö voi olla kiitollinen.

    • iytd

      Törkeää ahneutta.

    • ytdqe

      Hävetkää olmit.

    • KEPU-PETTÄÄ-AINA

      Tiesivätkö anttila ja salolainen jo, että sipilä hajottaa hallituksen, eikä sopeutumiseläkeTTÄ enää ehditä uudelleen käsitellä?

      OLIKO JO HALLITUKSEN ERO VUOTANUT ANTTILALLEKIN ETUKÄTEEN, MITÄ???

      ajoitus on todella "nappiin"...

      MUISTAKAA VAALEISSA

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      83
      3469
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      88
      2943
    3. Seinäjoen ampumistapaus

      Kyseessä olivat helluntainkirkkoon kuuluvia. Niin myös Jyväskylän tapauksessa. Mistä he saavat aseet ?
      Seinäjoki
      55
      2386
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      40
      2328
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      87
      2158
    6. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      44
      1747
    7. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      65
      1716
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      25
      1697
    9. Pakotteet purevat

      Asiallinen artikkeli Helsingin Sanomissa miten pakotteet purevat Venäjään. Kulutusjuhlat, ei työttömyyttä, elintason nou
      NATO
      280
      1615
    10. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      58
      1499
    Aihe